"Sana geri dönmek mi? Hahahah!!! Saçmalama! Ölürüm daha iyi!"
Chuuya karşındaki tilkiye iğrenir gibi bakıp elindeki mızrağı tekrar yok etti. Dazai kendisine olan bakışları umursamadan gülümseyip elindeki yelpazeyi salladı. Chuuya onu takmamaya çalışarak arkasını dönüp yürümeye başlayınca, önüne geçip gülümsemesini bozmadan kafasını azıcık yana eğdi.
Chuuya yaptığı harekete sinir olsa da bir şey demeyip yanından geçmeye karar verdi. Dazai tekrar önüne geçti, Chuuya tekrar onun yanından geçmeye yeltendiğinde yine aynı şey oldu.
"HEY ÇEKİL ÖNÜMDEN!!!"
"Hayır olmaz. Yani bana geri dönene kadar tabiki."
Chuuya sinirden gülmeye başladı. Dazai sinirden de olsa gülen tenguya yüzündeki hayran olmuş bir gülümsemeyle baktı. Chuuya gülmesini bitirince kendisine hayran hayran bakan kendinden emin tilkiye döndü.
Dibine kadar girip parmak uçlarına çıkmak zorunda kalsa da bunu umursamadı, yüzüne doğru yaklaşıp içindeki bütün öfkeyi ve nefreti gözlerine verdi.
"Ölürüm daha iyi! Bana yaptıklarını unutmadım ve unutmayacağım. Bana ihanet eden birine tekrar geri döner miyim sanıyorsun? Sana daha öncede söyledim 'Yaşadığım müddetçe seni affetmeyeceğim' şimdi çekil yolumdan ve benden uzak dur!''
Sözlerinin ardından tilkiyi iktirip yürümeye başladı. Tengunun haklı olduğunu biliyordu. Biliyordu ama iş işten geçmişti. Dazai aşık olmuştu bir kere nasıl vazgeçebilirdi ki? İlk başta hepsi sahteydi Chuuya'ya söylediği sevgi sözcükleri, ona sahte sevgi dolu bakışları ve tatlı öpücüleri. Hepsi sahteydi, hepsi ufak bir hazine içindi.
Düğün günü zafer kazandığı gündü. Yani o öyle sanıyordu. Hazineyi ele geçirmişti ama yanında Chuuya'nın yıkıcı öfkesini de almıştı. Dazai o günü asla unutamazdı istese bile. Tengunun öfkesi öyle korkutucuydu ki bu pişman tilki yüzyıllık hayatında ilk defa korktuğunu hissetmişti bunun yanında da sağ gözünü de kaybetmişti tabi.
Gözünü umursamıyordu. Onun umursadığı tek şey o günden sonra içinde tekrardan baş gösteren boşluk hissiydi. Tengusunu her hatırladığında içindeki boşluğun dolması ve huzurlu hissetmesiydi. İşte o zaman anlamıştı Dazai bir zaman sonra sevgili tengusuna gerçekten aşık olduğunu, o zamandan beri aradı durdu her yeri durmaksızın, sonunda onu bulmuştu 100 yıl sonra hem de.
O 100 yılın her günü ızdırap gibi geçmişti, her gördüğü sakura ağacında aklına sevgilisi geldi. Sakura ağacının üstünde birbirlerine sarılıp manzaranın keyfini çıkardıkları zamanı ya da Chuuya'nın sakura yapraklarının arasında ki eşsiz gülümsemesi.
''Yapma ama chuu-chuu aradan 100 yıl geçti.''
Kendisini ısrarla takip eden tilkiye arkasını dönmeden gözlerini devirdi. Hala aynı sinir bozcu ve ısrarcı. Hala anlamıyordu onun neden bu kadar ısrarlı olduğunu ister 100 yıl ister 1000 yıl ne fark ederdi ki? Chuuya ihanete uğramıştı bir kere aradan kaç yıl geçse bir şey değiştirmezdi. Tilki kendisini takmayan tengunun arkasından yanaklarını şişirerek takip ediyordu. Onu takmaması çok sinir bozucuydu en azından kızmasını isterdi. Kızarken ki yüz ifadesi hem çok komik hem de çok güzeldi.
Uzun yürüyüşün ardından hala kendisini takip eden tilkiye dönüp bağıracakken devasa büyüklükteki görkemli sakura ağacını görünce sustu yanına yaklaşıp başını kaldırdı. Taç yaprakların rüzgarın meltemiyle dans edişlerini izlerken yüzünde istemsizce bir gülümseme yayıldı. Tilki bu görüntüye yarı şaşkın yarı hayran bakarak izledi.
Sakura yapraklarının kızıl tengunun etrafında dans ederek yere düşmesi ve etrafını kaplaması. Bu görüntü her şeye bedeldi. Dazai biliyordu. Tengunun sakura ağaçlarına bir zaafı olduğunu, en sevdiği çiçek olduğunu.
''En sevdiğin çiçek hala sakura değil mi.''
Bunu soru olarak sormuyordu. Hayır. Tilki tengunun bilmesini istiyordu onun hakkındaki hiçbir şeyi unutmadığını.
''Bundan çok eminsin. Ya değilse?''
Kafasını tilkiye dönüp cevabını bekledi gerçekten bunu hatırladığını düşünmek istemiyordu tekrar olmazdı tekrar kandırılamaz ve kırılamazdı. Tilki şefkatle gülümseyip tengusuna yaklaştı.
''Nasıl emin olmam ki? Senin hakkında senden daha fazla şey biliyorum. Benim sevgili güzel tengum.''
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Hello ben geldim sayılır baktım yapacak bir şey yok bende dedim bari kitaba bakayım yazdığım hala aynı sayılır.
Kaçınız bu bölümü bekledi bilmiyorum ama hayal kırıklığına uğramış olabilirsiniz canlarım. Buraya hikaye yazmayalı baya olmuş.
ÇOK ÖZLEMİŞİM YAVVVVV!!!
NOT: YAZIM HATASIZ HİKAYE Mİ OLURMUŞ CANIMMM KFJVOIHVUSFV
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Tengum
Fanficsenren alınma tilki Dazai ve tengu Chuuya içerir. Düzenlenecektir!