,,Přátelit se s 2RACHA určitě má nějaké výhody ne?" Konverzace se celkem rozjela, hned potom co si kluci o sobě řekli takové ty základní informace. Minho už se čtvrtou plechovkou piva se ptal na zajímavé otázky, přičemž mu Jisung neustále připomínal, že vstává ráno do práce a měli by už jít.
To byla taková klasika Minho se opije a začne dělat blbosti, Jisung ho potom začne mlátit a dotáhne ho domů, kde dělají bůh ví co.,,No ano, někde máme VIP vstupy a chodíme na dost cool party" řekl Seungmin a Hyunjin přikývl.
,,To je super, Felixi pozvi příště Bang Chana!" Otočil se na Felixe Minho, kterému se asi zalíbil výraz cool party.
,,Pokud bude chtít" řekl Felix a Hyunjin se Seungminem dostali záchvat smíchu.
,,Čemu se smějete?" Zeptal se zmatený Felix.
,, Nic... jen... občas máme problém ho dostat ze studia do ložnice, natož aby s námi někam šel" Dostal se sebe Hyunjin a stáhnul si Jeongina, který zrovna přišel z kuchyně na svůj klín. Mladší se zasmál a opřel se o něj.
,,Ale za mnou přijde" řekl Felix sebejistě.
,, Když si seš tak jistej" položil mu ruku na rameno Seungmin, který už taky měl kapku alkoholu v sobě. Felix raději moc nepil. Nebylo to tak, že by nerad pil spíš si jen chtěl pamatovat ty dobré momenty, popřípadě je fotit.
Po hodině, kdy v sobě všichni měli minimálně tři skleničky alkoholu, se Minho začal svlékat. Na jednu stranu to bylo dost nechutné, a na druhou stranu si všichni říkali jak to, že není striptér. A pro Felixe to byla další fotka do sbírky trapných momentů. Každopádně to znamenalo jediné, že Jisung s Minhem jdou domů. Minhovi všichni popřáli dobrou noc, a Jisungovi hodně zábavy. Ten se ně jen zamračil a pokračoval s Minhem ke dveřím.
,,Kde pracuje?'' prohodil Hyunjin ze srandy.
,,Je ajťák'' odpověděl mu nejmladší a přitulil se k němu.
,,Aha... No měl bych taky pomalu jít" řekl Hyunjin smutně.
,, Zůstaň na noc, viď že může Wonpile?" Navrhl Jeongin, a hodil psí oči na Wonpila.
,,Ale jistě, Seungmin taky zůstane viď?" Podíval se na svoje štěňátko, které mu nyní sedělo na klíně a přikyvovalo. Bylo nezvyklé aby si I.N pustil někoho k tělu tak moc, a Wonpil nevěděl jestli je to dobře nebo špatně, ale rozhodl se Hyunjinovi důvěřovat. Na druhou stranu Jeonginovi už bude sedmnáct, a měl by ho nechat dělat to co uzná za vhodné Jeongin, a ne jen on. Znal chlapce už od dětství, byl jako jeho starší bratr a tak bylo pochopitelné, že se o něj bál. Jeongin moc kamarádů neměl, moc lidem nedůvěřoval. Od dětství byl šikanovaný, později trpěl i depresemi a bral kvůli tomu i prášky. Už ale více než půl roku je v pohodě. Celkově se to zlepšilo když s ním začal kamarádit Felix, který začal Jeonginovi se vším pomáhat a to včetně toho přiznat si, že je gay.
Felix se nabídl, že přespí na gauči aby nechal Jeonginovi s Hyunjinem soukromí. Sám musel neustále myslet na Bang Chana. Na jeho vlasy, oči, úsměv, jeho nádnerné tělo... počkat co??? Dobře možná se opravdu těšil na společnou noc s Bang Chanem, ale neplánoval to udělat hned, však ho skoro nezná. Každopádně to vypadalo, že našel svojí spřízněnou duši ve kterou vždy doufal. Felix, ač to tak možná nevypadá je velký romantik. Má obrovskou sbírku romantických knížek, a na netflixu zkouknutých hromadu filmů o lásce, občas dokonce psal poezii. Jeho problém spočíval v tom, že neměl žádnou osobní zkušenost, protože vždy čekal na tu pravou osobu. Nikdy by neřekl, že ta pravá osoba bude veřejně známá osobnost, že ho bude vozit v audi, brát na luxusní večeře, kupovat drahé dárky... možná začal zacházet ve svých myšlenkách moc daleko, ale to by se od zamilovaného člověka dalo čekat. Prostě se nemohl dočkat až Chana zase uvidí.
Jeongin s Hyunjinem spojili dvě postele dohromady, a nyní leželi spolu vedle sebe pouze ve spodním prádle a drželi se za ruce. Jeongin nemohl uvěřit, že se něco takového děje, Byl to zvláštní pocit, nedělo se nic ale vlastně všechno. Tohle bylo poprvé v životě co ho měl někdo takhle rád, a proto to Jeongin nechtěl nijak zkazit. Hyunjin tohle ovšem úplně poprvé nezažíval takže se rozhodl udělat krok vpřed. Pustil Jeonginovu ruku, a tu svoji přesunul na jeho tvář. Jeongin na tváři ucítil jemné pohlazení, které ho donutilo otočit se na staršího hnědovláska s černými odrosty. Nyní si navzájem hleděli do tváře jako by se snažili něco přečíst. Jeongin po chvíli pochopil na co se starší chystá tak zavřel oči, a doufal že to Hyunjin udělá taky aby neviděl jak se červená. Ve skutečnosti to bylo přesně to co chtěl Hyunjin vidět, takže si dal trochu načas. Potom si oblízl rty a jemně je přitiskl na ty Jeonginovi.
Ahoj. Doufám, že vám moc nevadí změny které jsem tu udělala. Můžete si příběh přečíst od začátku, ale vcelku nic kromě jména jsem neměnila
Děkuji za pozornost, a doufám že se kapitola líbila.
Vote a koment potěší