James Potter Headcanons
➫ Sabah erken saatlerde koşu yapmayı sever.
➫ Çayının %95'i şekerdir.
➫ Oldukça zeki. Ama özellikle onu McGonagall'a daha da sevdiren Biçim Değiştirme dersinde öne çıkıyor.
➫ Yürümeyi öğrenmeden süpürgeye bindi.
➫ Yatmadan önce,o gün kavgada söyleyebileceği şeyleri düşünür ve bunları söylemeyi daha önce düşünemediği için kendini tekmelemeyi aklının bir köşesine not eder.
↬ "James Potter,seni çirkin pislik!"
↬ "James Potter çirkin değil,seni salak. Peki bir serseri mi? Belkii."
➫ McGonagall'ın doğum günü için ona bir Muggle gramafonu aldı. Ve o gramafon hala çalışıyor.(Ve hatta Harry'e Noel balosundan önce dans etmeyi öğretmek için kullandı)
↬ "Saçlarımın dağınık olması umurumda değil!"
↬ "Bu,saçlarını bir hafta boyunca taramamak için uygun bir bahane değil,James."
➫ Annesi ona "Jamie" diyor. O her ne kadar bundan nefret ediyormuş gibi davransa da, içten içe annesinin öyle demesini seviyor.
➫ Hogwarts'taki 2. Gecesinde Peter'ı mutfağa giderken McGonagall'a yakalanmaktan kurtarıyor. Pelerinin altında mutfağa kaçıp,kek yiyorlar. Ve James yüzünde en samimi bir ifadeyle ona en iyi arkadaş olmalarını söyler. (Peter bu bakışı yıllar sonra bile asla unutmuyor. Hatta onları ölüme sürüklediği anda bile...)
➫ Çok sevecen.
➫ İnsanlara samimice iltifat eder. "En mutlu gülümsemeye sahipsin." ya da " Bu ders zordu ama gerçekten zekiydin." Veya "Sirius bir aptal olabilirsin,ama en azından bizim aptalımızsın."
➫ İstediği zaman,her yerde uyuyabilir.
➫ Asla ve asla gözlüklerini kaybetmez.
➫ Ağlayan birini görmekten nefret eder. Bu yüzden çantasında her zaman bir kutu peçete ve çikolata kurbağası vardır.
➫ Neredeyse hiç çalışmadan,derslerden mükemmel dereceler elde eder. (Bu Lily'i ÇILDIRTIYOR)
➫ Her yıl Noel tatilinde Hogwarts'ta kalan kişilerin listesini yapar ve hepsini "Potter Noel Arifesi Partisi" için evine davet eder.