,,Teď si to spolu užijeme jo?"
Chan se zvedl pro další ovladač aby si s Felixem mohli zahrát spolu a pořádně si to užili. Když se podíval Felixovi zpátky do tváře, viděl jak se červená. To ho opravdu tak dostala jedna věta? Pomyslel si Chan, na druhou stranu se neměl čemu divit, však je tak nevinný.
,,Na co si myslel broučku?''
,,Na nic'' odpoveděl mladší s totálně červeným oblicejem a začal hrát.
...
,,Už si mě zase porazil, jak to děláš?'' Felix vyhrál nad Chanem už asi sedmkrát z čehož už byl starší chlapec úplně zoufalý a rozhodl se že to vzdá.
,,No to víš, praxe'' zazubil se na něj Felix.
,,Jo praxe, vím o jedné věci ve které praxi určitě nemáš'' podíval se na něj Chan s úšklebkem a pomalu chlapce povalil pod sebe, chvilku se díval na to jak se Felixovi červenají ouška a tváře potom zavřel oči a spojil jejich rty dohromady. Chvilku se jen o sebe otírali rty, po chvíli když Felix pusu pootevřel, tak se Chan rozhodl ji trochu prozkoumat jazykem.
Felix se v té chvíli cítil jako v sedmém nebi.
Tváře mu sice hořeli a o to víc bušilo srdce. Ale byla to opravdu krásná chvíle. Když Chanovi rty z těch jeho zmizely, tak stále červenající se pomalu otevřel oči a usmál se. Chan se posadil a chytl Felixe za ruku.,,Lixie budu mluvit narovinu, nechci se s tebou dnes vyspat, leda že by si opravdu chtěl. Nechci tě do ničeho nutit nebo ti ublížit dobře?"
,,Dobře" odpověděl Felix a trochu se uklidnil, poté se k Chanovi nahl zpátky a začal ho zase líbat
Chana to trochu překvapilo, ale rychle se chytl a převzal iniciativu,,Asi je to pro mne ještě brzo, navíc jsem to ještě nikdy nedělal " řekl chlapec s červenými tvářemi.
V tu chvíli zazvonil u Chana zvonek
Chan se podivil, protože nikoho nečekal
Ale šel otevřít
,,Ahoj Chanie, promiň že jsem nenapsala nebo tak, ale měla jsem zrovna cestu kolem ... a tak... jsem si říkala že se stavím.... nečekala jsem že budeš mít návštěvu, omlouvám se",,Mami to je v pohodě, ale mohla si zavolat. Uvařil bych i pro tebe"
Felix se okamžitě zvedl z gauče a upravil si vlasy
,,Dobrý den, já jsem Felix jsem ..." Felix větu nedokončil protože mu do toho skočil Chan.
,,Přítel mami, tohle je Felix můj přítel " oznámil Bang Chan a felixovi málem zaskočila slina, a hodil na staršího zkoumavý pohled.,,Oh vážně? Tak to tě moc ráda poznávám felixi a omlouvám se že vás ruším"
"Mami už jsem říkal, že je to v pohodě, dáš si večeři? Nějak to rozdělím"
"Ale ne nechci vás rušit při večeři, hned zase půjdu "
"No tak to ani náhodou mami, a vůbec nás nerušíš že ne lixi?"
"Samozřejmě vůbec ne paní Bang"
"Jsem Jessica, říkej mi Jessica zlatíčko. A dobre tak tedy na tu večeři zůstanu"
Chanova mamka si s felixem konečně podala ruce, a Felix přestal být tolik nervózní.
Jessica působila opravdu moc mile a očividně neměla žádný problém s tím že si její syn našel přítele.
I když tedy stále nedokázal pobrat ten fakt, že ho Chan hned představil jako přítele."Chtěla jsem s tebou něco probrat Chanie, ohledně dovolené" pokračovala Jessica mezitím co Chan prostíral s felixem stůl.
"Aha, no tak sem s tím o co jde?"
"No jde o to že by se odlétalo už za týden
Myslíš že by si mohl?""Noo ano teoreticky mohl"