Yaz olmuştu ve siz ailenizde ıssız bir ormanda yaşıyordunuz. Babanız ve anneniz odun toplamak için evden çıkmışlardı ama uzun saatler sonra gelmeleri gerekiyordu. Akşam olmuştu ve siz iyice paniğe kapılmıştınız. Dışarı çıkamazdınız çünkü orman zifiri karanlıktı. Ne yapbilirdiniz? Önünüzde iki seçenek vardı; biri bu akşam uyuyup yarın onları aramak, ikincisi ise elinde bir balta alıp onları hemen bulmak. Hangi seçeneği şeçecektiniz? Yarın giderseniz çok geç olabilir yani belkide bu geceden başlarsan onları kaybetmemiş olursun.
Siz elinize bir balta ve bir fener aldınız. Çıkmaya her ne kadar korksanızda, ailenizi bulmalıydınız. En sonunda bir yerlerden sesler geldi. Sanki biri bir şarkıyı mırıldanıyordu, sesin olduğu yere gittiniz ama etrafa bir ağacın arkasından baktınız. O da ne?! Aileniz yerde kanlar içinde görüyordun ve bir elinde kocaman bir balta tutan Helen'i görüyorsun.
Hemen geriye bir adım atıyorsun ama yanlışlıkla bir dal kırıyorsun. Arkanı döndüğündüyse sana baltayı vurmak üzere olan Helen vardı. Tam size baltayı vuracaktı ki siz hemen eğildiniz ve kaçtınız. O ağaca saplanmış baltayı çıkartaş kadar koştunuz ama arkanızdan gelen ayak sesleri yükseliyordu. Bir katil tarafından öldüreleceğin hiç aklına gelmezdi, özellikle Bloody Painter tarafından. Sen koşuyordun ama en sonunda biri saçınızdan tutu ve çekerek sizi yere düşürdü.
Sonra sizi kaldırıp ağaca yasladı ve bir kere daha baltayı tek eliyle yukarıya kaldırdı ve size vuracakken siz onun elinden tuttunuz ve nasıl olduysa elinden baltayı aldın ve ona sırıtarak "Artık balta bende!" dediniz ama o maskesini çıkardı ve size o maviş gözleriyle bakarak "Öldür öldürebilirsen!" dedi ama siz gözlerinizi ondan almayı bırakamıyordunuz. En sonunda baltayı kaldırdın ama sen vuracakken o senin bileğini kavradı ve kırdı.
Siz elinizi tutarak dizlerinizin üstüne çöktünüz ve acılar içinde anladınız. Birkaç saniye sonra Bloody Painter baltasını kaldırdı ve hızlıca vurdu... ama yere, baltayı yere saplamıştı ve size "Birdaha önüme çıkma..." deyip dakikalar içinde ortadan kayboldu.
Bu Jeff'ten odun çıktı ama olsun... sizce kitap nasıl? Devamı gelsin mi? Bence güzeldi...
Sizleri seviyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Helen ve Sen (Creepypasta)
FanfictionHmm... bu kitapta Bloody Painter hayranlarına!😝😝😝😝 Helen'i az çok bende seviyom, eminim sizde seviyosunuzdur.