I wish ...

10.5K 661 14
                                    

Episode (3)

"အားးးး ကြၽတ္ ... ငါ့ေခါင္း .. အား ... ေခါင္းကိုက္လိုက္တာ"

အိပ္ရာႏိုးႏိိုးခ်င္း မ်က္လံုးေတာင္မဖြင့္ရေသးခင္ ဆစ္ခနဲထိုးကိုက္လာတဲ့ေခါင္းေၾကာင့္ Jongin တစ္ေယာက္ အသံထြက္ေအာင္ ညည္းညဴလိုက္မိတယ္။ ဒီလိုေခါင္းကိုက္ေနပံုမ်ိဳးနဲ႔ အိပ္ရာကထလည္း ဘာမွအက်ိဳးရွိွမွာမဟုတ္မွန္းေတြးမိေတာ့ မ်က္လံုးေတြကိုပဲ ဆက္အနားေပးထားၿပီး ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးပဲဆက္လွဲေနလိုက္တယ္။ ခဏၾကာေတာ့ ပက္လက္လွန္ေနရာက ညာဘက္ကိုေစာင္းအိပ္ဖို႔ႀကံၿပီး ခႏၶာကိုယ္ကိုေရႊ႕ဖို႔ႀကံလိုက္ေပမယ့္ သူ႔ကိုယ္ေပၚ တိတိက်က်ေျပာရရင္ ဘယ္ဘက္လက္ေမာင္းေပၚက ေလးလံတဲ့တစ္စံုတစ္ခုေၾကာင့္ ေဘးတေစာင္းလွည့္ေနရာကရပ္ၿပီး သူ႔ဘယ္ဘက္လက္ကိုလႈပ္ၾကည့္လိုက္တယ္။ Aish .. ဘယ္လိုျဖစ္တာပါလိ္မ့္ ... ဘယ္လက္ႀကီးတစ္ခုလံုး ထံုက်င္ေနလိုက္တာ၊ မေန႔ညက တစ္ညလံုး ဘယ္ဘက္ကိုေစာင္းအိပ္ရင္း ဘယ္လက္ကိုခ်ည္း ဖိထားမိလို႔မ်ားလား။ သူ႔ကိုယ္လံုးကိုလႈပ္ေလ ကိုက္ခဲနာက်င္တဲ့ လက္ေမာင္းကလည္း ပိုၿပီးက်င္တက္လာေလျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ စိတ္ပူၿပီး ဖိမွိတ္ထားတဲ့မ်က္လံုးေတြကို ဖြင့္ပစ္လိုက္ရင္း သူ႔ဘယ္ဘက္လက္ကိုၾကည့္မိေတာ့ ......

သူ႔မ်က္လံုးေတာင္သူမယံုႏိုင္။ ေဒါသေတြေကာ အံ့ၾသထိတ္လန္႔တာေတြပါေပါင္းၿပီး သူ႔ေသြးေတြ လွိုက္ခနဲဆူပြက္လာတယ္ ။ သူ ... Do Soo .. ဘယ္လိုလုပ္ .. ဒီအိပ္ရာေပၚ ...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

ရုတ္တရက္ Soo မ်က္ခြံမို႔မို႔ေလးေတြ တဖ်တ္ဖ်တ္လႈပ္ခတ္လာၿပီး ညိဳေမွာင္ေမွာင္မ်က္ဝန္းေတြက တျဖည္းျဖည္းခ်င္းပြင့္ဟလာတယ္။ မ်က္စိႏွစ္လံုးဖြင့္ဖြင့္ခ်င္း ပထမဆံုးျမင္လိုက္ရတဲ့အရာက ကိုယ္အခ်စ္ဆံုးသူျဖစ္ေနတဲ့ ခံစားခ်က္ကိုသိၾကလား။ Soo ကေတာ့ ေကာင္းေကာင္းႀကီးသိတယ္။ သိရံုတင္မက Soo အခု ဘယ္လိုခံစားေနရလဲဆိုတာကိုပါ ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြကိုသံုးၿပီး သက္ေသျပလိုက္မိတယ္ေလ။

Love Strategy {Kaisoo vers}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora