1.6

352 33 1
                                    

-Shin Youra-

Dans sınıfına on beş dakika erken geldiğimde kimse yoktu. Şanslıydım çünkü kimsenin olmasını istemiyordum. Dans sınıfındaysa bana karşı bir açık vereceğine emindim. Yani vermeliydi.

Sınıfta yerde yaklaşık beş dakikadır oturuyordum ve ilk giren kişi Namjoon olmuştu. Boyu V'nin söylediğinden uzundu sanki.

"Nasıl hissediyorsun? Geçen düştüğünde biraz endişelendik." Bakışlarımı ona çevirdim ve içten bir şekilde gülümsedim.

"Teşekkür ederim iyi hissediyorum." Kafamı kapıya çevirmeden önce sırıttım.

"Boyun kaç?" Şaşkınca yüzüme baksada cevap verdi.

"1.81 neden merak ettin?"

"Hiç sadece babama hediye alacağım. Bedenini hatırlayamadım. Senin boylarında. Kaç beden giyiyorsun?" Pratik zekalı olduğum için şanslıydım. Yoksa garip bir soru sormuş olurdum.

"Medium sanırım. Bilmiyorum. İstersen senin için gelip deneyebilirim?"

"Ah teşekkürler ama seni yormak istemem. Tek başıma halledebilirim." Gülümseyerek önüme döndüğümde o da ayaklanarak başka tarafa geçti. O esnada kapıdan Jungkook girdi. Pek konuşmayı seven biri değildi ama tavşan dişleri onu cana yakın yapıyordu. Ayağa kalkarak yanına ilerledim.

"Selam Jungkook, nasılsın?"

"İyiyim Youra sen?" Gülümseyerek cevap verdim.

"Fena sayılmam. Fizik dersinde sanırım zorlanıyorum." Çantasını yere bırakıp bana döndü.

"Biliyor musun bende."

"Fizik için özel ders alacağım sanırım istersen sanada yönlendirebilirim." Ellerini saçlarına atıp dişlerini göstererek güldü.

"İyi olur, teşekkürler."

"Rica ederim, görüşürüz." Yanından ayrılıp yerime oturdum. V o olabilirdi çünkü Namjoon'dan kısa görünüyordu ve benimle biraz utanarak konuşmuştu. Ayrıca fizikte iyi olmadığını öğrenmiştim. V'ye yem atacaktım.

Kapıdan birçok öğrenci girmişti ama çoğunu elemiştim. Çünkü gariplerdi. V'de öyle bir gariplik yoktu. Ama listeme o kesimden üç kişi eklenmişti. Chris, Tae-yang ve Jae-won. Son olarak sınıfa Kim Taehyung girdiğinde yerimde huzursuzca kıpırdandım. Kokumu duymak istemeyecek kadar benden hoşlanmayan biriydi. O yüzden listeye eklemeye bile gerek duymadım. Oysaki listede olmasını isterdim. Ayrıca tarife uygundu.

"Bugün iyi misin?" Yanıma yaklaşıp konuştuğunda bir adım geri çekilerek kafamı sallamıştım. Dans eşim olduğundan ve kokumdan rahatsız olduğundan bugün parfüm dahi sürmemiş birazda olsa terlememek adına çok haraket etmemiştim. Umarım bugün rahatsız olmazdı.

"İyi olmana sevindim." Yanımdan ayırılıp Namjoon'un yanına ilerledi. Bende olduğum yerde yere oturup hocanın gelmesini bekledim. Aradan geçen birkaç dakikanın ardında hoca içeri girdi ve eşli pozisyonlarımızı almamızı istedi. Olduğum yerden bir adım öne çıkıp Taehyung'un yanıma gelmesini bekledim. Yavaş adımlar ile ilerleyip yanımdaki yerini aldı.

"Bugün çok yormayacağım sizi. İki tekrar alsak yeterli." Hoca konuşarak haraketleri yapmamızı istediğinde, ikiletmeden haraketleri yaptık. Bugün daha iyi hissetmiştim çünkü nefesini tuttuğunu fark etmemiştim. Ya tutmamıştı ya da iyi rol yapmıştı. Bilemiyordum ama en azından dans esnasında profesyonel şekilde yüzüme bakmıştı. Hocanın söylediğine göre en iyi görünen çift bizdik. O zaman haraketleri yaparken uyumlu gibi davranmalıydık. Eh yüzüme normalde bakmamasına alışmıştım ama ona bu kadar yakınken, yakından gözlerine bakma şansım varken elimden almasına üzülüyordum ve onu bu kadar rahatsız etmek kırık kalbimi daha çok yaralıyordu.

"Bugün dahada iyiydiniz arkadaşlar. Şimdi evlerinize gidebilirsiniz." Hoca dersi bitirdiğinde geldiğimde yere bıraktığım çantamı alarak sınıftan çıkmayı düşündüm ancak bir iki dakika bekleyip herkesin çıkmasına müsade ettim. Düşüncem belki V'yi bulabileceğim bir ipucu verirdi. Ama çıkan öğrencilerin hiçbirinden böyle bişey yakalayamamıştım.

Platonic Love |KTH|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin