Medya süper ötesi!
Olaydan 4-5 hafta sonra...
Bileğiniz artık iyileşmişti ama kaybettiğiniz aileniz geri dönmicekti ve buyüzden ondan intikam almalıydınız. Daha önceden kalan birkaç şey yediniz ve elinize iki bıçak alıp dışarıya çıktınız.
Ormandaydınız ve kimse yoktu ama siz sanki izleniyor gibi hissediyordunuz. Yoksa biri sizi mi izliyordu? Aslında bileğiniz kırık olduğu haftalar da böyle hissediyordunuz. Etrafınıza baktınız ve onu aramaya koyuldunuz. Korkuyordunuz ama intikam için bunu yapacaktınız. Sonuçta ailenizin kanını yerde bırakmak istemezsiniz değil mi? En sonunda durdunuz ve arkanızı döndünüz, gerçekten biri sizi izliyordu. Önünüzde siyah dağınık saçları ve o mavi gözleriyle sizi sizden alan Bloody Painter. Siz o sırada hemen bıçaklarınızı sıkıca tuttunuz ve ona doğru koştunuz.
Tam bıçağı ona saplıyacaktınız ki o size çerme taktı ve siz daha önce farketmediğiniz bir tuzağa bastınız. Birden kendinizi tek ayağınız ağaca bağlanmış bir şekilde tepe taklak buldunuz. Bıçaklarınız o sırada yere düşmüştü ve Bloody Painter size doğru yaklaştı. Sonra ciddi bir sesle "Sana daha önce ne dediğimi biliyorsun (Adınız)" dedi ama adınızı nereden biliyordu? Yoksa sizi öldürmeye çalıştığı günden beri sizi mi izliyordu? Siz korkmuş bir yüzle "Lü-Lütfen beni öldürme!" dediniz ama o "Ama sen beni öldürücektin." dedi ve yerden sizin bıçağınızı aldı ve siz ellerinizle gözleriniz kapattınız. Sonra birden yere düştünüz, Helen sizin ipinizi kesmişti ve sizi kurtarmıştı... ama niye? Siz ondan intikam almak isterken, o sizi niye kurtarmıştı.
Sonra birden kafanıza biri ağır bir nesneyle vurdu ve siz bayıldınız.
Gözlerinizi açtınız ama eski bir evdeydiniz ve bir koltukta yatıyordunuz. Birden Helen'i gördünüz ve resim çiziyordu, sonra size baktı ve "Demek uyandın." dedi ve tabloyu sana döndürdü. Cidden güzel çizmişti, tabloda ne mi vardı? Tabloda sizi uyurken çizmişti ama sanki gerçek gibiydi... fakat resim çeşitli boyalarla değil, sadece kanla yapılmıştı. Sonra Helen "Nasıl?" dedi ve siz tam ayağı kalkıp saldıracakken ayağınızın ve ellrinizin zincirli olduğunuzu gördünüz. Sonra Helen "Hmmm... bu resimde senin kafandan akan kanla yaptığım için mi bu kadar kızgınsın? Yoksa seni zincirlerle duvara bağladığım için mi?" dedi ama siz sadece ondan intikam almak istiyordunuz. Önce bu zincirlerden kurtulmalıydınız... ama nasıl? Yani bu zincirlerden nasıl kurtulacaktınız? Ya da... burdan sağlam çıkabilecek miyidiniz? Ya o sizi öldürürse... bunları düşüncek havada değildiniz ama sadece şunu düşünüyordunuz; bu zincirleri nasıl kıracağım?...
Gerisi sonraya... biliyorum... bundada odunluk hastalığı var... ama hepsi Jeff'in suçu! Ona bu bulaştırdı! (İçimden: Üzgünüm Jeff..) Ama merak etmeyin... bir yazar olarak bu sorunu çözücam! Yeni bölümde görüşürüz... tabi hemen gelirse
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Helen ve Sen (Creepypasta)
FanfictionHmm... bu kitapta Bloody Painter hayranlarına!😝😝😝😝 Helen'i az çok bende seviyom, eminim sizde seviyosunuzdur.