Merhaba canlarım yine sizlerleyim bu bölümü uzun yazıcam umarım beğenirsiniz. Öncelikli olarak bu hikaye gerçek hayattan esinlenmiştir ve sadece gizlilik esası nedeni ile isimleri değiştirilmiştir. Umarım beğenirsiniz bu bölümü bu hikayede bazen üzülüp bazen gülücez bazende hayata karşı güçlenicez neyse uzatmadan başlayalım bölüme çoook çok öpüldünüz.❣😘😗🤩
Medyada : GECE 🤩
NOLUYORUZ BEEE...
Dememle selinin sesini duydum
- "Noldu gece."
- "Hiiiç birşey yok."
- "Niye NOLUYORUZ BEE dedin? peki diye
sordu."- "İç ses kız fena analiz yapıyor haaa kaaaç.!!!"
- "Şey bu sabahki spor arabayla gelen hoca girince sınıfa şey oldu."
- "Ney oldu."
- "İç ses kızın feleği şaştı neye uğradığını anlayamadı."
- "Aman boşver neyse niye geldi acaba."
Dememle konuşmamız bölündü ve o sabahki gördüğümüz çocuk pardon ÖĞRETMENİMİZ konuşmaya başladı.
Öğretmenim izniniz olursa çocuklara kısa bir konu da duyuruda bulunucam.
Kimyacı başıyla Akın hocayı onayladı.
- "Öncelike Merhaba ismim AKIN beden eğitimi öğretmeniyim, aynı zamanda yaşam koçluğu yapıyorum ve dans eğitmenliği yapıyorum, bu sene içinde yapılan bir projenin görevini aldım ve DANS KURSUMUZ var, aranızda dans kursuna katılacak olanlar bugün sınıf öğretmeninize bildirin kaydınızı alsın bugün öğlen 1'e doğru okulun spor salonunda eğitimlerimiz başlayacak."
- "İç ses sesi kadife gibi büyülendim hadi yine iyisin fırsat ayağına geldi."
- "Ne saçmalıyorsun sus.!!"
Dememe kalmadan öğretmenimiz bize bakıp konuştu önce bize mi diyor acaba diye düşündüm ama fark ettim ki bize söylüyormuş o an cidden içimden ağır bir küfür savurdum.
- "Arkadaki ikili bir sorunuz varsa bana sorabilirsiniz. Kendi kendinize konuşup açıklamamı bölmeye hakkınız yok."
Oturduğum şekli bozmadan konuştum.
- "Bize mi dediniz hocam."
- "Evet size dedim küçük hanım ayrıca hoca camide ben Öğretmenim dedi."
Sınıftaki herkez gülmeye başladı tam cevap vericeken kimyacıya öğretmenim dersinize devam edebilirsiniz teşekkürler diyip çıktı.
- "İç ses bu ne ego yavrum yavaşla bünyen o kadar egoyu kasmaz."
Teneffüs zilli çaldı selinle ben koşa koşa kantine indim ilk önce canerin benden istediği şeyleri aldım. Sonra kendime karam ve kahve aldım kantinin yanındaki kafeterya bölümüne oturup bi güzel aldığım çikolatayı gömdüm çikolatadan geriye kalan kağıt ve kırıntılara memnuniyetle bakıp gülümsedim.
- "İç ses çikolatayla aşk yaşıyan kız şeker hastalığına yakalanıp erken yaşta öldü işte o acı haber..."
Diyen iç sesime dil çıkardım.
Aradan 5 dakika geçtikten sonra selin yanıma gelip oturdu.
- "Yeni gelen hocayla işimiz var fena diğerlerinden beter bu sene anamz ağlayacak dedi sitemle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN RİTMİ
RomantikSeni bana yazan kader mi yoksa yoksa bir şans eseri rastlantı mı ... Sen benim sonsuz mutluluk masalım mısın yoksa mutlu son masalım mı ... Sen bir film misin yoksa izlemekten bıkmayacağım bir dizi mi ... GECE ile AKIN nın kahve tadında aşk hikayesi...