11.부분 - 18+

100 6 1
                                    

Az ébredés nehéz, volt mivel is fájt mindenem. Oldalra fordultam és egyből egy mosoly jelent meg a szám sarkában. Hirtelen kezeit át dobta derekamon és egy puszit nyomot a számra.

- Megse próbálj ki mászni innen! - dörmögte reggeli mély hangján.

- Dolgozni kell! - motyogtam és a kezemet kócos hajába vezettem. Felmordult amit megérezte ujjaimat a fekete kócos hajába.

- És mi van ha ma nem megyünk dolgozni? - kérdezte egy sejtelmes mosollyal az arcán. Megse várta a válaszom, ugyanis puha párnácskáit az enyémhez érintett ezzel egy szenvedélyes csókot lehelve rá amit persze én viszonoztam. Amint elváltam puha ajkaitól szinte hiányt éreztem ezért egy mosollyal az arcomon újra ajkaira hajoltam. Meglepte ez a tettem, de viszonozta.

- Ezt meg tudnám szokni! - mosolygott, majd még jobban magához húzott, úgy ölelt magához mintha bár melyik pillanatban eltűnék a földről. Azt hiszem ma tényleg nem megyünk dolgozni. Nekem sincs kedvem és Oppa-nak sincs, amit meg értek. Legalább tölthetünk együtt egy rendes napot, csak előtte át kell menni Tami-hoz és meg kell etetni.

─━━━━━━⊱✿⊰━━━━━━─


Éppen Tami-t simogattam mikor is a csengő hangja megszólalt, Oppa egyből az ajtóhoz sétált én pedig mögötte kumogtam. Amint ki nyitotta az ajtót szinte megállt bennem az élet.

- Drága Minji-m, örülök, hogy újra látlak. - mosolyogva simítani akarta volna az arcom, de Yoongi egyből keze után kapott és ellökte azt.

- Takarodjon innen! - köptem oda neki és a remegő kezeimet tördelni kezdtem, ezt Yoongi észre vette így kezei közé vette az én kis kezemet egyből egy jóleső bizsergő érzés futott végig az egész testemen.

- Hogy beszélsz a volt vőlegényedel? - kérdezte erélyes ebben mire össze rezentem a félelemtől. Hogy mondhat ilyet, hiszen semmi sem volt köztünk még szimpla barátság se nem, hogy szerelem vagy bármi más.

- Miért beszélsz faszságokat? - kérdeztem dühösen, majd felmutattam az ujjamon díszelegő gyűrűt és a képébe nyomtam. - Látod el vagyok jegyezve, ja és várandós vagyok, úgyhogy szia. - intettem egyet mosolyogva, be akartam volna zárni az ajtót, de a lábával meg akadályozta.

- Most azonnal vettesd el azt a gyereket! - kiabált torka szakadtából, majd megindult felém, de Yoongi egy jó kora maflásal ajándékozta meg a fiút, aki egy kicsit meg szédült az ütéstől, de vissza nyerte az erejét. Lenditette kezét ami oppám arcán csattant, egyszerűen megszakadt a szívem, hogy ezt láttam. Dühösen megindultam a fiú felé és egy öklösel ajándékoztam meg így az a paraszt ki eset az ajtón én pedig rá csaptam azt. Oda siettem oppa-hoz kezem közé fogtam arcát és vizsgálni kezdtem a szája széle és a szeme sarka fel horzsolodott.

- Annyira sajnálom. - mondtam alig hallható hangon, oppa ezen csak jót mosolygott.

- Tudod, hogy gyógyulnak a leggyorsabban a sebek? - kérdezte ártatlanul, megse vártam következő mondatát, mivel tudtam mit akar mondani. Puha párnácskáit izlelgettem, egyszerűen kész vagyok.

- Hm puha. - nyomtam még egy rövid puszit azokra a hívogató puha ajkaira.  De Yoongi többet akart így egy féloldalas mosollyal az arcán vette újra kezelésbe ajkaimat. Már a földön is eldőltünk ami nekem egy mosolyt csalt az arcomra. Morogva vált el tőlem és egy egyszerű mozdultal velem együtt felállt és az emelet felé vette az irányt. A szobám ajtaját kinyitotta, belépett és be is csukta maga után. Az ágyhoz sétált és szépen lassan le rakott rá pólóm alá nyúlt és cirogatni kezdte az oldalam. Közelebb hajolt hozzám és nyomott egy apró csókot a számra, majd át váltót a nyakamra egy csomó nyálas puszival fedte be az említett területet. Hirtelen megszívta pont az a területet ahol a legjobban fáj, így egy hatalmas nyögés hagyta el a számat!

- Szép nagy lett. - mosolyogva tudakolta velem az előző kis cselekedetét. Most az egyszer erőt vettem magamon és fordítottam helyzetünkön, így én kerülhetem felülre. Ezen a tettemen nem csak én lepődtem meg, hanem Yoongi is. Egy féloldalas mosollyal az arcomon fel túrtam a pólóját, Yoongi készségesen felült és engedte, hogy levehessem az említett tárgyat. El dobtam és tekintettem újra az alattam fekvőre vezettem aki mosolyogva ajkaira húzott. Amint elváltam tőlem én mosolyogva át váltam a nyakára és egy jókora foltot hagytam magam után.

- Ez szebb lett. - mosolyogtam, Yoongi készségesen felült ami meglepett engem, de ő aztán mosolyogva le vette rólam a pólót és el dobta valamerre. Oppa egy apró csókot nyomot az arcomra, de én mohó vagyok így többet akartam szimpla puszinál.

- Hobi mikor jön? - kérdeztem lihegve. Yoongi morgott egyet és nem válaszolt csak újra ajkaimat vette kezelésbe.

- Nyugi délután. - kucogva hajamba simítót. Mosolyogva lejjebb csúsztam és a gatyája övét ki csatoltam, majd le húztam azt. Egyszer se csináltam még ilyet, mint amire most készülök. Felvezettem tekintettem az övéhez és úgy simítóttam férfiasságára, emiatt Yoongi-ból egy jól eső nyögés tört ki. Ami nekem mosolyt csalt az arcomra. Gatyáját le húztam róla igy szemem elé tárult a kis Yoongi. Nyeltem egyet ami most Yoongi arcára csalt mosolyt. Végig nyaltam méretét, emiatt a tettem miatt Yoongi egy jókorát morgott. Következő tettemre már felnyögöt. Megfogtam és mély torkoztam, aztán még egyszer, az egész szoba oppa nyögéseivel és sóhajaival volt tele. Hajamba markolt és fejemet mozgatni kezdte, jóleső morgások és nyögések hagyták el a száját. Egy utolsót torkoztam így a számba élvezet morgott egy jól esőt, én pedig fel másztam az arcához és lenyeltem a nedvét. Hirtelen ajkaimra tapadt és falni kezdte azokat. Fordított helyzetűnkön és gyors mozdulatokkal levette rólam az összes ruha darabot ami még fedte testemet.

- Érezni akarlak ez nélkül! - mondta és a dobozt el dobta valamelyik irányba. - Vigyázok! - mondta mosolyogva és nyomot egy gyors csókot az arcomra. - De előtte még meg kóstolak! - kacsintott és le kúszott a nőiességemhez. Fel nézet rám egy féloldalas mosollyal az arcán és végig nyalt, emiatt a tette miatt én nyögtem egyet és a paplanra markoltam. Belém vezette egyik újját hirtelen jött érzés miatt fel sikantottam, és emellett nyelvét is használta. Társított még egy ujjat végem. Már majdnem el értem a csúcsot, de ki húzzta ujjait és fölém magasodótt. Nem tudtam betelni vele így le húztam magamhoz ezzel egy csókba híva. Hirtelen belém vezette férfiasságát, ami miatt bele nyögtem a csókba.....




안녕하세요
Azt hiszem mára elég volt ennyi is. Remélem tetszett(°_°)







You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

°Gyermekkori legjobb barátom°Where stories live. Discover now