❝𝘙𝘦𝘮𝘶𝘴❞
➫ 5 yaşındaki Remus, ilk dönüşümünden sonra yatağının altına girerek annesine bağırdı:
↬ "Lütfen,lütfen bu kötü kurdun gitmesini sağla,beni incitiyor!"
➫ 8 yaşındaki Remus,dolunaydan önceki yüksek ateşle nefes alıyor,ebeveynlerinden her şeyi durdurmalarını istiyor. Çünkü artık bu acıya dayanamıyor.
➫ 10 yaşındaki Remus, annesinin makyaj malzemeleriyle yüzündeki yeni yarasını gizlemeye çalışırken ağlıyor.
➫ 11 yaşındaki Remus,Madam Pomfrey'in onun yaralarını ailesinin karşılayamayacağı bir Şifa İksir'i ile tedavi ettiği için en sonunda rahatlayabildi.
➫ 13 yaşındaki Remus, arkadaşları gerçeği keşfettikten sonra utanmış ve onu terk edeceklerinden dolayı ölümüne korkmuştu. Çünkü kendisine göre o bir canavardı...
➫ 15 yaşındaki Remus, hayatında hiç olmadığı kadar iyi hissediyor. Çünkü dolunaylar artık hayatının en korkunç anları değil.
➫ 17 yaşındaki Remus,endişeli. Hogwarts'tan sonra nasıl hayatta kalacağını merak ediyor. Kimsenin bir kurtadamı işe almayacağını biliyor.
➫ 21 yaşındaki Remus,kırık,cansız. Yıllar sonra dolunayı ilk kez tek başına yaşadı ve bu sefer hayatta kalamayacağını biliyordu. Çünkü artık kimsesi kalmamıştı...
➫ 33 yaşındaki Remus,Hogwarts Ekspresi'nde baş ağrısı ile uyanıyor ve James'i görüyor. Fakat Lily'nin gözleriyle...
Belki de bu sadece bir rüyaydı...