Είμαστε στην αίθουσα της τιμωρία με τα παιδιά και καθόμαστε όλοι μαζί γύρω από τέσσερα θρανία προκειμένου να ανακαλύψουμε τι βρήκαν τα παιδιά.
"Λοιπόν..." Αρχίζει να λέει η Βίκι και βγάζει από την τσάντα της έναν τεράστιο φάκελο.
"Εδώ είναι όλα τα στοιχεία που βρήκαμε εχθές με τον Ανταμ και τον Μάθιου." Μας λέει.
"Μα καλά πώς γίνεται να μην υπάρχει τίποτα στο ίντερνετ?" Ρωτάει περίεργη η Ζένια.
"Δεν ξέρω. Πάντως... Είναι περίεργο. Γιατί πριν λίγες εβδομάδες όλα αυτά ήταν αναρτημένα. Μας το είπε η γυναίκα που μας βοήθησε με τις φωτοτυπίες." Απαντάει ο Άνταμ.
"Οπότε έχουμε το δεύτερο μας στοιχείο." Λέει η Φοίβη και γυρνάμε και την κοιτάζουμε.
"Τι εννοείς?" Την ρωτάω.
"Το πρώτο μας στοιχείο είναι ότι επρόκειτο για ένα άτομο που πριν πενήντα χρόνια ήταν σε αυτό το σχολείο είτε ως μαθητής είτε ως εκπαιδευτικός. Αν κρίνουμε όμως από το γεγονός ότι δρα ακόμα λογικά ήταν ένας μαθητής και μικρής μάλιστα ηλικίας. Και το δεύτερο στοιχείο είναι ότι έχει γνώσεις για τους υπολογιστές αφού όπως φαίνεται εκείνος έσβησε τα στοιχεία. Ποιος άλλος θα είχε λόγο?" Εξηγεί η Φοίβη.
"Έχει δίκιο." Απαντάει ο Στέφαν χαμογελώντας στην Φοίβη και νιώθω ένα μικρό κόμπο στην κοιλιά μου.
Νιώθω... Ζήλια.
Γιατί ζηλεύω?
Εννοώ... Επρόκειτο για την Φοίβη. Που είναι και σπαστική.
"Παιδιά μήπως θα έπρεπε να μιλήσουμε και στον κύριο Τόμσον για όλα αυτά?" Ρωτάει η Ιρένε.
"Εννοώ πως... Είναι ενήλικος και ήταν και αυτός στο σχολείο πριν μερικά χρόνια. Ίσως να ξέρει κάτι παραπάνω." Εξηγεί την σκέψη της.
"Δεν νομίζω πως θα είναι καλή ιδέα." Απαντάει ο Λίο.
"Ούτε εγώ. Σίγουρα θα προσπαθήσει να μας αποτρέψει να ασχοληθούμε με αυτή την υπόθεση." Τους λέω.
"Τότε έχουμε σκεφτεί τι θα πούμε ότι κάνουμε τώρα που αντιγράφουμε τον Σέρλοκ Χολμς?" Ρωτάει ο Άνταμ.
"Πολύ απλά ότι κάνουμε μια ομαδική εργασία για την έκθεση και ψάχνουμε πληροφορίες για τους μεγαλύτερους σίριαλ κίλερ στην Αμερική. Τεντ Μπάντι Τζέφρι Ντάμερ και όλους αυτούς τους... Φυσιολογικούς ανθρώπους." Απαντάει η Φοίβη χαλαρά.
"Ωραία... Αλλά ας συνεχίσουμε με το τι βρήκαμε. Δεν προλάβαμε να τα μελετήσουμε όλα αλλά μπορούμε να το κάνουμε τώρα όλοι μαζί. Για αυτό έχω φωτοτυπίες για όλους." Λέει η Βίκι μοιράζοντας μας κάτι φωτοτυπίες και αρχίζω και της κοιτάζω.
YOU ARE READING
Η τιμωρία
Action"Πώς μπορείτε να μην βλέπετε πως είναι τα πράγματα? Εγώ τα βλέπω! Και δεν μπορώ καν να δω!"