0.9

377 36 5
                                    

Kth
Yine bir şeye canın sıkılmış

Shin
Evet biraz

Kth
Ne oldu?

Shin
Dans grubuna kabul edildim ama eşim istediğim kişi değil

Kth
Öyle mi?
Kimle eşleşmek istiyordun?

Shin
Kiminle olduğunu söylemeyeceğim ama kesinlikle Namjoon ile eşleşmek istemiyordum

Kth
Neden ki?
İyi biri diye duydum

Shin
Kesinlikle iyi biri ama çok sakar V
İki provo boyunca bütün parmaklarım uyuştu
Ayağımda basmadığı yer kalmadı :(

Kth
Ahahahahah senin adına üzüldüm Shin

Shin
Emin ol bende kendi adına üzgünüm

-Shin-

Elimdeki telefonu yere bıraktım ve kaldığımız yerden devam etmek için ayağa kalktım. Namjoon çok tatlı biriydi ama dans konusunda biraz sakardı. Kötü dans etmiyordu ancak sakarlığı yüzünden sakat kalman an meselesiydi. Adımlarımı mecbur olarak Namjoon'a doğru yönlendirdim ve yanındaki yerimi aldım. Tek yapması gereken tek elini belime diğer elini ise elime koyarak sağa ve sola ikişer ikişer ritmik olarak ilerlemekti. Ancak o kadar zorlanıyordum ki artık ağlayacaktım.

"Hyung eş değiştirelim mi?" Sesini pek duymaya alışık olmadığım Kim Taehyung konuştuğunda ona bakmadım. Ama aynadan görebiliyordum o da bana bakmıyordu.

"Sorun ne Tae?"

"Sorun yok hyung, sadece Mina ile anlaşamadık." Namjoon kafası ile onaylayarak gittiğinde Taehyung yanıma gelip yüzüme bakmadan konuştu.

"İzin verirsen"

"Tabi" ona onayı verdiğimde bir elini belime yerleştirip diğeri ile elimi kavradı. Tanrım çok saçma bir haraketti ama onunla kusursuz şekilde ikişer ikişer adımları ritmik şekilde yapabiliyorduk.

"Namjoon, eşin artık Mina. Çünkü onunla haraketleri şükürler olsun ki doğru yapıyorsun." Dans hocası konuştuğunda şaşırarak ona baktım. Artık daimi eşim Kim Taehyung'tu.

Platonic Love |KTH|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin