Három nap telt el azóta a hajamat is megcsináltuk lila mellett döntöttem mert miért ne. Most éppen a díványon ülünk és nézünk ki a fejünkből. Yoongi azóta elhívott egy tök szép lányt randizni aminek persze örültem is meg nem is. Yoongi hajával játszok amit persze gondolom ő élvez. De ha az a kis csaj megcsalja a barátom én esküszöm kinyirom.
- Ne hagyd abba. - motyogta fáradt hangon amin elmosolyodtam és folytattam tevékenységem. Bárcsak a barátnője lehetnék. Jesszusom Minji miken jár az agyad, verd ki de nagyon gyorsan, ő csak barátként tekint rád.
YOONGI POV:
Három napja, egyfolytában vele voltam kivétel mikor is elmentem Jia-val randizni. Egyáltalán nem akartam el vinni randizni! Ő hívott elengem amit nem akartam vissza utasítani és most mindenki úgy tudja, hogy együtt vagyunk így hát ha akarom ha nem most együtt vagyok vele, inkább lennék Minji-vel. De Minji úgy is csak barátként tekint rám úgy, hogy verd is ki ezt a fejedből Min Yoongi.
Most is itt fekszek vele és a hajamat piszkálja ami annyira meg nyugtat. Nem, hogy a barátnőmmel tölteném a napot de jobb vonz Minji közelsége. Éppen abba akarta hagyni a hajam kényeztetését de kezei után kaptam.- Ne hagyd abba. - motyogtam fáradt hangon. Vissza vezete kis kezeit hajamba és folytatta amit abba hagyott. Hirtelen csörögni kezdet a telefonom kinyitottam szemem és egyből találkozót tekintettem Minji-vel. A mobilom ért nyúltam és a ki jelzőn Jia neve virított. Morogtam egyet és felvettem a telefont.
- Szia oppa~- húzta el a szót. Egy sohajtás kíséretében vissza feküdtem Minji lábaira ő pedig egyből kezecskéit hajamba vezete.
- Szia Jia. - erőltetem magamra egy mosolyt. Minji-te néztem aki éppen az arcomat fürkészte csak annyit tudtam ki venni, hogy szomorúnak tűnik és csalódottnak.
- Oppa nem akarsz át jönni hozzám? - kérdezte csábos hangon. Elgondolkodtam és hát muszáj vagyok csak a barátnőm de ma meg ígértem Minji-nek, hogy este filmezünk.
- Ma megigértem Minji-nek, hogy este filmezünk! Holnap egész nap a tiéd vagyok mit szólsz? - próbáltam menteni a menthetőt. Nem mintha bármi kedvem lenne vele tölteni az egész napot.
- Rendben oppa akkor holnap át megyek én. - hallottam a hangján, hogy nem tetszik neki valami de őszintén nem érdekel. Tudom az elvileges barátja vagyok és nem érdekel mi a baja.
- okés várlak szia. - köszöntem el és már bontottam is a vonalat. Tekintettem felvezettem a lányra aki mosolygott. - Holnap vele kell töltenem a napot. - morogtam amin a lány felkacagott.
- Hát de a barátnőd te palacsinta képű. - mosolygott le rám elmosolyodtam majd felültem és elkezdtem cikizni ő pedig elterült a kanapén így én kerültem felülre. - Yhoongi ehlhég. - nevetett. Én azért sem hagytam békén.
Pár perc múlva nevetve húzott rajtam egyet így hát majd megcsókoltam, de még időben megtartottam magam.
- Bolond. - csapot nyakon.- Jó van már asszony. - nevettem, Minji is elnevette magát. Egész nap együtt voltunk aminek nagyon örültem este pedig együtt filmeztünk. Soha sem gondoltam volna, hogy egy barátnő így meg fog változtatni.
BINABASA MO ANG
°Gyermekkori legjobb barátom°
RandomKim Minji egy 18 éves lány aki Szöulba költözik a családjával de kiskori barátját egyedül hagyva. Sohasem gondolná, hogy egyszer újra találkozik pelenkás kori legjobb barátjával. És majd forró érzelmeket fognak táplálni egymás iránt.