№4

37 5 13
                                    

-Ларія, допоможи! – прокричав Люцифер, коли я відкрила двері.

-Що? Звідки ти знаєш де я живу? І взагалі, що ти тут робиш? - здивовано запитала я.

-Немає часу ти йдеш з нами, ти маєш допомогти нам повернутись! – сказав Діно ледь не зриваючись на крик.

-Про що ви говорите? Повернутись куди?

-Ларія чому ти кричиш, хто прийшов? – трохи занепокоєно запитала Лана.

-Лан вони схоже напились, таке мелять.

-Ти не розумієш. Пророцтво збувається. Твої очі. Вони приведуть до порталу. – Люцифер здавався дуже серйозним.

-Ем... ви здуріли? Бачиш Лан вони трохи не в собі. –сказала я Лані.

-Лар... вони правду говорять... - відповіла Лана.

-Звідки ти знаєш? – запитала я, а потім побачила її погляд і зрозуміла. – стоп... якщо це правда, то.. я є в якомусь пророцтві?

-Саме так. – відповів Діно.

-Давайте так. Заходьте в дім, зараз все мені розкажете і поясните. – сказала я запрошуючи хлопців в дім.

Через 5 хвилин.

-СТОП СТОП СТОП! Ви кажете, що наше місто – Омінем, зв'язане з іншим містом Альба про яке ніхто не знає, адже там живуть вампіри, і єдиний шлях туди через якийсь портал, який кожного місяця змінює своє місце і рухається по Омінему і Альбі, а ще ви кажете, що є ще один портал, який можу відкрити тільки я, і Лана має мені допомогти, бо в якомусь пророцтві сказано, що ми маємо знову з'єднати два міста, ну і саме найголовніше, ви вампіри, які не п'ють кров, адже вам дали якісь таблетки і ви живете 1000 років, але без їжі. Нічого не забула?! – знервовано прокричала я.

-Ні. – спокійно сказав Люцифер.

-Нічого. – теж спокійно сказав Діно.

-Лар заспокойся. Вони кажуть правду. Але панікувати не треба. – заспокоювала мене Лана.

-Панікувати? Я не панікую, це просто вони надто спокійні.

-Ну звісно ми спокійні, це ж не ми записані в пророцтві. – сказав Діно.

-Діно! – крикнув Люцифер.

Я подивилась на них і сіла.

-Ти правий. На нас з Ланою велика відповідальність. – сказала трохи сумно я.

-Слухай, ми тут застрягли, тому ми вам допоможемо. – сказав Люцифер.

-Дякую. – усміхнувшись сказала я.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jul 20, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Вампірський договірWhere stories live. Discover now