Prológus

551 25 7
                                    

-Nem, nem és NEM!-Málna hangjától beremegett az egész ház. A lány anyja nem volt képes felfogni, hogy gyermeke nem igazán akar magának még barátot. Már négy hónapja,hogy a tizennyolc esztendős lány minden kapcsolatot megszüntetett maga körül, valahogy az összes ember lehúzza az életkedvét a béka feneke alá.

-De kislányom, nem lehetsz örök életedben egyedül kapcsolatok nélkül. Nézz már magadra az Istenért! Nincs egy barátnőd se már, mert mindenkit elüldöztél magad mellől! Legalább egy fiút engedj be az életedbe most már. Itt vagy tizennyolc éves. Látnád Dorinát, Esztert és a többieket akikkel barátkoztál. Mostanra mindenkinek van már kapcsolata. De te? Te ha nem az iskolában vagy akkor itthon. És miket csinálsz itt-a negyvenes éveiben járó anya nem tudta befejezni mondandóját, hiszen lánya, mint mindig, beleszólt beszédébe.

-Igen. Itthon ülök, zenét hallgatok, olvasok, rajzolok és könyvet írok. Na és? Ja, várj. Le szoktam menni a parkba is megsétáltatni a kutyámat mert igen, van háziállatom is aki szeret nem úgy, mint ti apával. Ne haragudj anya, de nekem most jelenleg így jó, és most tanulnom kell, holnap témazárót írok töriből. Ki mennél?-fordított hátat a lány és fehér, vezetékes fülhallgatóját hallószervébe dugva foglalkozott ismét a tananyaggal és biasa, Suga elképesztő zenéivel.

A lány szülei aznap este nem látták többé egy szem gyermeküket...

Mintha kámfor nyelte volna el.


•••••


"Hölgyeim és Uraim!

Rendkívüli hírekkel szolgálunk önöknek ma este, de mielőtt elkezdenénk adásunkat figyelmüket szeretnénk kérni!

A napokban eltűnt egy tizennyolc éves magyar lány Székesfehérvárról. A szülők elmondása szerint a lány már vacsorázni se ment le hozzájuk és mire az anyuka a gyermek szobájába ért pár órával azelőtt otthagyott Málna hűlt helyét találta. Az ablak zárva volt, mindkét szülő otthon tartózkodott az eltűnés napján.

Ha látják őt, vagy ismerik hol léte helyét feltétlenül hívják a képernyőn szereplő telefonszámot!
A lány neve: Lukács Málna
életkora: 18
Ismertető jelek: jobb csuklóján lila szív, bal vállán libikóka tetoválás, hosszú, barna haja van, eltűnésekor sötétkék farmernadrágot és Love Myself feliratú fehér pólót viselt.

Most pedig legfontosabb híreink következnek..."

𝐃𝐚𝐞𝐜𝐡𝐰𝐢𝐭𝐚-[𝐒𝐮𝐠𝐚 𝒇𝒇]✔️Where stories live. Discover now