Düzenlendi.Sabah çok donuk bir şekilde uyandığımda ayılmak için yüzümü bol su ile yıkadım.
Hızlıca giyindim ve son defa aynanın önüne geçtim.
Aynanın önünde saçımı yukarıdan sıkıca bağladığım da hazırdım.Adımlarımı odama doğru attığım da yatakta annemin oturduğunu gördüm.
"Anne." diyerek yanına ilerledim.
Gözleri anında bana dönerken burukça gülümsedi.
"Dün sana bir şey söyleyecektim ya." dedi onay beklercesine yüzüme bakarken. Başımı salladım. Yanındaki boş yere işaret ettiğinde oraya oturdum."Evet. Dün eve geldiğimde uyuduğun için seni uyandırmadım. Ne söyleyecektin?" merakla ona bakarken sıkıntıyla ofladı.
Kararsız görünüyordu. Söylemek istemiyordu ama söylemek zorundaymış gibiydi.
Bana baktı ve kucağımdaki elimi tuttu.
"Lütfen bana kızma." dedi. Hani mutlu olacağım bir şeydi?Anlamayarak başımı iki yana salladım.
"Ben." dedi ve derin bir nefes aldı. "Ben bir şey düşündüm."
"Tamam." dedim gülümseyerek. Acayip karamsar görünüyordu annem ve içini rahatlatmak istercesine gülümsedim.
"Ben biraz, artık hayata dönmek ve değişikler olsun istiyorum."
Kaşlarımı çattım. "Nasıl? Hayata dönmek?... Anne ne demek istediğini anlamadım."Elini yanağıma koydu.
"Bana kızma.""Kızmam ama hemen söyle lütfen." dedim sabırsızca.
"Sevgilim var." dedi bir çırpıda. Şaşkınlıkla gözlerim açılırken "Ne?" dedim.
"Sevgilim var." dedi tekrar.
"Nasıl yani?"
Şaşkındım. Hem de çok. Annemin sevgilisi vardı. Buna gerçekten çok şaşırmıştım.
Tabii ki de annemin sevgilisi, flörtü olacaktı ama annemle bu zamana kadar hiç onun özel hayatı konusunda pek konuşmamıştık. Bana hiçbir şey anlatmamıştı. Şimdi de böyle söylemesine çok şaşırmıştım."Bayağı... Sevgilim var. Çok iyi bir adam. Seninle tanıştırmak istiyorum. Tabii sende istersen."
Üzgünce gözlerini yere eğdi ve "Biliyorum Asya babanı çok seviyorsun ama ben de aşık olabilirim. O gitti. Ben yalnız kaldım. Sadece yanımda sen varsın ve ben de bir şeyleri ihtiyaç duyabilirim. İstersen bana bağır. Babama bunu nasıl yaptın de ama lütfen beni üzecek bir şey söyleme. Kötü bir şey yapmadım çünkü. "dedi."Anneee." dedim kısık sesle ve ona sarıldım.
"Sana bir şey demedim ki. Sadece şaşırdım o kadar. Senin de aşık olman hakkın tabii ki de." dedim ama alttan gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Canım kadın be aşık olmuş!!💙
İlk ders tarihti aslında tarih dersini seviyordum. Geçmişimizle ilgili şeyleri hep merak etmiştim ve araştırmayı seviyordum. Derslerden sadece tarihi böyle seviyordum. Diğerleri zorunda olduğum için çalışırdım.Sonunda ders bitmiş ve zil çalmıştı.
"Kanka hadi kantine gidelim ben kahvaltı yapmadım." dedi Melisa sıradan kalkarken.Gözlerimi ona döndürdüm ve ben de yavaşça sıradan kalktım.
"Tamam gidelim. Ben de yapmadım." Sanki benim konuşmamı bekliyormuş gibi hızlıca sınıftan çıktı. Gözlerimi devirdim ve ona yetişmek için hızlı adımlarla yürümeye başladım."Kanka niye beni beklemiyorsun?" dedim arkasından seslenirken.
"Çok açım kanka. Sende çok yavaş yürüyorsun. " dedi ve yürümesine devam etti. Ben de onun hemen arkasından yürüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar✅ [Tamamlandı] Düzenleniyor
Genç Kurguİlk adı ÖĞRETMENİM Düzenlenip, tekrar yazılıyor. 03.03.2021 Rüzgar'da 1'inci sırada. 04.03.2021 Matematik de 1'inci sırada. 04.03.2021 Öğretmenim de 1'inci sırada.