•Jungkook: Jungkook.
Lizzo: Ne?
Jungkook: Adım jungkook.
Lizzo: Ha peki.
Jungkook: Terasta mısın?
Lizzo: Evet, sen?
Jungkook: Şimdi giriş yapıyorum.
Jungkook: Bu arada ön tarafa gelmek ister misin?
Jungkook: Ot izlememen için diyorum. Hava karanlık zaten bir koşeye ben diğerine sen oturursun.
(Görüldü)
Jungkook kafasını kaldırdığında karanlığın içinde yürüyen silüeti farketti. Kız üzerindeki hoodienin siyah kapüşonunu kafasına geçirmiş, oğlanın yaklaşık 5-6 metrelik uzağında olan diğer köşeye oturmuştu.
Kızın saçları çok belli olmuyordu, kısaydı büyük ihtimalle ayrıyeten ise suratında siyah bir maske vardı.
Jungkook: Hâla inanmak istemiyorum.
Jungkook: Cidden beni tanımıyorsun ha?
Lizzo: Jungkook sana başında bahsetmiştim
Lizzo: Sana sadece yardıma ihtiyacın olduğunu düşündüğüm için yazdım.
Lizzo: Hakkında sadece şeyi biliyorum,
Lizzo: Tavşan lakabını :D
Jungkook: Bu telefon karıştırma işi burada kapanmadı haberin olsun.
Jungkook: Ve bir şeyi de itiraf etmek istiyorum.
Jungkook: O gün ruhumu dalgın ve kırgın gördüğünde kavga konusunda haklıydın.
Jungkook: Yakın bir arkadaşımla kavga etmiştim.
Jungkook: Sanırım üzerine çok gittim.
Jungkook: Ama haklıydım, sevgilisi olduğundan beridir yüzümüze bakmıyordu resmen satıştaydı.
Lizzo: Hiç sevgilin oldumu?
Jungkook: Hayır.
Lizzo: O zaman anlayamazsın jungkook.
Lizzo: Bu satış değil büyük ihtimalle çocuğun, kızın etkisinden çıkamama sorunudur.
Lizzo: Some hanımcılık problems. (15:40)
Lizzo: Ne yazıp siliyorsun? (15:43)
Jungkook kafasını kaldırdı ve gözgöze geldiler.
Kız kafasını geri telefona çevirdi ve yazmaya devam etti.Lizzo: Bilmem farkında mısın ama karşı karşıya oturuyoruz ve klavyede hareket edip aynı zamanda duraksayan ellerini görebiliyorum.
Lizzo: Bir şey anlatmak istiyorsan anlat, bunun için burada sayılırım.
Jungkook: Lizzo.
Lizzo: Efendim Jungkook?
Jungkook: Yardımına ihtiyacım var.
Yavaş yavaş başlayalım mı? Doğrusu tamamen doğaçlama ilerliyorum. Fikirlerim var ama nasıl birleştireceğimi hep beraber göreceğiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geist / Liskook¹
Teen Fiction"21 inde genç ve 21 inde yaşlı olmanın arasında çok fark var Ama sen korkma senin ruhun yaşlı değil, Sadece biraz paslanmış."