518 37 9
                                    

Felix se v neděli probudil zhruba v jedenáct hodin. Docela se zhrozil a uvědomil si že by měl se sebou něco dělat, protože jde na odpoledne a večer k Chanovi.
Možná i noc ale kdo ví. Opravdu si vážil toho že s ním chce Chan trávit čas, jen se bál že věci jdou rychleji než by měli. Nepokládal to úplně za špatné ale ani ne za dobré.

Wonpil pracoval v kavárně, takže chodil do práce i v neděli dopoledne. To byl také důvod proč ještě nikdo nebyl vzhůru. Kdyby tu totiž Wonpil byl, tahal by je z postele už v osm ráno aby začali uklízet, a nedej bože dělat úkoly.

Tak tedy Felix vstal šel do sprchy, poté vzbudil Jeongina a udělali si snídani.

,,Co budeš dneska dělat?'' zeptal se ho Jeongin, který už teď vypadal že se neskutečně nudí.

,,Půjdu k Chanovi'' odpověděl mu jednoduše .

,,Jako domů?'' Jeonginova tvář rázem ožila.

,,Ano jako domů, kam asi jinam I.Nie?" Protočil Felix očima. Neberte ho špatně  občas mu prostě nad Jeonginovími otázkami zůstával mozek stát, ale on taky nebyl neinteligentnější člověk na planetě.

,,Wow jdeš na to rychle" zašklebil se na něj mladší.

,,Jdu jen na návštěvu, nevím co přesně se stane" povzdechl si Felix nad tím, jaká představa se hned udělala v hlavě všech jeho přátel.

,,Ty po všech těch romantických knihách co si přečetl, nevíš co se stane?" Zíral na něj Jeongin z neuvěřením.

,, Jeongine, nech toho jo?" Felix se na něj nehezky podíval.

,,No jo už mlčím, ale nenech si ujít nějakou pěknou chvilku jo?"

,,Jo, co ty a Hyunjin?" Zeptal se ho starší, aby mu to trochu oplatil.  Jeonginova reakce byla k pokukání, okamžitě mu zčervenala líčka a pohled odvrátil k neumytému nádobí, přičemž se okamžitě podíval zpátky na stůl.

,,S Hyunjinem, tak v pohodě" řekl po chvíli ticha.

,,Pusa byla?'' Nepřestával Felix a měl chuť se začít smát.

,,Jo... byla"

,,No, víc mi toho asi neřekneš co? Ale je to super. klidně si ho sem pozvi, můžete spolu umýt nádobí" zasmál se tomu Felix.

,,Ach jo, příjde mi že ho furt umývám já" stěžoval si mladší.

,,Nestěžuj si nebo dostaneš službu týden" začal mu Felix vyhrožovat, protože to co Jeongin řekl nebyla vůbec pravda.
,,No nic, jdu se chystat, užij si den"

,,To ty si to užij" usmál se na něj Jeongin, a odešel do koupelny.

Felix se tedy oblékl, trošku namaloval, vzal si mobil, peněženku, klíče a šel na místo setkání. Jel metrem asi čtyři stanice, a potom se vydal k blízkému parku kde už spolu s Chanem byli, akorát v noci.

,,Ahoj" pozdravil ho Chan a dal mu pusu na líčko.

,,Ahoj" Felix se začervenal a chytl Chana za ruku.

,,Mohli bychom se jít projít kolem řeky a pak zajít do kavárny, co ty na to?" Zeptal se ho Chan a obdařil ho svým okouzlujícím úsměvem.

Strávili s Chanem krásné odpoledne. Rozebírali všechno, od hudby až po kvantovou fyziku, Chan byl zkrátka úžasnej.

Chlapci se vydali k Chanovi do bytu, a mladší z nich začal být značně nervózní. Chan odemknul dveře a nechal Felixe vstoupit jako prvního. Felix se začal rozhlížet, v chodbě si sundal boty a přidal je k asi čtyřiceti párů bot. Na co jich tolik má? Pomyslel si, ale pak si vzpomněl že tu nebydlí sám. Vyšel z chodby, po pravé straně byla kuchyně s barovým pultem a stoličkami. Po levé straně se rozprostíral obývák s velkým gaučem, sedacími pytli po stranách a velkou televizí

,,Máte parádní gauč"

,,Jo, dá se na něm dělat hodně věcí" pousmál se na něj Chan a pohladil ho po vlasech.
,,Posaď se, chceš něco k pití? Třeba colu?" Zeptal se ho před tím než mladší stihl začít uvažovat nad tím co řekl před tím.
,,Jo dám si, díky" usmál se na něj a posadil se na gauč. Chvilku se rozhlížel kolem a pak si všiml té nejnovější verze PlayStationu umístěného pod televizí.
,,Felixi chceš si zahrát?" Felix jenom přikývl.
,,Fajn zapnu ti tam Assassin's Creed, a já půjdu vařit večeři oki broučku?"
,,Dobře Chanie" přikývl Felix, Chan mu dal pusinku na čelo, a pustil mu PlayStation.
Chan vařil večeři a mezitím chodil kontrolovat Felixe jak se mu vede. Ten s tím trochu bojoval, ale nebyl v tom úplně špatný.

Když se Chanovi konečně podařilo dovařit jídlo, došel k Felixovi který právě dohrál a odložil ovladač, nahnul se nad něj dal mu pusu a do ucha mu zašeptal " Teď si to spolu užijeme jo?"

Ahooj, moc moc moc se omlouvám za neaktivitu a chyby, ale poslední dobou mám strašný stres ze všeho co se doma děje, nemám skoro vůbec inspiraci, plus nadcházející stěhování taky dělá svoje.
Proto děkuji vám všem co tenhle příběh čtěte, hlasujte a komentujete, určitě s ním nechci skončit, jen jaksi nemůžu psát, ale budu se určitě hodně snažit 💙💜😇
Určitě pište komentáře a dávejte hvězdičky 🤗
Miluji vás

We✓ [Stray Kids Half Texting] AUKde žijí příběhy. Začni objevovat