Kth
İyi şanslarTelefonuma gelen mesajı okuduktan sonra cevap vermeden cebime geri sıkıştırdım. Benimle arkadaş olmak istemeyen kendisiydi ama yinede yazıyordu. Kalbimde başkası varken yerine birini henüz alamazdım. Karşılıksız sevginin ne demek olduğunu biliyordum o yüzden onu kırmak istemiyordum. Sevdiğim çocuk benim yüzüme bakmıyordu ve bende V'nin yüzüne karşı arkadaşlık teklif ediyordum. Biraz bencillikti ama onu tam olarak tanımasamda arkadaşım olarak yanımda istiyordum.
Sınıfa girdiğimde erkekler kapıya sırtı dönük sohbet ediyorlardı. Eski ve yeni eşim aralarında konuşurken Kim Taehyung ile bakışlarımız birleşti ancak o, o kadar hızlı şekilde kafasını çevirdi ki beni görmeye tahammül edemediğini düşünerek diğer kızlara hızlıca selam verip yerime geçtim. Başımı önüme eğdim ve eşimin yanıma gelmesini bekledim. Hayat biraz fazla acımasızdı. Sevdiklerimiz tarafından sevilmiyorduk.
"Bugün yeni bir koreografi göstereceğim." Hoca konuştuğunda kafamı kaldırıp ona baktım. Taehyung'da yanımdaki yerini almış bekliyordu.
"Youra yanıma gelir misin?" Dans hocası yanına çağırdığında yanına gidip bekledim.
"Sana haraketi göstereceğim sonra Taehyung ile siz yapacaksınız. Grubun en önünde sizi tutacağım çünkü çok iyi görünüyorsunuz." Söylediğine gülümsemek istedim ama o yüzüme bakmadığı için huzursuzdum. Benden hoşlanmıyordu. Nasıl iyi görünüyor olabilirdik ki.
"Şimdi haraketi gösteriyorum, herkes güzelce izlesin. Özellikle Namjoon ve Mina."
Hoca beni yanına çektiğinde haraketi göstermek için beni yönlendiriyordu. Duygusal bir şarkıda dans ediyorduk ve yaptığı figür fazla yakındı. Sağ elimden tutup önce kendinden uzaklaştırıyor sonrasında kendine çekip iki elimi tutarak göz göze gelmemizi sağlıyordu. Bu yakınlıktan hocanın nefesini dahi hissediyordum ve sabah sabah sarımsak yemiş olduğunu çok acı şekilde anlamıştım.
"İşte haraket bu. Şimdi Taehyung gel bakalım buraya." Onu çağırdığında uyarak karşıma geldi.
"Şimdi; haraket anladığına eminim ve birlikte yapmanızı istiyorum." Kafasını sallayarak hocayı onayladı ve elini uzatıp elimi tuttu. Önce soğuk ellerim sıcaklığı karşısında tepki olarak titrememi sağladı sonra ise haraketi yaptı ve beni yönlendirerek kendinden uzaklaştırdı. İyi dans ediyordu kabul ediyordum ama zorlanıyordum. Haraketin devamı için beni kendine çektiğinde elleri ellerimi buldu önce, sonra gözlerimin içine baktı. O kadar soğuk bakıyordu ki, ellerinin sıcaklığı bile üşümemi engelleyememişti.
"Güzel ama tekrarlamanızı istiyorum." Hoca tekrar istediğinde haraketi yineledik. Ellerimi tuttuğu pozisyona geldiğimizde, yine o soğuk bakışlar ile karşı karşıyaydım ve o nefes almıyordu. Hissedebiliyordum. İki seferde de nefes almayı bırakmıştı. Yüzündeki acı ifadenin sebebi de buydu tahminimce. Onu rahatsız ediyordum. Artık emindim. Kesinlikle onu rahatsız ediyordum. Nefes almayı bırakacak şekilde rahatsız ediyordum. Bu durumu idrak ettiğimde midemden yukarı doğru bir ağrı hissettim ve kendimi yere bıraktım. Ayaklarımdaki güç çekilmişcesine kendimi öylece bıraktım. Çünkü bende onu rahatsız eden bişey vardı ve ondan uzaklaşmalıydım.
Yere düşüşüm canımı acıtsa bile sesimi çıkartmadan başım önümde öylece kaldım."İyi misin?" Taehyung sessizce elini uzatıp sorusunu yönlendirdiğinde ayaklarımı iterek yere kendimi kaydırıp ondan uzaklaştım.
"İyiyim." Hemen ayağa kalktım ve hocaya döndüm.
"Üzgünüm, hava almalıyım." Saygıyla eğilip doğruldum ve çıkışa yönelerek sınıftan kaçar gibi uzaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonic Love |KTH|
FanfictionKth Köpeğin köpeğimle çok iyi anlaşır Shin Pardon? ~Texting ve Düz yazı~