Bu kız Aycan Karan,17 yaşında annesi yıllar önce vefat etti. Babası ise onun için artık yok. Aycan, Karan Çetesi'nin lideri. Hobileri yoktur, canı ne isterse onu yapar. Çabuk sinirler çünkü o sinir hastası ve ilaç kullanıyor. En yakın dostu Sena'dır. Gözlerinin rengini annesinden almıştır annesi öldükten sonra onun en sevdiği renk mavi diye saçlarını da gözleri ile aynı olsun diye maviye boyatmıştır. Şu hayatta en son isteyeceğin şey Aycan'nı kızdırmaktır...
Bu kız Sena. Sena, Aycan'nın en yakın dostudur.Sena çıtı pıtı güzel bir kızdır ama yeri geldimi aşırı derecede piskopata bağlayabiliyor ve gözleri çok güzel bu nedenle bir çok kız onu kıskanıyor...
Bu çocuk Sercan. Sercan da Aycan'nın en yakın dostlarından biridir. Onlar çocukluktan beri arkadaşlar. Sercan sert tipli ama aslında yumuşak bir insandır. Çapkın değildir, bu yüzden hiç sevgilisi yok.
Bu kız Elif. Elif de sena gibi tatlı çıtı pıtı bir kız eski sevgilisi yüzünden çok acı çekti şimdi Aycan ve diğerleri onun acılarını dindirmek için uğraşıyor...
Bu Mehmet. Mehmet aslında sessiz bir tiptir ama yeri geldiği zaman elini masaya vurmayı bilir. Az çok çapkındır. Bakalım bu çapkınlık en son kime vurulacak...Aha buda Mert. Mert aşırı neşeli bir tiptir, çapkındır kızları sever. Neşeli olduğu için Sena ve Elif ile de çok iyi anlaşır..
Bu bölüm karakter tanıtımı ile geçti lütfen tüm düşüncelerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz...🖤