❝𝘙𝘦𝘮𝘶𝘴 𝘷𝘦 𝘑𝘢𝘮𝘦𝘴 𝘏𝘦𝘢𝘥𝘤𝘢𝘯𝘰𝘯❞
➫ Her zaman birbirlerine sarılıyorlar.
➫ Şakalar söz konusu olduğunda rakipsiz bir ikili.
➫ Remus beyin fırtınası yaparak fikirleri üretir, James de onları kusursuz bir şekilde uygular.
➫ Sirius ve Peter'a her gün şaka yapıyorlar.
➫ Peter'ı büyülediler, böylece bir hafta boyunca sıçan sesinden başka hiç bir ses çıkaramadı.
➫ Bir keresinde Sirius'un saçlarını ağartmışlardı. Sirius bunun için onları hiç affetmedi.
➫ Ancak,genellikle mizah anlayışı daha zayıftır.
➫ Sirius ve Remus sarhoş olduğunda ve her ikisi de Ortak Salon'da uyuyakaldığında, James kesinlikle Sirius'u olduğu yerde uyumaya bırakırdı, çünkü o küçük bir bok ve bu onların "Kardeşçe" ilişkilerinin doğasıdır.
➫ Ama o, (Dürüst olmak gerekirse diğer Çapulcular gibi) sadece Remus için yumuşak bir noktaya sahip.
➫ Bu yüzden onu uyandırır ve yukarı çıkar, biraz su içtiğinden ve pijamalarını giydiğinden emin olur.
➫ Remus, James'in kaydırağa dönüşen merdivenlere çıkmasını gülerek izleyenlerden biridir.
➫ Ve kimi kandırıyorum, Remus onun ilk etapta düşmesinin sebebi.
➫ James, bakmadığını düşündüğü zamanlarda Remus'un tabağına daha fazla yiyecek ekler. Çünkü çocuğunun beslenmeye ihtiyacı vardır.
➫ Ama Remus her seferinde ağlamak istediğini fark ediyor,çünkü arkadaşı onu çok seviyor.
↬ "Onlar bitecek,Remus."
➫ Quiddicth söz konusu olduğunda Remus muhtemelen James'in en büyük fangirl'ü.
➫ Onlar bitki anneleri. Her ikisi de bitkibilim ineği.
➫ James,Remus'un saçlarıyla kendi saçlarıyla ligilendiği kadar ilgileniyor.
➫ Remus, James'in kıyafetlerini sürekli onun için katlıyor,çünkü James halen bunu öğrenememiş gibi görünüyor.
➫ Bazen mutfağa inerler ve ev cinleriyle yemek pişirirler.
➫ James,Remus'a bir sonraki çocuğunun vaftiz babası olacağına söz verir.
➫ Remus her pazartesi Lily ve James'in mezarına çiçek götürür. Çünkü James'in en sevdiği gün pazartesiydi....