Σκάσε ένα φιλί

723 89 189
                                    

"Λοιπόν φλωρια βλαμμένα και μάγκες της δεκάρας." Αρχίζω να λέω στάζοντας ευγένια όπως πάντα.

"Το σχέδιο αρχικά είναι απλό. Θα πάμε στα αρχεία της εφημερίδας. Θα αρχίσουμε να ψάχνουμε τα πάντα για τους φόνους που γίνονται στο σχολείο μας. Θα αρχίσουμε να ρωτάμε αδέλφια ξαδέλφια γονείς θείους ή οποιαδήποτε σε αυτό το σχολείο και θα τους ρωτήσουμε τι γνωρίζουν για αυτόν τον δολοφόνο. Επίσης θα πρέπει να μάθουμε τα πάντα για τα θύματα. Είμαι σίγουρη πως θα υπάρχει κάποια σύνδεση και κάποια ομοιότητα στα προφίλ τους." Δίνω διαταγές.

"Αυτό που θα βοηθήσει?" Ρωτάει η Ζένια.

"Θα βρούμε τα παιδιά που μοιάζουν στο προφίλ τους και θα τα προιδοποιησουμε για να προσέχουν. Δεν νομίζω πως όλο αυτό είναι τυχαίο." Απαντάει ο Άρης.

"Οπότε θα πάμε στα αρχεία των εφημερίδων αύριο?" Ρωτάει η Βίκι.

"Όχι όλοι μαζί γιατί θα καταλάβουν κάτι οι υπεύθυνοι. Εμείς θα πρέπει να είμαστε απαραίτητοι." Απαντάεω.

"Οπότε θα πάω εγώ... Με την Βίκι και τον Άνταμ." Λέει ο Μάθιου.

"Και τι θα τα κάνουμε? Δεν μπορούμε να τα φέρουμε εδώ. Είναι αρχεία του κράτους αυτά." Ρωτάει η Ιρένε.

"Βγάλτε τα πάντα φωτοτυπίες! Και αν δεν τα καταφέρετε έχω δει μια σχετική σειρά στην Ελλάδα για το πως θα τα κλέψουμε." Λέει ο Άρης και τον κοιτάζουμε.

"Τι? Όλο αυτό στο κάτω κάτω είναι λες και έχει βγει από ταινία." Μας λέει και η Ιρένε και ο Στέφαν γελάνε λιγάκι.

"Δεν έχει άδικο... Και απλά ελπίζω να έχει τέλος σειράς ή ταινίας. Δηλαδή καλό." Λέει ο Στέφαν.

"Να ρωτήσω... Ας πούμε... Βρίσκουμε τον δολοφόνο. Τον πιάνουμε. Τι κάνουμε μετά? Τον βάζουμε κάτω και αρχίζουμε να τον δέρνουμε μέχρι να πει πως δεν το ξανά κάνει ή τον πάμε στην αστυνομία ή τον σφάζουμε στο γόνατο?" Ρωτάει ο Άνταμ.

"Τον πάμε στην αστυνομία." "Τον σφάζουμε στο γόνατο." Απαντάω ταυτόχρονα με τον Άρη και σας αφήνω να μαντέψετε ποιος είπε τι.

"Δεν θα γίνουμε δολοφόνοι." Μου λέει ο Άρης.

"Να γίνω εγώ που το έχω ξανά κάνει και δεν έχω θέμα?" Ρωτάω κάπως ειρωνικά.

"Φοίβη..." Πάει να μου πει η Βίκι αλλά την διακόπτω...

"Λοιπόν εσείς αγόρια θα πρέπει να μάθετε να παλεύετε. Όπως και εσείς κορίτσια. Αν θέλετε μπορώ να σας μάθω να χειρίζεστε όπλα." Τους λέω.

Η τιμωρίαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora