Düzenlendi.
Rüzgar'dan
Dersim bitmişti ama benim hala aklım köpeğimdeydi. Çünkü onu bu sabah veterinere götürmüştüm.
Hasta olmuştu ve ben onu çok merak etmiştim. Hem eve de gitmek istemiyordum çünkü her eve gittiğim de beni kapıda karşılıyordu ve onun yokluğunu hiç tahammül edemezdim.Arabamı bindim ve veteriner kliniğine doğru sürdüm. Kısa bir zaman sonra veteriner kliniğine gelmiştim arabamı tam önüme park ettim.
Kliniğine girdiğimde kimse yoktu bende odaları gezmeye başladım.
Siyah kapıya baktığımda orası muayene odası olduğunu gördüm beyaz kapıya geldiğimde kapıyı açtım.
Asya ile köpeğim oynadığını gördüm.
Ama Asya'nın burada ne işi vardı? Bunu ona daha sonra soracaktım.Kapının kenarına kolumu yasladım ve onları izlemeye başladım.
Asya'nın pijaması dikkatimi çekti.
Çok yakışmıştı. Zaten Asya çok güzel bir kızdı. Tabii bu söylediğim yanlış anlaşılmasın. Kötü bir anlamda söylememiştim. Kötü bir niyetim de yoktu zaten. Allah sahibine bağışlasın. Ne diyeyim ki?O senin öğrencin farkındaysan. Bu arada amin.
Öğrencim evet. Güzel olduğunu söyleyemez miyim?
Söylersin de başka bir şey olmasın.
Başka ne olabilir ki sadece Asya'yı güzel buldum.
Peki sen bilirsin.
Tabii ben bileceğim(!)
Asya'ya döndüm yüzü değişti sonra elini yüzüne sürtüp amin dedi. Sanırım dua etmişti.
"Asya..." diyerek seslendim beklemediği için küçük bir çığlık attı.
"Asya benim Rüzgar hocan."
"Hocam siz miydiniz niye haber vermiyorsunuz?"
Bayağı korkmuş olmalıydı. Gelmemi sanırım hiç tahmin etmiyordu."Korkuttuğum için özür dilerim."
"Önemli değil. Benim aklımdan tuhaf şeyler geçiyordu ondan korktum." anlamayarak baktım.
"Ne geçiyordu?" dedim ona doğru yürürken. Merak etmiştim.
"Şey önemli bir şey değil. Sadece dün cinayet ile ilgili bir film izlemiştim. Aklıma o geldi."
"Tamam." dedim yanına geldiğimde. Yanına oturdum zaten rush üstüme gelmişti.
"Şey hocam sizin burada ne işiniz var?" Asya'nın sorduğu soruyla ona döndüm.
"Ben köpeğimi merak etmiştim." diyerek üstümdeki köpeği gösterdim.
"Bu köpek sizin mi?"
"Evet, sen burada ne yapıyorsun"
"Annemin kliniği."
"Hmm anladım."
Bir süre sessizlik oldu ve
"Hocam ben annemi çağırıyorum size bilgi verir." Dedi."Tamam."dedim.
Asya odadan çıkınca bende Rush fotoğrafına çekip yeğenime attım. Ona sabahtan beri Rush nasıl diye ablama arttırıp durmuştu.
Bir süre sonra Asya ve annesi yanıma geldi.
"Merhaba Rüzgar Bey."
"Merhaba Bilge Hanım."
"Rush'ın hiç bir sorunu yok ben de sizi arayacaktım."
"Yani şu an da rush alabilirim değil mi?"
"Tabii ki de."
Asya Rush'ın tasmasını getirip bana uzattı. Aldım ve taktım.
Biz çıkış kapısına doğru yürümeye başladık.
"Her şey için çok teşekkür ederim Bilge Hanım."
"Ne demek Rüzgar Bey rica ederim."
"İyi akşamlar."
"İyi akşamlar. Asya ben yukarıya çıkıyorum. " dedi Bilge Hanım ve sonra yukarıya doğru çıktı.
Asya baktığımda gülümseyerek
"İyi akşamlar hocam." dedi bende ona gülümsedim.
"İyi akşamlar Asya."
"Bu arada Asya pijama çok yakışmış."
"Teşekkür ederim." dedi gözlerini kaçırarak.
7-Ve başrol erkek, başrol kıza ilk iltifat eder.
"Tekrar iyi akşamlar."
Klinikten çıktığımda arka koltuğa Rushı bindirdim.
Bende bindiğim zaman arabayı çalıştırdım.
Sizce bölüm nasıldı?
Yazım yanlışları ve mantık hatalarını düzeltmeye çalıştım. Umarım olmuştur.
Yorum ve vote yaparsanız çok sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar✅ [Tamamlandı] Düzenleniyor
Teen Fictionİlk adı ÖĞRETMENİM Düzenlenip, tekrar yazılıyor. 03.03.2021 Rüzgar'da 1'inci sırada. 04.03.2021 Matematik de 1'inci sırada. 04.03.2021 Öğretmenim de 1'inci sırada.