-Shin-
Okulun kapısından girdiğimde köşede oturmuş olan Jimin'i gördüm. Arkadaş sayılmazdık ama ben kimi görsem başım ile selam veriyordum. Selam vererek onu geçtim ve kapıya doğru ilerlemeye başladım. Bugün yine son ders dans sınıfına gidecektik ve ben biraz huzursuz hissediyordum.
Merdivenleri birer birer çıkarken kafamın içerisinde milyon düşünce dolanıyordu. Mesela V'nin bana söylediğine ne cevap vereceğimi bilmediğimden kaçar gibi sohbetten çıkmıştım. Onunla arkadaş olmak istiyordum çünkü hayvanları seviyordu ve köpeğinin annesi olmuştum. Tabi o benimle arkadaş olmak istemiyordu ve yüzünüde göstermiyordu. Kararına saygı duyuyordum ama merakım gün geçtikçe artıyordu.
"Hey!" Son basamağı çıktığımda Jimin'in sesini duydum. Yine arkadaşlarına sesleniyordu. İstensizce gülümsedim. Ses tonu çok hoş geliyordu kulağa.
"Hey V!" İkinci seslenişindeki son eklemeyi duyunca hemen arkamı dönüp Jimin'in olduğunu tarafa baktım. Ancak yanında kimse yoktu. Yanına doğru gelende yoktu. Seslenişine tepki veren biri var mı diye etrafı yokluyordum ama oda yoktu. Hayal kırıklığına uğramış şekilde elimi cebime atıp telefonumu çıkarttım.
Shin
Jimin sana seslendiKth
Evet
O gerizekalıya kaç kere söyledim okulda öyle seslenme diye
Şimdi onu döveceğimShin
Peki burada durup seni beklesem gelip onu döver misin?
Ya da şey yapsam
Jimin'e seni sorsam senin kim olduğunu söyler mi?Kth
Bunu yapma ShinShin
Soyadımı seviyorsun sanırım ama bana arkadaşlarım Youra diye sesleniyor V
Ve bunu yapmayacağım
Ama merak ediyorumKth
Peki Youra
Ama Shin'i daha çok seviyorum
Ve beni merak etme lütfen
Senin seveceğin biri değilimShin
Bunu bilemezsin V
Seni seviyorum
Seni arkadaşım olarak çok seviyorumKth
İstemediğim bir sevilme türü Youra
Özür dilerim
Karşına çıkmayacağımShin
Peki V
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonic Love |KTH|
Fiksi PenggemarKth Köpeğin köpeğimle çok iyi anlaşır Shin Pardon? ~Texting ve Düz yazı~