8

7 2 0
                                    

" İş çıkışını bekle bu işin en ince detayına kadar öğreneceksin sabret "

Gün bitimini iple çekmişti adeta . Gün içinde bir kaç kez onunla konuşmayı istesede gözleri ile adamın bu isteğini herseferinde yıktı.

İş bitimine yakın kız ayaklandı " Otoparkta seni bekliyor olacağım her şeyi öğrenmenin vakti geldi Ali " dedi ve yavaş adımlarla odadan çıktı.

Ali onun arkasından bakakaldı . İstiyor muydu acaba her şeyi gerçekten öğrenmek . Emin değildi hem korkuyordu hem de büyük bir endişe içindeydi. Sanırım duymak istemiyordu.

Koşar adımlarla otoparka indi kız arabanın üstüne oturmuş saatine bakıyordu. Onun geldiğini görünce arabanın üstünden indi. " Gelmeyeceğini düşünmeye başlamıştım ."

" Ben anlatacaklarını duymak istemediğime karar verdim."

" Seni zorlamayacağım ama evime bırakabilirsin herhalde en azından bunu yap."

" Bunu yapabilirim " dedi arabasına binerken.

" Ne zaman duymak istersen bana söyle anlatmak için seni bekliyor olacağım "

" Tamam " dedi ve yol boyunca başka bir şey konuşmadılar. Kız sadece evinin yolu için olan dönüşleri tarif etti.

Ali dehşetle kıza döndü " Sen sen gerçekten ormandaki kulübede mi oturuyorsun ?"

" Evet " dedi kız soğuk bir sesle ve arabadan indi ondan umudu kesmişti eve dönmek için farklı bir yol bulmaya karar vermişti.

Ali'nin kafası karışmıştı . Çok büyük bir ikilemde kalmıştı başına bir dert açmaya karar vermişti ve arabadan indi koşarak kızın kulübesini aramaya başladı .

Rüyasında gördüğü ağaçlar ve çiçekler tek bir farkla kulübeyi buldu . Yanmıyordu kulübe . Kulübeye daldı.

" Yavvvaş "

" Özür dilerim özür dilerim bir anlık heyecandı yoksa dalmazdım böyle "

" Neden geldin ?"

" öğrenmek istiyorum her şeyi en baştan sana yardım etmek istiyorum ve neden benden yardım istediğini bilmek istiyorum "

" Senden umudu kesmiştim ama geldiğine göre gece uzun olacak kahve alıp geliyorum "

İpek kahve yapmak için mutfağa geçti . Ali Sefaya geç geleceğine ve kedisi ile köpeğini beslemesi gerektiğine dair mesaj attı.

İpeği beklerken masadaki aile fotoğrafı dikkatini çekti Bu resimde İpekte vardı ama gözleri çok parlak lens olamayacak kadar parlak maviydi. Ama şimdi simsiyah ve bu gözde lens değildi gözlük kullanıyordu çünkü. 

Ali vücudunu ele geçiren endişe ve merak içerisinde büyük bir tedirginlikle sonunu beklemeye başladı . Ama bu sonun her şey için yeni bir başlangıç kendini bekleyen yeni bir hayat olduğunun farkında değildi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 19, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Metropoldeki AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin