❝𝘓𝘶𝘱𝘪𝘯 𝘈𝘪𝘭𝘦𝘴𝘪 𝘏𝘦𝘢𝘥𝘤𝘢𝘯𝘰𝘯❞
➫ Lyall Lupin, Remus ısırıldığında çok mücadele etti. Kurtadamların ısırmalarıyla ilgili hikayelerle yetiştirilmişti ve Remus'un bir şekilde farklı olacağını, oğlu olmayacağını düşündü.
➫ Hope Lupin, Lyall'ı bu görüşünden dolayı suçladı. Asla Remus'un hala küçük oğlu olduğundan şüphe etmedi.
➫ İlk dolunaydan sonra Lyall, Remus'un hala ısırılmadan öncesi gibi olduğunu fark etti. Hala nazik,başarılı,meraklı,utangaç ve her zamanki gibi sevecendi. Ancak şimdi korkunç bir sıkıntı ile lanetlenmişti.
➫ Remus, St. Mungo kayıtlarındaki ısırılan en küçük çocuktu.
➫ Lyall iksirlerde hiç iyi değildi ama yıllar geçtikçe dolunaydan sonra Remus'un acısını ve rahatsızlığını hafifletmek için iksirler hazırlarken ve deneyler yaparken ustalığı arttı.
➫ Remus'a normal bir çocukluk yaşama şansı verdiler ama insanlar Remus'un kesikleri, çürükleri ve gizemli hastalıkları hakkında çok soru sordular. Ancak Remus çocukken pek iyi bir yalancı değildi...
➫ Hope, her dolunaydan sonra Remus'a şarkı söyler ve onun normal bir çocuk olarak kabul etmeye çalışırdı.
➫ Lyall bilimle ilgilenen biriydi ve eski kitaplarla dolu bir ofisi vardı. Remus, babası sayesinde büyülü ve karanlık yaratıkları öğrendi. Bu konuda babasına olan hayranlığı ömrü boyunca sürdü.
➫ Hope bir bahçıvandı ve sonunda Kuzey Yorkshire'deki eski,tenha bir kır evine yerleştiklerinde, küçük arka bahçelerinde sebzeler dikti ve yetiştirdi.
➫ Remus, Dumbledore'un Hogwarts'a katılma teklifini kabul ettiğinde Lyall çok mücadele etti. Diğer öğrencilerin durumu öğrenirse ona ne yapacağından korkuyordu.
➫ Hope, Remus'a çok yakındı. Evde kalabilmek, onu eğitmek ve ona eşlik etmek için işini bıraktı.
➫ Hope, Remus Hogwarts'a başladığı ilk yılda ona haftada bir kez,sonraki yıllarda ise ayda bir kez sürekli yazdı. Taa ki Remus'un 4. Sınıfa geçmek üzere olduğu yaz, ölene kadar...
➫ Remus onu kaybettiğinde o kadar harap oldu ki, arkadaşlarına bile söyleyemedi. "Yaz tatilin nasıl geçti ?" sorusuna hiç bir cevap vermiyordu. Diğer üç arkadaşı bir şeylerin yanlış olduğunu biliyordu. Ancak Remus kasım ayına kadar bekledi ve nihayet onlara söyledi.