Valamiért boldogan ébredtem pedig nem voltam olyan állapotban, hogy ma mosolyogjak bármi is. Ki kászálodtam az ágyból és a szekrényemhez vettem az irányt ki választottam a mai napi ruhám és a fürdőben felvettem őket. Nem öltöztem ki nagyon mert minek csak a vidámparkba megyünk, úgyhogy egy farmer nadrág és egy bő pólóban meg egy sapit is húztam mert miért ne.
Le sétáltam a konyhába ahol apa fogadott egy lágy mosollyal az arcán.
Én is küldtem felé egy erőltetett mosolyt, de jó apa módján észre vette, hogy nincs rendben valami így egy ölelésre húzott amit egyből viszonoztam. Gyorsan meg reggeliztem és anyuéknak szóltam arról, hogy ma merre is fogok járni, ők pedig mondták, hogy be kell menniük a munka helyre mert mostanság egyre többször van egy női áldozat akit vagy meg nyúznak, ki beleznek stb stb. Éppen hogy kiléptem az ajtón Jin hangos dudálásba kezdet amit persze én egy apró mosollyal fogadtam. Oda siettem a fekete járgányhoz és be szálltam hátra a szokásos helyemre, de ott ült Jia így kérdőn néztem Taehyung-ra aki sóhajtott egyet, így egyel előrébb ültem Jungkook és Hobi közé elől pedig Jimin Namjoon és Jin pedig a kormánynál.- Szia Mimi. - mosolygott rám Hobi, semmi kedvem nem volt mosolyogni így csak biccentettem egyet.
- Oppa én velem miért nem kedvesek de ezzel az ízével pedig igen. - nyafogot a mögöttem ülő. Egyáltalán mi az, hogy "ízé" van nevem!
- Már megbocsáss ő felesége van nevem! - Néztem hátra. - És ha még nem volt időm be mutatkozni ne haragudj Kim Minji vagyok örülök vagy nem? - gondolkodtam el és egy pimasz mosoly jelent meg a szám sarkában, majd a kezemet nyújtottam egy kéz fogásra, de úgy tűnik nem méltat erre igy bele csaptam magamnak.
- Oppa hagyod, hogy így beszéljen velem? - húzzogatta Yoongi pólóját.
- Egy kicsit vegyél vissza a szádból! - köpte nekem a szavakat. Meglepődtem de nem is kicsit hirtelen lettem kurvára dühös és szomorú is.
- Akkor fogok vissza venni a számból ha a barátnőd tanult egy kis tiszteletet. - fordultam előre dühösen. És élő kapva telom és fülesem be kapcsolatam az első és még is kedvenc számomat "Dancing with your ghost" és egész úton csak a gondolataim tengerit jártam. Mit tett veled ez a picsa? Miért lettél egy ilyen seggfej? Nem gondoltam volna, hogy egy barátnő így meg változtatja azt a személyt aki neked a világot jelenti. Egyáltalán mi értelme van a világnak barátok nélkül? Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nekem nincsenek mert igen is itt vannak Taehyung-ék akkor Ji-eun is meg Soobin akivel egy osztályba jártunk és együtt fogunk dolgozni is. Arra eszméltem, hogy Jungkook konkrétan rám mászik.
- Mi van már? - kérdeztem nevetve.
- Semmi csak nem figyeltél. - nevetett, elmosolyodtam és kinéztem az ablakon hátha ott vagyunk e már és hát igazam volt megérkeztünk. Én olyan gyorsasággal szálltam ki a két fiú közül, hogy nem csak ők lepődtek meg hanem még én is. Hirtelen a semmiből Tae termet mellettem a szív bajt hozva rám.
DU LIEST GERADE
°Gyermekkori legjobb barátom°
SonstigesKim Minji egy 18 éves lány aki Szöulba költözik a családjával de kiskori barátját egyedül hagyva. Sohasem gondolná, hogy egyszer újra találkozik pelenkás kori legjobb barátjával. És majd forró érzelmeket fognak táplálni egymás iránt.