2.Bölüm

16 2 4
                                    

     O gün sabah Almina ile birlikte evden çıktık. Okula doğru yürümeye başladık üniversitede okuyorduk. O üniversite 2'de ben ise son sınıfta okuyordum. Almina hukuk ben ise öğretmenlik okuyordum. Okula girdikten sonra o kendi sınıfına ben kendi sınıfıma gittim. Tam sınıfa girecekken biri çığlık attı. Sınıftan çıkarak koştum. Almina'ya bir şey olmasından korkuyordum çünkü ailem giderken onu bana emanet etmişti. Kim olduğuna baktığımda Yıldız olduğunu gördüm. Yere düşmüştü. Niye bu kadar korktum bilmiyorum ama Almina sanmıştım. Tam geri sınıfıma giderken biri sırtıma atladı.
-Abiiiim benim beee
-Almina düşücez inmezsen
-Tamam be indim
Bu kız beni bi gün deli edecek.
-Neyse Hazar Bey izninizle sınıfıma kaçar benn
Dedi Almina. Bende yanağından öpüp
-Görüşürüz fıstığım
Dedim. Bende sınıfıma geçtim.
Okul sonunda bittiğinde Alminayı aradım telefonu çalıyordu ama açmadı. Tekrar aradım tekrar ve tekrar. Açmadı. Korkmaya başlamıştım. Tekrar aradığımda açtı.
-Nerdesin kızım sen çıldırdım burada meraktan.
diye kızıyordum
-Ayyy abii şeyy ııı telefonum sessizdeydi sesini açmayı unutmuşum.
-Evde görüşücez küçük hanım arabanın önündeyim hadi işe geç kalıcaz
-Araba mı?
-Evet senden habersiz araba almıştım bugün teslim ettiler.
-Kral abim bee geliyorummm.
Allahım uyuz kız ya. Bekliyordum neredeyse yarım saat olacaktı. Almina'yı aradım açmadı. En sonunda mesaj attım. Hemen bana geri dönüş geldi.
"Kardeşin elimde hareketlerine dikkat et Hazar Yalın" yazıyordu mesajda. Sinirlenmeye başlamıştım.

Eveet bir bölüm sonu dahaa ödxlldcşsşc 🌸

Kayıp Kızın Günlüğü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin