Jeongin si na pátek ráno zapomněl nastavit budík, a tak se teď mačkali s Felixem v předsíni aby to stihli do školy ještě včas.
,,Felixi pohni! Máš strašně velkou prdel'' stěžoval si Jeongin.
,,Tss, mám ji pěknou. Líbí se Bang Chanovi'' Chlubil se mu starší.
Jeongin se nad tím pozastavil a musel se pousmát.,,Hyunjin má hezčí'' řekl mladší s úšklebkem, obul si boty a vyšel ze dveří.
,,Bych nečekal, že něco takového řekneš'' Řekl mu Felix, který ho dobíhal.
,,Já taky ne, ani od tebe''
,,Dokonce bych do tebe neřekl, že si zapomeneš nastavit budík. Zamilovanost dělá divy'' Pousmál se na Jeongina Felix a začal utíkat , protože nechtěl přijít pozdě. Jeongin si povzdechl ale taky si pospíšil.
Při svém poloběhu, jestli se to tak vůbec dalo nazvat, si Jeongin vzpoměl na svou minulost. Na to jaká byl ještě před prázdninami troska v depresích. Vlastně do teď nechápal jak se může někomu líbit. Začal mít dost depresivní náladu, co když se ve skutečnosti Hyunjinovi nelíbí a jenom to hraje. Dobře tohle je asi moc paranoidní.
Bohužel Jeongin měl k tomu jak se cítil své důvody, celý život ho ponižovaly, pomlouvaly a ubližovali mu. Proto byl velmi nedůvěřivý. Nicméně měl na dnešek velmi důležitý úkol, Wonpil mu řekl ať pozve Hyunjina k nim na večeři, kde mimo jiné bude i Jisung s Minhem, a Wonpil prý taky někoho pozve. Jak tak běžel a byl ztracený v myšlenkách, tak narazil do Hyunjina který si to vykračoval ke školní bráně.,,Jej zlato, co tak rychle? já ti přece neuteču'' Hyunjin to naštěstí bral s humorem.
,,Bál jsem se že bys mohl'' mrknul na něj mladší.
Hyunjin ho chytl za ruku, a pokračovali spolu do teenagery nenáviděné budovy. Jeongin se po cestě odvážil se Hyunjina zeptat na tu večeři, se kterou starší vřele souhlasil s poznámkou, že na intru stejně nic k jídlu nemají. Jeongin tomu věřil, on sám byl na internátě rok, stačilo mu si na to vzpomenout a měl noční můry. Hyunjin odprovodil Jeongina do třídy a řekl, že se uvidí večer. Jeongin se velmi těšil, ale zároveň byl dost v nervech. Budou tam všichni jeho kamarádi a budou se Hyunjina na vše vyptávat, Jeongin doufal že se mu povede konverzaci stočit na Felixe. Z druhé strany i on by se měl o Hyunjinovi něco víc dozvědět, přece jen ho skoro vůbec nezná.
Školní den utekl jako každý druhý, no dobře spíš se pomalu táhl, a černovlásek se těšil až se natáhne na gauč a zapne si s Felixem playstation. Ovšem jeho představa odpoledne stráveného na gauči se rozplynula jakmile vkročil do bytu a viděl ten nepořádek. Uvědomění toho, že Wonpil přijde za hodinku domů a jeho přátele tu budou chvíli po něm, donutilo oba chlapce pustit se úklidu.
,,Koho myslíš, že Wonpil pozval?'' zeptal se černovlásek Felixe, mezitím co stál u dřezu a chystal se umývat nádobí.
,,Nevím tajnou přítelkyni? Neustále si s někým píše, takže hádám, že nám někoho představí'' odpověděl Felix, který právě urovnával gauč. Dělal to už sice po třetí, ale Felix byl celkem perfekcionista, takže to klidně udělá šestkrát za sebou jen aby to bylo podle jeho představ.
Když Wonpil přišel domů, hned se pustil do vaření večeře, protože ti dva by nic takového nezvládli. Vážně by ho zajímalo co budou jíst, když dostudují a budou třeba bydlet sami. Jednou je nechal tři dny samotné, a jediné co si zvládli za tu dobu udělat, byla instantní polívka. Během hodinky přišel Minho a Jisung s typickým balíčkem sladkostí, pro každého tak na dva týdny. Jeongin si hned rozbalil tyčinku mars, přičemž mu Wonpil vynadal ať počká na večeři.
,,No Felixi, tak vyprávěj'' řekl Minho sedajíc si na gauč vedle chlapce s pihami.
,,Co přesně chcete slyšet'' začal se Felix červenat.
,,Tak nějak všechno'' ozval se Jisung, který se uvelebil u Minha v klíně.
,,Tak fajn, pozval mě na svůj koncert, který byl mimochodem vynikající. Potom mě vzal do parku, kde jsme si povídali. Vypadalo to tam nádherně, byl tam krásný výhled na Seoul. No a potom jsme si tak nějak dali pusu''
,,OMG!! To je opravdu krásné'' začal se rozplývat Jisung.
,,Ale na mě až moc sladké'' zašklebil se Minho.
,,Je to opravdu pohádkové, ale moc ti to přeju. No a jaký je on jako osoba?'' usmál se na něj Wonpil.
,,Je opravdu milý, hodný a je vidět, že to má v hlavě srovnané. Opravdu už teď můžu říct, že ho miluju'' začal se Felix usmívat tak jak už to dlouho neudělal.
,,To je fajn, protože já si u Hyunjina stále nějak moc jistý'' řekl Jeongin, který stále čekal až zazvoní zvonek. A tak samo na tom byl i Wonpil.
,,Neboj, až se více seznámíte tak to přijde samo, popřípadě zůstanete jen kamarádi'' pohladil ho Jisung utěšivě ve vlasech, načež se Jeongin usmál.
,,Minho, pokazilo se mi něco na počítači mohl by ses na to podívat?'' ozval se najednou Felix a začal Minha táhnou do svého pokoje, přičemž všichni věděli že Felixův počítač je naprosto v pořádku. Samozřejmě ale nikdo nic nenamítal.
,,Takže, Bang Chan mě pozval k němu domů, a já to přijal. Jenže teď mám trochu strach'' spustil Felix hned jak zavřel dveře.
,,Čeho? Sexu?''
,,Ano. Nejde o to, že bych nebyl připravený ale co když chce jen to jedno?''
,,Takže se bojíš, že tě nechá?''
,,Trochu'' Přiznal Felix
,,Tak v tom případě to nenech zajít až tam, a první ho více poznej. Ale já bych se toho nebál, si úplně úžasný. Kdyby chtěl jen sex tak si vybere kohokoliv jiného''
,,Fajn, děkuji. A když k tomu dojde, máš nějakou radu?'' v tuto chvíli se mladší chlapec už opravdu červenal.
,,Jo. Buď uvolněný, použijte hodně lubrikantu a kondom''
,,Na co kondom?''
,,Je to tak lepší, navíc nikdy nevíš s kým spal předtím. No a líp se tak přiráží'' odpověděl mu Minho se svým typickým úšklebkem, a Felix myslel že se propadne do země. Nakonec z pokoje odešli zpátky do obýváku, a zanedlouho se ozval Jeonginův vysněný zvonek. Jeongin utíkal ke dveřím, jako snad nikdy předtím, a ani ne za minutu přivedl do obýváku nového hosta.
,,Ahoj, já jsem Hyunjin'' zamával všem nervózně, když se na něj upřeli tři páry očí.
,,Ahoj, já jsem Wonpil a vítej u nás'' začal nejstarší a potřásl si s ním rukou.
,,Ahoj, tak já jsem Minho, a tohle je můj přítel Jisung''
,,A já jsem Felix''
Po chvilce trapného ticha se nějak mezi sebou začali bavit, a vyrušil je až další zvonek. Tentokrát tam šel Wonpil a když přivedl svého hosta, tak první kdo promluvil byl Hyunjin.
,,Co ty tady děláš?''
,,To bych se mohl zeptat já tebe''
,,Vy se znáte?'' zeptal se jich Jeongin.
,,Ano tohle je Seungmin, můj nejlepší kamarád''