82. Hogwarts, Seamus, [Herm/Lav], [Cor/Seamus], Teo

774 57 83
                                    

• • •

hogwarts Witajcie drodzy uczniowie! Mamy dla Was cudowną wiadomość!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

hogwarts Witajcie drodzy uczniowie! Mamy dla Was cudowną wiadomość!

Całe grono nauczycielskie jest w tym temacie jednogłośne. Z racji tego, że wygraliśmy wojnę, uważamy, że jest co świętować! Od teraz będziemy kończyć każdy rok uroczystym balem! Zapraszamy na niego wszystkich uczniów ostatniego roku wraz z osobami towarzyszącymi. Odbędzie się 31 maja od godziny 20:00 w Wielkiej Sali, byście mogli się odprężyć przed egzaminami, które czekają Was w drugim tygodniu czerwca.

Wytyczne są bardzo podobne do tych, które obowiązywały Was na poprzednim balu. Postarajmy się wszyscy, żeby zakończyć ten rok szkolny z przytupem! Niech zapadnie Wam on w pamięci do końca życia! Pamiętajcie jednak, by przestrzegać przy tym kilku drobnych zasad.

• obowiązkowy strój wieczorowy
• bezwzględny zakaz spożywania alkoholu oraz palenia papierosów na terenie zamku
• szlaban oraz zakończenie balu w trybie natychmiastowym dla osobników wszczynających bójki oraz kłótnie

• gwarantujemy wyborną ucztę przygotowaną przez nasze wspaniałe skrzaty
• zapewnimy zabawę przy muzyce świetnego zespołu muzycznego
• przewidujemy zabawę do samego rana

W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać pod postem, zgłosić się do gabinetu dyrektora lub napisać wiadomość do jednego z nauczycieli.

• Minerwa McGonagall - @grounded
• Pomona Sprout - @impomona
• Severus Snape - @sevsev
• Horacy Slughorn - @slughorn

Pomocą będą również służyć prefekci naczelni, których zapraszam jutro po lekcjach do gabinetu dyrektora w celu ustalenia szczegółów.

🖤 Liked by durmstrang, beauxbatons, ilvermorny and 91468 others.

best_weasley a dzięki komu tą wojnę wygraliśmy, ja się pytam... 😑
numberONE ochłoń, Ron XD
granger_danger hahaha no dzięki tobie przecież, wszyscy o tym wiedzą 😂 to ci nie wystarcza?
best_weasley nie śmiejecie się ze mnie... nasz dom to powinien normalnie do końca życia mieć jakieś przywileje w tej szkole... powinniśmy o to walczyć, a nie dostajemy wciąż tylko szlabany i odbierają nam punkty bez większego powodu 🙄
sevsev jak coś ci nie pasuje, to złóż skargę do dyrektora, Weasley.
best_weasley zastanowię się, czy to ma w ogóle jakiś sens, panie profesorze...
sevsev następnym razem nie wrzeszcz na cały korytarz, że twoja dziewczyna zjadła twoją kanapkę, to nie będę miał podstaw, żeby odebrać ci punkty za zakłócanie spokoju.
best_weasley ale to były emocje! byłem wtedy naprawdę bardzo głodny!
sevsev wystarczyłeś całe ptactwo w sowiarnii, Weasley. ciesz się, że nie musiałeś sprzątać tego bałaganu, który narobiły sowy.
best_weasley DZIĘKUJĘ ZA LASKĘ...
best_weasley ŁASKĘ***
better.than.you owow cóż tam się działo XDDD nawet nie chcę sobie tego wyobrażać 😂
sevsev nie zaczynaj, Nott. moja cierpliwość co do ciebie już się powoli kończy.
better.than.you przecież to jawne wyzwanie,
profesorze! 😂 proszę nie pisać mi takich rzeczy, bo może się to okazać silniejsze ode mnie!

INSTAGRAM STORIES - HOGWARTOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz