•Jungkook: Yani cidden bir insanı gördüğün gibi çözebiliyor musun?
Lizzo: %98,9
Jungkook: Psikoloji öğrencisi misin?
Lizzo: Sence psikoloji öğrencisi olsam kampüsün bir ucundan diğerine sırf bu terasa oturmak için gelir miyim mankafa?
Jungkook: Sen yaparsın.
Jungkook: %01,1 lik kısım?
Lizzo: Oradaki kısım sensin,
Lizzo: Hakkında bir şeyler düşünüp sana yazdım fakat hiç tahmin ettiğim gibi çıkmadın.
Jungkook: Neler düşünmüş olabilirsin ki?
Lizzo: Kaç yaşındasın?
Jungkook: 21
Lizzo: 21 inde genç ve 21 inde yaşlı olmanın arasındaki farkı biliyor musun?
Lizzo: Biri sana çok şey kazandırır biri ise çok şey kaybettirir. Ama kazandıklarına hataların da dahildir.
Lizzo: Terasta her zaman ki yerimde oturuyorken birden çıkageldin ve gidip terasın en ucuna oturarak demirliklere yaslandın.
Lizzo: Üniversitedeki bizim bölüm ve yakınındaki bölümlerin dersleri yeni yeni bitmişti ve sende kendini yorgunluktan buraya atmış gibi duruyordun.
Lizzo: Bir süredir kapalı tuttuğun gözlerini açıp havaya kaldırıp öylece daldın.
Lizzo: Sonra elimdeki deftere ruhunu karalamaya karar verdim.
Lizzo: Biraz dalgın ve kırgın duruyordu. Biriyle kavga etmiş olabileceğini düşündüm.
Lizzo: Sonra çok derin bir nefes çekip geri verdin, sesin oturduğum yere kadar geldi.
Lizzo: Biraz korktum çünkü iç çekişin bana 70 li yaşlarında bir adamı andırdı.
Jungkook: 21 li yaşlarda ruhunun yaşlı olması...
Lizzo: Doğru, 21 li yaşlarında ruhunun yaşlı olması...
Lizzo: sana hayatını kaybettirir.
Lizzo: Kendini biraz toparlayıp kendine geldiğinde benim korkum da geçti.
Lizzo: Çünkü sadece biraz paslanmış olduğunu farkettim. Sıkıntı yoktu ruhun hala yaşlanmamıştı.
Lizzo: Fakat seni paslandıracak şeyin ne olduğunu da merak ettim ve
Lizzo: yazmaya karar verdim.
Lizzo: Davranışların tahmin ettiğim gibi olmadı.
Lizzo: Ve bende yeni bir karara vardım.
Lizzo: İlk defa yanıldım.
Jungkook: Biliyor musun Lizzo.
Jungkook: Bu ikinci yanılışın oldu.
Bölüm pek içime sinmedi ama... hadi bakalım :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geist / Liskook¹
Teen Fiction"21 inde genç ve 21 inde yaşlı olmanın arasında çok fark var Ama sen korkma senin ruhun yaşlı değil, Sadece biraz paslanmış."