1

44.1K 814 1.3K
                                    


Düzenlendi.

Başlama tarihinizi buraya bırakır mısınız?

.....

"Kanka kalk artık."
Duyduğum ses ile yastığı başımın altından çekip, yüzüme koydum.
Acayip uykum vardı ve şuan sadece ama sadece uykuyu düşünüyordum.
Ah uyku, en sevdiğim.
Saatlerce hatta günlerce uyusam ne güze-

"Asya!"

Birden duyduğum haykırış ile yatığım yerden sıçradım.
Birden bağırmasından korkmuştum.
Hızlıca yatağımda hissettiğim ağırlık ile ellerimle gözlerimi ovuşturmaya başladım. Ellerimi yavaşça gözlerimden çekip, odanın içinde gezdirdim.
Yatağımın üstünde zıplayan Melisa ile gözlerimiz buluştu.
Sinirle ona baktım.
"Ne var ya, ne var? Bağırmadan da  beni uyandırabilirdin. Hem daha alarm çalmadı."

"Saatin kurulu mu acaba?" dedi bilmiş bir şekilde.
Hızlıca alarmı kurup, kuramadığımı düşündüğümde kuramadığımı hatırladım. 
Yine ve yine kurmayı unutmuştum.
Bu evrenden kesinlikle bana gönderilen bir mesaj idi. Erken kalmama üzülüyor olmalıydı. Başka hiçbir açıklaması olmazdı(!)

"Hadi kalk artık okula ilk günden geç kalacağız.''
Yavaş bir şekilde başıma vurup, yataktan atladığında gözlerimi büyüterek ona baktım.

"Tamam Melisa! Tamam! " dedim bıkkınca. Sesimdeki bıkkınlığı anladığında masumca bakışlarını bana yollamaya çalışarak yavaş adımlarla, bana dönük bir şekilde  kapıya doğru ilerlemeye başladı.
"Hadi çıktım ben sen hazırlan." Öpücük atıp odamdan çıktığında oflayarak yataktan kalktım. Yatağımın üstüne bir göz atıp kendimi banyoya attım.

Şu anda yatağı bile toplayamazdım. Yatak olayına hiç anlamıyordum. Annem hep yatağımı toplamadım diye bana kızardı ama gece tekrar topladığım yatak bozulup, yere düşecekti.
Ve ben yarın tekrar toplayacak, akşam yine bozulacak, bu döngü hep böyle devam edecekti.
Gereksizdi!

Banyodan çıkıp yavaş adımlarla dolabıma ilerledim.
Dolabımı göz ucuyla bakıp elime geçen ilk şeyi üstüme geçirdim.
Kalın askılı siyah bluzumun, altına da koyu gri yüksek bel pantolunumu giymiştim.
Saçımı akşamdan örmüştüm. Onu çözdüm ve at kuyruğu yaptım.
Saçım dalgalı değildi ve ben dalgalı, kıvırcık saç sevdiğim için akşamdan örerdim. Ve açtıktan sonra çok güzel bir şekilde dalgalı olurdu.

Aynanın karşısına geçip yüzümü inceledim. Makyaj yapmalı mıydım acaba?
Aslında makyaj yapmayı severdim ama yüzümü bozduğunu düşündüğüm için yapmıyordum.
Aslında makyajla gidebileceğim bir yer olmadığı için yapmıyorum desem daha iyi olurdu. Okula giderken makyaj yapmazdım. Makyaj çok abartırmadan yasak değildi okulda ama genelde herkes yapardı. Ben ise gerçekten okula giderken makyaj yapamayı sevmiyordum.


Sağ elimi kaldırıp, hafif sağlarken ''Aman makyaj ne işime yarayacak.'' deyip hızlıca odamdan çıktım. Tabii ki de makyaj yapmaya üşendiğim için değil yani.

Küçük, alt katta 3 oda üst katta 2 odadan oluşan bir villa da yaşıyorduk ve bu bize yetmiyordu(!)
Annem tam bir alışveriş manyağı bir kadındı. Alışveriş yapmayı çok seviyordu ve bunu biraz bana da alıştırmıştı.
Tabii ben alışveriş yapmayı da üşendiğim için annem benim için de yapardı. Yani anlayacağız ben bir üşengeçtim. Ama öyle böyle değil. Koyu bir üşengeçtim.

Koridor da yürürken mutfaktan konuşma sesleri geldiği için kapının hemen sağında mutfağa girdim.
Annemle Melisa masada oturmuş sohbet ediyorlardı.
Annem çoktan çıkması gerekmiyor muydu?
Annem sabahları erken kalkar ve  erken saate işe giderdi. O yüzden şaşırmıştım.

 Rüzgar✅ [Tamamlandı] DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin