Minho se vrátil z práce opravdu pozdě. Navíc do bytu, který vypadal jak kdyby se tam někdo vloupal.
Jisunga našel spícího s hlavou ve skříni, kde pravděpodobně hledal svoji peněženku. Vzal ho tedy do náruče, položil na postel, kde ho svlékl do spodního prádla a s trochou sebekontroly nechal svého sexy přítele spát.
Minho tu peněženku naposledy viděl na ledničce, kde ale nebyla. Pak si vzpomněl, že byli s Jisungem vlastně nakupovat, takže by čistě teoreticky mohla být v nějaké bundě.
Rozešel se tedy chodbou z kuchyně do předsíně, a začal prohledávat bundy a kabáty.
Po deseti minutách kdy už si myslel, že zítřek stráví s Jisungem vyřizováním nových dokladů ji našel ve SVÉ bundě. Věděl, že tohle Jisungovi nemůže říct, jinak se nedožije pozítří. Peněženku tedy položil na stůl a šel se osprchovat.Jisung se probudil zhruba ve dvě hodiny ráno, v posteli ve spodním prádle, a slyšel zvuk tekoucí sprchy. To znamenalo jediné, že Minho je doma. Jisung se zvedl z postele, a šel za starším do koupelny, protože dnes si ještě sprchu nedal a zítra musel jít brzo do práce. Rozešel se směrem ke sprše, a pomalu si sundal spodní prádlo. Minho si ho už samozřejmě všiml, a krásně se na mladšího usmál.
Jisung otevřel dveře od sprchového koutu a vešel za svým milovaným.
,,Ahoj zlato" řekl mu na pozdrav
,, Ahoj, můj princi" pozdravil ho Minho a dal mu krátký polibek na rty.
,,Jak bylo v práci?" Zeptal se ho mladší a namočil si vlasy.
,,Pracovně, jinak našel jsem tvojí peněženku"
,,Vážně kde byla?" Zeptal se Jisung nadšeně.
,,Pod botníkem" Odpověděl mu Minho jakoby nic. Ne že by byl v pohodě s lhaním svému příteli, ale nechtěl si vyslechnout přednášku o tom, že je neschopný přítel a neumí si ani prohlédnout kapsy. Vlastně mu ani nelhal, jen mu neřekl celou pravdu.
,,Děkuji, myslel jsem si, že budu muset létat po úřadech a nechat si udělat nové doklady"
Vydechl Jisung úlevně.
,,A co že si za mnou přišel?" Zeptal se ho Minho se svým klasickým úšklebkem, a pohladil ho po bocích.
,,No... ještě jsem ve sprše nebyl a myslím, že... bych to ráno nestihl" Jisung se začal červenat, protože věděl že to zdaleka není ten důvod proč za Minhem šel.
Minho se přiblížil k jeho uchu a zašeptal
,,To je opravdu ten důvod babe?" Poté mu ouško trochu zkousl.
Aby byl Jisung upřímný tohle ho vždy dost vzrušovalo, a i když s Minhem spali spolu už několikrát, byl vždy trochu nervózní.
,,No není to úplně ten pravý důvod" řekl Jisung hravě, otočil se k Minhovi čelem a více se na něj přitiskl.
,, Sungie by něco chtěl?" Pohladil ho starší po zádech dolů k jeho pozadí, které trochu zmáčkl a posunul si Jisunga ještě více k sobě.
,, Ano něco bych opravdu chtěl" Jisung se pohl svými boky oproti těm Minhovým, aby dokázal že něco opravdu potřebuje.
,,Měl by si jít ale spát, zítra brzo vstáváš" řekl starší s úsměvem.
,,Minhoo"
,,Minhoo co?"
,,Minho prosím"
"O co?"
,,Udělej mě''
,,No... popřemýšlím o tom"
,,Master prosím, udělejte mě" Jisung se cítil tak velmi trapně, ale věděl že jinak to stejně nepůjde
,,To zní hned lépe, hodný kluk. Udělám ti dobře pod podmínkou, že zítra uklidíš všechen ten bordel"
,,Ano Master, slibuju" zakýval Jisung hlavou na znamení že to myslí vážně.
,,Tak se mi líbíš Sungie" řekl Minho a šel se chopit svého úkolu....
Flexilix
Minho?Lee know
Ano?Flexilix
Přijdete teda večer na návštěvu?Lee know
Jasně, musíš nám povyprávětFlexilix
No...
FajnFlexilix
Budu potřebovat z něčím
trochu poradit tak se ptámLee know
Poradit? Ode mě?
Tak to bude asi fakt něco.
Týká se to sexu?Flexilix
Řeknu ti to večerLee know
Takže jo!
FajnFlexilix
Si nějaký nadšenýLee know
Budeš mít sex s CB97.
Jasně že jsem nadšený!Flexilix
Kdo říkal že s ním budu mít sex!?Lee know
JÁFlexilix
Víš co? Uvidíme se večer
ČauLee know
ČauTakže hlásím se asi po měsíci s novou kapitolou. Omlouvám se, že jste museli tak dlouho čekat, ale jsou prázdniny a já lítala po návštěvách.
Baví vás to ještě stále? Zdá se mi, že už mi to psaní tolik nejde, ale to je asi jen období.
Tak doufám, že jste si to užili. Dejte mi vědět do komentářů co si o tom myslíte.
Zatím ahoj