Gyorsan el ment a hétvége, de egy hónap is. Mehettem végre anyáékal dolgozni is, csak egy a baj Yoongi is ott lesz. Mondjuk Ji-eun és Soobin is ott lesznek így már semmi baj sincs, meg hát Jin is. Amint be értünk az irodába miért ne Yoongi-t láttam meg először ő pedig engem.
- Kicsim mi nekünk most egy ügyünk van mivel tegnap este megint le csapott a sorozatgyilkos. - simítót az arcomra anya én pedig bólintottam egyet. Le ültem Jin asztalához és élő vettem a gépem. A telefonom rezegni kezdet így képtelen voltat meg nézni ki az. Egy ismeretlentől kaptam egy levelet? A levélben csak is annyi állt: "látlak"
Nem nagyon foglalkoztam vele, így telom a zsebembe süllyesztettem. A figyelmemet a gépemnek szántam, de pont akkor lépett be az ajtón a nagy főnök.- Emberek, emberek! - lebeg tettet a kezei között a papírokat. Mindenki oda kapta tekintetét. - Lesz egy eléggé nehéz ügyünk ahová embereket kéne be juttatni. - mondta és az egyik asztalhoz sétált és a papírokat is letette maga elé. - És kéne egy lány aki el vállalja ezt?! - nézet körbe a társaságon. - Na valaki? - kérdezte. Mire páran rám mutattak, én pedig próbáltam elsüllyedni a székbe. - Hát Minji te tényleg jó volnál. - gondolkodott hangosan én pedig egyre lejjebb süllyedtem a székbe.
- Na Minji vállald el. - biztatott az egyik lány én pedig még jobban el süllyedtem a szégyenben.
- Ott van Ji-eun ő is alkalmas erre. - motyogtam.
- Ne is álmodjatok én csak nyomozó vagyok! - rázta a fejét Ji-eun. - Amúgy is erre a szakma részre nem Yoongi és te Minji vagytok ki képezve? - kérdezte Ji-eun mosolyogva, tudom ám hogy direkt csinálja.
- Igen én tanultam a suliba kémkedést, de még csak újonc vagyok. - mondtam alig hallható hangon.
- Meg is van kik lesznek ebben az ügyben benne. - állt fel a nagy főnök. - Minji, Yoongi, Jin Ji-eun, és Soobin a többiekkel majd később számolunk. - mondta és a papírokat szépen szét osztotta közöttünk.
- Nesze neked Ji-eun. - néztem felrá.
- Ne durciz. - nézet le rám mivel ő éppen állt.
- Na akkor én és Soobin kint maradunk a kocsiba, Yoongi és Minji ti majd egy párt fogtok alkotni oda bent, Ji-eun te pedig egy biztonsági őrt fogsz játszani vagy fordítsunk Soobin lesz a biztonsági őr Ji-eun pedig marad velem a kocsiba. - vázolta fel a mai napi tervet Jin.
- És ha nem sikerül el kapni? - kérdeztem Jin-re nézve.
- Ji láttalak már edzés közben és be valóm félek tőled. - mondta Jin és végig mutatót rajtam. - Úgy földhöz vágtad a csávót, hogy még én nekem is fájt. - nevetett én pedig elmosolyodtam.
- Ji én is láttalak már edzés közben és hát én inkább el süllyedek melletted. - nevetett Ji-eun.
- Én se kezdek ki veled ha no problem. - nézet rám Soobin.
- Na akkor emberek nyomás öltözni nem sokára indul a buli. - tapsolt kettőt Jin. Én és Ji-eun elibdultunk öltözni. Én kaptam egy estélyi ruhát míg Ji-eun persze, hogy rendes kém felszerelést kapott.
Ji-eun:(persze a blackpink feliratot és a mikrofont az nézetek el! Író)
Minji:
- Ez nem ér Ji-eun neked jobb nem cserélünk? - néztem végig a lányon aki éppen a fegyverét rakta magára.
- Ji inkább rakd fel a fegyvered! - nevetett és a kezembe nyomta a fegyverem, én persze engedelmesen fel csatoltam a combomra. Ki sétáltunk a szobából, és a fiúk már vártak is ránk.
DU LIEST GERADE
°Gyermekkori legjobb barátom°
SonstigesKim Minji egy 18 éves lány aki Szöulba költözik a családjával de kiskori barátját egyedül hagyva. Sohasem gondolná, hogy egyszer újra találkozik pelenkás kori legjobb barátjával. És majd forró érzelmeket fognak táplálni egymás iránt.