Rodzice Ushijimy nie spodziewali się, że ich syn przyprowadzi im pewnego dnia chłopaka do domu... Zawsze ich syn miał duże powodzenie u kobiet i dostała dużo listów miłosnych albo słodyczy.
Kiedy zobaczyli Tsukishimie szczenka im trochę opadła i nie wiedzieli jak ich syn zdobył serce Blondyna.
Ojciec Wakatoshi'ego od razu złapał kontrakt z Kei'em, który był ciekawski a to życia ze zwierzętami a to zdjęć małego. Wakatoshi'ego. Zaś mama Wakatoshi'ego musiała z dystansem przyjrzeć się zachowania blondyna...
Była zdziwiona, że no jest wredny dla jej syna ale i tak się uśmiecha do niego a po tym po prostu im odbija.Kobieta spojrzała na swojego męża
- nasz syn ma gust po tobie. - no w tym trochę racji miała.
Ona też jest wyższa od męża, blada i bywa też wredna...A jeśli chodzi o siostrę Ushijimy, dziewczynka od razu przyczepiła się do chłopaka swojego braciszka. A ten pierwszy raz widzący tak uroczą kuleczke zaczął się z nią bawić i mógł nawet trochę olewać swojego chłopaka bo zabawa w herbatkę z księżniczkami była ważniejszam...
Ushijima o dziwo też dobrze się dogaduje z mamą Kei'a, ojca chłopaka jeszcze nie spotkał bo ten pracuję za granicą i prawie go nie ma... Ale za to chłopak bardzo komfortowo czuję się przy Akiteru, który jest nad opiekuńczy ...
Ale wtedy wchodzi Tenma cały na biało i uspokaja chłopaka, no i zabiera go do pokoju aby młodzi zostali sami...
Spoiler⬇
Kiedy Ushijima pierwszy raz zobaczył Tenme był zdziwiony, że Akiteru jest z słynnym małym Gigantem z Karasuno. A bardziej zdziwiło go, że jego chłopak nie pochwalił się mu ani innym, że narzeczony jego brata to mały gigant...