KAAN ARSLAN ATASOY'dan

13 1 1
                                    

Bugün büyük bir anlaşma imzaladım. Çok değerli bir oteli değerinin altında bir fiyata satın alıp, her şeyin kendi adıma mükemmel olmasından mutlu olmam gerekirken aldığım iğrenç haberle mutlu olamıyorum.
Şu an o kadar kızgın ve sinirliyim ki duvara bir yumruk indirmemek için kendimi zor tutuyorum. Odamdan içeriye giren dostum Serkan'ın aptal gibi sırıtmasına anlam veremeden sert bir bakış attım.
"Ne oldu! Hayvan gibi daldın yine, oğlum kapı çalmayı sana öğretmediler mi?"
"Boşver şimdi onu bunu bugün ki anlaşmayı kutlamak için süper bir mekanda v.i.p i bizim için ayırttım ve ajansın en güzel mankenlerini senin için özel ayırttım. Bu gece Kaan'ın krallığının büyümesini kutlayacağız" dedi.
"Git başımdan hiç bunlara ayıracak vaktim yok benim" dedim.
"Dostum yeri ayırttım bebek gibi manken Kızlar diyorum. Taş gibi dik güzel göğüsler, şeftali gibi kalçalar, pürüzsüz incecik uzun bacaklar diyorum. Uzun yıllar yurtdışında yaşayınca cinsiyet mi değiştirdin? Gey oldun da benim mi haberim yok! Arkamı kollasam iyi olacak" dediğinde kafasına fırlattığım kalem hamlesinden kaçınıp sırıttı pis,pis tam bir baş belasıdır. Kurtuluşum yok mecbur gideceğiz yoksa bu dikinden çekeceğim var.
Tamam, tamam gideriz dedim ve oturmasını işaret edip iki kahve söyledim.
"Hayırdır sen niye böyle burnundan soluyorsun...? Dedi.
"Hiç sorma dostum sülük gibi yapıştı kız, bittiğini anlamıyor. Natalie burada bana hiç bir şey sormadan biletini alıp gelmiş ve üstüne bitmeyen yalanlar, şimdide hamile olduğunu benim çocuğumu taşıdığını iddia ediyor. Hemen kadın Doğum uzmanına gerçek testte yolladım" dedim.
"Ooo dostum baba mı oluyorsun?"
"Kes şu iğrenç şakayı, şakası bile kötü. Kesinlikle bir çocuk istemiyorum. Bu konu hakkında tek kelime daha edersen kendini kapının önünde bulursun uyarmadı deme"
"Waaaaaw sakin dostum tamam hiç bir şey söylemiyorum. Sadece bir gün bu sözleri sana tek, tek yediren bir kız bulacaksın uyarmadı deme" dedi.
"Tek söz bile yok demiştim Serkan" dediğimde tamam diyerek elini kaldırdı. Şirkette işleri halledip son viskimi içip gece partiye hazırlanmak için eve gittim. Kendimi duşun altına attığımda günün bütün yorgunluğunu unutmuştum. Duştan sonra telefonumu alıp babama mutlu haberi vermek için aradım. Aslan oğlum ben zaten emindim alacağından diyerek beni takdir etti. Annemin de konuşmak istediğini söyleyip telefonu anneme verdi.
"Yavrum... Benim yakışıklı oğlum. Veliaht'ım nasılsın?"
"İyiyim anneciğim teşekkür ederim. Sen nasılsın?"
"Sen iyiysen ben ger zaman iyiyim yavrum".
"Teşekkür ederim anneciğim".
"Veliaht'ım lütfen dikkat et kendine. Ne zaman geliyorsun? Aklım sende".
"Merak etme sultanım her şey yolunda.Henüz bilmiyorum ben seni yarın haberdar ederim. Öptüm o güzel ellerinden" diyerek telefonu kapattım. Aramalarda doktor Ali Kızıl Ağaç'ın aramasını görüp tekrar arama tuşuna bastım. Öğrendiğime göre Natalie hamile değilmiş sadece bana oynadığı diğer oyunlardan biriydi.

Kan beynime sıçramıştı belki de Serkan haklıydı bu gece biraz dağıtmak lazımdı. Hazırlanıp en sevdiğim PORSCHE CAYMAN GTS model kırmızı arabama atlayıp Serkan'ı aldım. Korumalarım eşliğinde diskoya girip bize ayrılan V.I.P bölümünde kızların çığlık, çığlığa adımı söylemeleri ve ağızlarının suları akarmışçasına bana bakıp fanteziler kurduğunu anlayabiliyordum. İstesem hepsi anında benimle yatağa girmeye hazırdı sorgusuz sualsiz, ucuz ve basit insanlardan nefret ediyordum.

Hayatım boyunca birçok güzel yatağımdan gelip geçmişti. Adımın ve soyadımın ne giydiğim, hangi markayı kullandığım, hangi arabaya bindiğim,cüzdanımın dolu olup olmaması, yüzümün yada vücudumun ne kadar yakışıklılığıyla değil gerçekten beni ben olduğum için kabul eden kalbimi gören bir kız istiyordum yanımda... Oysa benim çevremdeki Kızlar yemek yemeyelim kilo alırız. Spora sırf kalori yakalım formumuzu koruyalım, erkeklere kendilerini beğendirmek için faaliyet olsun diye gidenler. Marka çantalar, marka parfümler, ne marka kıyafet yada ayakkabı giyelim diyenler, kuaför salonlarından çıkmayanlar, hiç bir işe yaramayan eller, eğer çalışırsa ay tırnağım kırıldı, ojem bozuldu. Yada her yanı silikon olan bebekler vardı ama ben doğal bir bebek istiyordum gerekirse ben süslerdim onu.

Kovulmuş melekler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin