Evet, hazırım yine aynı tempo ile işime devam bugün pilates günü bütün gerginlikleri üstümüzden atıyoruz.
Kendimi öyle kaptır mışım ki saatin nasıl geçtiğini anlamadım. Aktiviteler bitmiş saat on yedi olmuş ve yavaş, yavaş eve gitme zamanı gelmişti. Yolda Filiz'le yürürken meleği arayıp haber verdim. Bu gece partiye gideceğimizi ...( belki onun içinde iyi gelecekti bu atmosfer her şey arkadaşlarım için)İşten sonra Sinan abiyi arayıp bizi bir saat geç almasını rica ettim. Çünkü özel ve güzel olmak istiyoruz. Üç kız hazırlanmaya başladık herkes birbirine hangi elbise daha güzel, hangi renk, bu ayakkabımı yoksa diğerimi diye sorarken, ben aynada baktığım görüntümden memnundum.
Elbisemin beni güzel gösterdiğine karar verdim. Makyajımı tazeleyip "Hazırım kızlar" dedim. İkiside şaşırıp kalmıştı normalde süslü olan ben, saatlerce ayna karşısında hazırlanan ben ilk kez herkesten önce hazırdım ve hiç aşırıya kaçmamıştım. Çok şık ve doğaldım.
Meleğin sorusu ile irkildim.
"Canım iyi misin?)
" Evet, her şey yolunda"dedim.
Sonunda herkes hazırdı. Sinan abiyi arayıp hazır olduğumuzu söyledim. Yirmi dakika içinde kapıdaydı, lüks Mercedes arabası yakıyordu. Bu arada Sinan abiyi başka bir otelden tanıyordum. Kendisi otel müdürüdür ve gerçekten abi bir insandır, eğlenmeyi ve gezmeyi çok seven yaşam dolu bir insan.
"Kızlarrrr partiye hazır mısınız? Bakalım" dedi. Kapısını açıp dışarı çıkarken...
"Abisi biz hazırız da parti bize hazır mı?"Acaba diye sordum.
Sen gel bakayım buraya cadı." Diyerek bana sarıldı ve sözlerine şöyle devam etti.
"Kızlar tanıştırayım Pelin kız arkadaşım" dedi.
"Abisi ya çok bozuldum koz arkadaş yapmışsın şimdi mi tanıştırıyorsun. Hiç oldu mu?" Diye araya girdim.
"Kızlar gerçekten Yoğunum hiç zamanım olmadı gerçekten"
"Merhaba Pelin, ben melek ve bu da filiz"
" memnun oldum kızlar, hepiniz çok şık ve çok güzelsiniz. Maşallah ve Rüya seni zaten Sinan'dan dolayı tanıyor gibiyim. Dilinden hiç düşmezsin cadı yukarı, cadı aşağıya..."
" Ha ha haaaa beni cadı diye mi anlatıyorsun herkese çok bozuldum."diyerek kendimi arabaya attım. Gönlümü almaya çalışsada biraz uzatıp, sanırım yine cadılık yaptım. Yola çıkıp ilerlerken arkaya dönüp konuşmaya başladı.
"Kızlar bu arada size büyük süprizim var. Sideye gitmiyoruz,sizi çok özel bir yere götürüyorum."
Hepimiz şaşkınlık içinde onu soru yağmuruna tutmaya başladık söyle diye ısrarlar ettik ama ne o, nede Pelin Abla hiç açık vermediler. Bu arada arabada geçen sohbetler sonucu Pelin Abla'nın kendi oteli olduğunu hatta birden fazla olduğunu babasıyla ve Abisiyle bu otelleri işlettiklerini öğrendim.
Sinan Abi'yi takdir ettim. Böyle zengin olmasına rağmen çok hanım hanımcık bir kız arkadaş bulduğu için...Darısı başına diyen Pelin Abla'ya gıcık oldum.
" Pelin, aşkım hangi erkek bu cadıyı alıp ne yapsın? Dile bak papuç kadar!"
Bu konuşmadan sonra somurtup sesimi çıkartmadan öylece oturdum. Camdan dışarıya doğru baktığımda Antalya'yı geçmiş olduğumuzu Kemer'e doğru yol aldığımızı anladım.İçimde garip bir duygu uyandı kendimi huzursuz hissettim bir an ben düşüncelerimde kaybolmuş iken bu his yol olup gitti.
" Evet, Kızlar işte geldik diyen sesle birlikte Melek ve Filiz'in çığlık sesleriyle yerimde zıpladım. Koşarak dışarı çıkan kızlar kapıma gelip hadi Rüya çabuk ol, bak nereye geldik diyorlardı. Arabadan inip etrafımdaki kaslı, yapılı, uzun boylu güvenlikler gördüm. Hepsi bu iş için özel olarak seçilmiş gibiydiler. Bu diskoyu isim olarak çok duymuştum, iyi ve kaliteli bir çok DJ'in burada çaldığını , bazen ünlü sanatçıların konser verdiğini büyük partilerin ve gösterilerin olduğunu, direk dansları , go, go showları ve bazen özel dans guruplarının çıktığı isim yapmış güzel mekanlardan biriydi.
Hep gelmek istemişimdir buraya ama nedense mutlu olmama rağmen içimden bir ses, sanki bu gece buradan uzak durmam söylüyordu. Huzursuzdum,kabuğuma sığmayan kaplumbağı gibiydim. Öylece dikilip etrafa bakıyordum ki, kolumdan tutulup kenarı çekilince şaşırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovulmuş melekler
FantasyTanitim bolumunden ; Birbirleri icin yaratildiklari ilk gün, aslında birbirlerine bir o kadar da yabancı olacakları gündü. Hatırlamadıkları kimlikleriyle, sahte hayatlarında büyük aşklarını bulabilecekler miydi? Kaderlerinde sadece rüyaları onları...