☠ASİ ESEN RÜZGAR☠

51.4K 1.1K 188
                                    


Edit: Eski tanıtım 1.bölüme eklenmiş ve tanıtım değiştirilmiştir...

İyi okumalar...

☡☡☡

Mit efsanelerinin oluşturduğu soyut kavram...

'Karanlık...'

Hades'in ona şeytani güçlerini bahşeden, kötülüğün canavarlarına hayat suyu olan karanlık...

Karanlığı ruhuna davet eden, duygularını, hislerini, anılarını almasına izin veren bir kız...

Mavi gözleri öfkelendiği zaman karanlığın sisi ile kaplanan, hisleri tamamen yok olurken, duyguları damarlarına sadece soğuğu ve sertliği taşıyan bir kız...

Demir parmaklıkların arkasına sakladığı masumiyetinin, ruhuna sahip olan karanlığın arkasında gizlendiği, karanlığının içinde çınlayan sessiz aydınlığının varlığını reddeden bir kız...

SERT KIZ

Asi YILMAZ

Karanlığın içinde dans eden mavi gözlerin derinlerine inen ve Asi'nin ruhunda ki o geçilmez karanlıkta süzülüp masumiyetin yakarışlarını duyan siyah gözler...

Güçlü görünmek adına duygusuz görünen fakat içinde her şeyin en güzelini yaşayan siyah gözlerin sahibi...

Duyguları ve yaşadıkları ile farkında bile olmadan mavi gözlerin sahibinin ruhuna kendi ruhunu bağlayan siyah gözlü çocuk...

Rüzgar KORKMAZ

Mavi ve Siyahın hayata karşı olan direnişinin hikayesi...

Asi esen bir Rüzgar'ın...

Her şeyin bittiği yerde başlayan başkaldırının hikayesi...

☡☡☡

☠ASİ ESEN RÜZGAR☠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin