1. bölüm

79 15 11
                                    

"Abla kapat şu alarmını" dedi bir ses ."Ne" gözlerimi araladığımda direk yatağımın karşısındaki kitaplığıma odaklandım . "Vay anasını film gibi rüyayıdı ha " diye içimden geçirirken 12 seneden beri  kendisine bir türlü alışamadığım malcık tozu , şaşırmayın kendisi kardeşim olur , "ablaaa" diye bağırdı "tamam ulan tamam" dedim umursamazca ve yatağımın kenarında duran komodinden telefonumu alıp alarmı kapattım . Bugün yeni okulumdaki ilk günümdü ve hazırlanmak için alarmı erken saate almıştım . Elimi yüzümü yıkayıp kendime güzel bir kahvaltı hazırladım . Kahvaltı yaparken aklıma aylardır rüyalarıma giren ama bir türlü kim olduğunu keşfedemediğim şahıs geldi. Yüzünü bir türlü göremiyordum . Normalde böyle şeyleri fazla umursamam ama rüyalarım çoğu zaman gerçekleştiği için kafama takılıyordu işte . Boş düşüncelerimi savuşturup dolabıma yöneldim ve daha okul forması alamadığım için üzerime rastgele bir şeyler geçirdim . Kapıyı hızlıca çektim tam kapanacakken babamın horlamasını duydum ve uyanmaması için hemen kapıyı yavaşlatıp usulca kapattım . Okula yürümeye başladım . Yeni okulum eve uzaktı ama yürüyerekte gidebilirdim . Beleşçi bir insan olduğum için yürümeyi tercih ediyorum ...

Rüyamdaki GerçeklikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin