1.2

3.2K 263 45
                                    

*Şampiyonlar Ligi
WhatsApp Grubu

Seokjin:
Beyler
Nerdesiniz

Yoongi:
Senden uzakta her yerdeyiz hayadım
Ne oldu

Seokjin:
↪Senden uzakta her yerdeyiz hayadım
Meymenetsiz

Hoseok:
Gördüm seni Jin
Geliyorum yanına

Seokjin:
Bir zahmet amk
Ulan ben mi aptalım bi
Sözleştiğimiz saatte geliyorum

Yoongi:
Ulan ben mi aptalım bi
He

Jimin:
Ben de gelmek üzereyim hyung
Hatta gördüm sizi

Hoseok:
Uyuşuk Yoongiden medet ummayın arkdslr
O amfiden çıkana kadar biz dağılmış oluruz bile

Yoongi:
Ben sizle niye arkadaşım lan

Jimin:
Biz de onu çok sorguluyoruz hyung
<3

*Jimin-Taehyung
WhatsApp Konuşması

Taehyung:
Ajan Kim lokasyon bilgisi istiyor

Jimin:
Ajan Park mühendislik fakültesinin bahçesinde olduğunu bildiriyor

Taehyung:
Ajan Kim bunu beğendi

Jimin:
Ahskdblsndkdnxnx
Asıl ben bu konuşmayı beğendim

Taehyung:
Hmm
Belki benim de hoşuma gitmiş olabilir:)
Dersim 15 dakika sonra bitiyor
Ajan Kim'in yanına gelmesini ister misiniz Ajan Park

Jimin:
Ajan Park bu teklife asla hayır demez :)

Taehyung:
Güzel
Şimdi derse geri dönmem gerek
Her an profesör görebilir

**

"Hava aşırı güzel değil mi ya?" diye mırıldandı Hoseok. Ilık bir hava hakimdi ve tam olarak baharın geldiğini müjdeliyordu. Jimin, Hoseok ve Seokjin klasik bir üniversite öğrencisi olarak çimlere yayılmış ve ders aralarını birlikte geçirmeye karar vermişti.

"Böyle havalara bayılıyorum. Ne üşütüyor ne de terletiyor."

"Katılıyorum sana hyung. Bundan sonra her aramızda burada oturalım lütfen." hepsi bu durumdan oldukça memnun kalırdı. O sırada bi ses duyuldu.

"Ben de size katılabilir miyim, hyunglarım?" Jeongguk'a aitti bu ses. Sırtında sırt çantası elinde ise poşet vardı.

"Elbette, Jeongguk."

"Aptal, Yoongi," diye mırıldandı Hoseok. Bunu duyan sadece Jimin ve Seokjin'di ve ikisi de buna gülmüşlerdi.

"Sizi burda oturuyor görünce size Icetea aldım." gözleri parlamıştı Seokjin'in.

"Sen harika bir insansın Jeon Jeongguk." Icetealar dağıtıldıktan sonra Jimin'in gözü yolda kalmıştı resmen. Çok geçmeden yanlarına Namjoon ve Jackson da gelmiş Yoongi ise Hoseok'un zorlamalarıyla yanlarında yerini almıştı. Aslında, Jeongguk'un orda olduğunu duyması yeterli olmuştu. Güzel bir sohbet hakimken Jimin'in gözleri etrafı tarıyordu ve o sırada bir şeye denk geldi ve kaşları çatıldı. İleride bir çocuk, karşısındaki kıza bağırıyor ve yanındaki arkadaşları ise kızla alay ediyordu. Bunu görünce sinirle nefes aldı ve ayağa kalktı. Şu çocuğa dersini verse iyi olurdu. Diğerlerinin seslenmelerini duymadan ilerlemeye başlamıştı ki çocuk herkesin ortasında kıza tokat atmıştı. Şimdi herkes oraya bakıyordu.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?" diye bağırdı Jimin sinirle.

"Sana ne?"

"Bana ne mi? Senin bu kıza vurma hakkın yok!"

"Hadi ya? Sen kimsin de buna karar verebiliyorsun? Hem o benim kız arkadaşım ister döverim ister severim." bahçedekiler onları izlerken çocuklar da Jimin'in arkasındaydı. Jeongguk ve Yoongi kızı yanlarına almak isterken çocuk araya girdi.

"Hop hop hop! Ne oluyor!" hamle yapacakken Jimin elini göğsüne koymuş ve çocuğu ittirmişti.

"Bir adım daha at var ya bak ben o zaman sana ne yapıyorum. Bu nasıl bir acizliktir? Kendini üstün gören ki öyle olmayan biri gelmiş herkesin ortasında sevgilisine vuruyor. Yok ya! Erkeğin fiziksel şiddet uygulaması onun yetersizliği ve acizliğinden başka bir şey değildir. Bir daha bu kızın etrafında seni ve kuyruklarını görürsem o zaman olacaklardan sorumlu değilim. Gücün sadece ona mı yetiyor!" sinirden elleri titriyordu Jimin'in. Arkadaşları olası bir kavga için hazırda beklerlerken Jeongguk ve Yoongi kızı kenara almış ve su içirmişlerdi. Ağlayan insanlara dayanamazdı Yoongi. Kızın yüzündeki iz kanına dokunmuştu resmen.

"Sen çok oldun ama!" çocuk hızla Jimin'e yumruk savurduğunda patlayan dudağını sildi Jimin. Arkadaşları harekete geçerken bi anda Taehyung'u gördü Jimin. Çocuğu yakalarından kavramış ve kafa atmıştı. Bu, büyük bir kavganın başlangıcı olmuştu.

Valuable Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin