10.부분 - 18+

78 5 0
                                    


Hirtelen két kar fonódót derekam köré ami miatt megugrottam, ezen persze Yoongi jót nevetett. A fejét a nyakamba hajtotta és meg szívta pont az a területet ahol a legjobban fáj. Hátra fordultam hogy láthassam az arcát, és mosolygott mint valami dilis.

- Ez megfog maradni! - néztem felrá. Megrántotta vállát, és a teljes testemet maga felé fordította.

- Legalább mindenki látni fogja, hogy te csak az enyém vagy. - puszilt az arcomra. Elmosolyodtam és fel pipcskedtem, majd az ajkaimat az övének nyomtam. Nem is kellett egy percet sem várnom mivel ő már vissza is csókolt. Éppen mélyiteni akart amikor csöngetek. Yoongi morogva elvált tőlem és az ajtóhoz lépkedett. Ki az aki este hétkor még másokhoz kopogtat? Nem sokkal később fegyver katanást hallottam így oda siettem az ajtóhoz. Egy férfi éppen fegyvert fogott Yoongi-ra. Oda osontam Yoongi mögé amit ő meg is érzet de nem mozdult aminek most nagyon örültem. Hirtelen elő ugrottam és a lábamat lenditettem ami a férfi fején végezte. A férfi meg ingott, de vissza nyerte az egyen súlyát. A fegyvert ki kaptam a kezéből és most én szegeztem ő rá.

- Ki vagy és mit akarsz? - kérdeztem dühösen. A férfi felnevetett és felnézet rám.

- Már megse ismersz, drágám? - kérdezte gúnyosan. És csak most eset le ki ő, hirtelen hátrébb álltam amit persze Yoongi egyből észre vett ezért át karolta derekam.

- Hagyjál békén, nekem te egész életedben egy senki voltál fogd fel! - mondtam egyhangúan.

- Tényleg? - kérdezte mire én bólintottam egyet. - Akkor legyél boldog ezzel a szar kalappal. - mutatót Yoongi-ra.

- Oh hidd el meglesz! - köptem oda neki. Elsétált és ennyi ezer százalék, hogy ő nem most láttam utoljára. Be csaptam az ajtót, majd Yoongi-hoz bujtam. Kezeit fenekem alá vezette és felkapott az ölébe, persze én egyből össze kulcsotam lábaimat a dereka körül.

- Ez a szemét, ki volt? - kérdezte lágy hangon ami megmosolyogtatott.

- Régen mindenkinek azt híresztelte, hogy együtt, de közben egymáshoz se szóltunk, jah és egyszer be rángatott az egyik terembe és konkrétan majdnem megerőszakolt. - csuklót el a hangom. Annyira imádok a közelben lenni egyszerű meg nyugtat már csak az a tudat, hogy itt van velem.

Yoongi pov:

Amint tudatosult bennem az előző mondata dühös lettem, de még mennyire.

- Miért nem lőtted agyon? - kérdeztem, mire felemelte fejét és rám mosolygott. Még mindig nem tudom felfogni, hogy ő az enyém míg én az övé.

- Mert akkor mondjuk le csuknak és a sitten fogok rohadni? - nevetett. - pedig legszívesebben azt csináltam volna, mivel fegyvert fogott rád. - mondta, én pedig eddig bírtam be fogtam a száját a számmal. Elindultam vele az emelet felé, de előtte kulcsra zártam az ajtót. Amint a fa ajtó elé értem be rúgtam azt ami hangosan csapódott a falnak, persze ezen Minji jót mosolygott. Még mielőtt az ágyhoz sétáltam volna előtte még ezt az ajtót is be rúgtam inkább mint zártam. Amint az ágyhoz értem rá dőltötem és felé kerekedtem. A nyakát kezdtem el ostromolni, egyik helyen jobban megszivtam ami ő belőle egy sóhajt csalt ki ami mosolygásra késztetett. Pólójá alá nyúltam és egy egyszerű mozdulattal le vettem róla. Végig mértem és egy elégedett mosoly terült el az arcomon. Tekintettem felvezettem az alattam fekvőre akinek ki volt pirulva az arca. Mosolyogva csókoltam meg amit persze viszonzot is. A kis kezeit meg éreztem a pólóm alatt, majd megpróbálta feljebb tolni ami sikerült neki, majd le akarta venni rólam már ha sikerült volna neki. Elváltam puha ajkaitól amit minden egyes percben kóstolgatnék. Levettem pólóm és oldalra dobtam a Minji-é mellé. Kezemet levezettem a nadrágja gombjához és ki gomboltam azt a csípőjét segítés képen megemelte ezzel neki dörgölödve az úgyis már álló kis Yoongi-hoz. Tekintettem újra végig vezettem ezen a csodán. Végig pusziltam egészen a hasától a nyakig, ott pedig megszívtam jó erősen. Ki kapcsoltam a melltartótja pántját, és egyszerűen mozdultal le vettem róla.
Takargatni kezdte magát én pedig el vettem onnan kicsi kezeit.

- Gyönyörű vagy ne takard magad! - tapadtam újra ajkaira. Pár perc múlva megéreztem kis kezeit a gatyám övénél. Megpróbálta kicsatolni ami többé kevésbé sikerült neki amin persze jót mosolyogtam. Felálltam és levettem a gatyám. Vissza másztam Minji felé és a bugyijába akasztottam ujjaimat, és letoltam azt róla. Imádom egy szó...

Minji pov:
Levette bugyimat és egy elégedett mosoly terült el az arcán. Fölém hajolt és megcsókolt. Hirtelen meg éreztem egyik újat bennem, ami miatt felnyögtem. Aztán társított hozzá még egyet és ollózni kezdet ami be valóm nem volt kellemes érzés. Amikor már kezdtem megszokni, és csak nyögdélcseltem akkor oppa így szólt:

- Sajnálom Jagi csak annyira szűk vagy. - puszilt meg. Imádom hogy ennyire törődik velem. Újra ajkaimra tapadt, majd ujjait ki húzta belőlem. (nem tudom ez nekem már így is sok író😳😂) felállt és levette az utolsó textil anyagot ami még fedte a testét.
Amikor elém tárulkozott a nagy méretével, megijedtem. Elő vett egy kis dobozokát amit a foga segítségével felbontott, majd annak tartalmát magára húzta. Újra fölém kerekedett és egy apró mosolyt küldött felém.

- Most egy kicsit fájni fog! - csókolt meg, majd belém nyomta egész méretet. Bele nyögtem a csókba, ugyan úgy Yoongi is egy jó nagyot morgott.

─━━━━━━⊱✿⊰━━━━━━─

Lihegve borult rám és húzódott ki belőlem. Majd mellé feküdt és magához ölelt.

- Köszönöm. - motyogta fáradt hangon ami engem mosolygásra késztetett.

- Még is mit? - fordultam felé. Még közelebb húzott magához és a homlokunkat össze érintette.

-Hogy én voltam az első. - puszilta meg az orrom. Elmosolyodtam és még jobban oda bújtam hozzá. Pár perc múlva engem elnyomt az álom, de ezt még hallottam: "I need you girl"
Nekem is rád...




Omg megpróbáltam minél jobbara írni! Remélem tetszett😳😂
Addig is jó éjszakát / reggelt / délután / hajnalt olyan nincs de no problem😂🖤

°Gyermekkori legjobb barátom°Where stories live. Discover now