Χάνσεν και Γκρέτελ

553 76 201
                                    

Phoebe's POV

"Φοίβη!" Φωνάζει χαρούμενη η Ζένια και τρέχει και με αγκαλιάζει.

"Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου έλειψες!" Μου λέει και γελάω.

"Και εμένα μου έλειψες." Της λέω και αφού απομακρύνθω λιγάκι από κοντά της την παρατηρώ.

Είναι πολύ όμορφη...

Της πάνε τα κιλά που έχει πάρει...

Την κάνουν πιο γυναίκα και πιο χαριτωμένη όπως και το γεγονός ότι έχει αφήσει ξανά τα μαλλιά της στο φυσικό καστανό τους χρώμα.

"Ομόρφυνες... Ομόρφυνες πολύ." Της λέω και γελάει λιγάκι.

"Ναι... Και να φανταστείς είμαι και ταλαιπωρημένη. Ο Τζώρτζης μου εχθές ανέβασε λίγο πυρετό και έπρεπε να είμαι συνέχεια από πάνω του να τον κοιτάζω." Μου λέει και ανησυχώ.

"Είναι καλά τώρα το παιδί?" Την ρωτάω και γελάει.

"Μια χαρά είναι. Και από εχθές ήταν. Πέντε χρονών σκατό έμαθε να τρίβει τα θερμόμετρα να ανεβάζει την θερμοκρασία τους για να μην τον ξυπνήσουμε νωρίς το πρωί να πάει στο νηπιαγωγείο." Μου απαντάει και γελάμε.

"Άντε έλα να κάτσουμε." Μου λέει και καθόμαστε σε ένα από τα τραπεζάκια της καφετέριας που έχουμε συναντηθεί οι δυο μας για να μιλήσουμε.

"Πάντως... Και εσύ..." Μια φορά λέει κοιτάζοντας με από πάνω έως κάτω και την κοιτάζω με απορία.

"Και εγώ τι?" Την ρωτάω χωρίς να καταλαβαίνω.

"Έχεις... Έχεις αλλάξει... Έχεις γίνει πιο όμορφη και... Πιο γλυκιά. Δεν ξέρω... Αλλά κάτι έχει αλλάξει πολύ πάνω σου." Μου λέει και τότε χαμογελαστή βάζω το χέρι μου στην κοιλιά μου.

"Τότε μάλλον θα είναι κορίτσι." Της λέω και με κοιτάζει σαν εξωγήινος.

"Ποιος καλέ θα είναι κορίτσι? Τι..." Αρχίζει να λέει και τότε το βλέμμα της καρφώνεται πάνω στην κοιλιά μου και μετά με κοιτάζει έκπληκτη.

"Φοίβη? Είσαι έγγυος?" Με ρωτάει και χαμογελαστή γνέφω θετικά.

"Πριν λίγες μέρες μπήκα στον τρίτο μήνα σύμφωνα με τον γυναικολόγο." Της απαντάω και μέσα στην καφετέρια αρχίζει να ταιριάζει ξανά σηκώνεται και με αγκαλιάζει.

Και μπορώ να μαντέψω πως πάλι όλοι έχουν γυρίσει και μας κοιτάνε.

Και ας βλέπω μόνο τους μισούς.

"Θεέ μου θα γίνεις μητέρα! Θα κάνεις παιδάκι! Θα γίνεις μαμά! Θα γίνεις μαμά!" Φωνάζει χαρούμενη και γελάω.

Η τιμωρίαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora