II.

220 5 0
                                    

Gwen se probudila do tiché místnosti kde na druhém lůžku ležela Theresa která si v klidu spala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Gwen se probudila do tiché místnosti kde na druhém lůžku ležela Theresa která si v klidu spala. Zrzka si všimla že u nějakého pultu sedí nějaká doktorka která tam něco prováděla. Nápad osud utéct dívku napadl hned potom co zjistila že tu je jen ta jedna doktorka a ona s Theresou. Problém nastal v okamžiku když se Gwen pokusila postavit a ji se zamotala hlavu. To by ale bylo to nejmenší protože nemohla zvednout ruce které byli přivazane k posteli. Hluk který zrzka udělala přilakal pozornost blonďaté doktorky které nemohlo být víc jak dvacet let.
,, Ty jsi Gwendolyn že jo. "zeptala se blondýna která si k postely kde byla Gwen přisunula židli.
,, Pusť mě." zavrčela zrzka která chtěla být u Newta a ne být v nějaké místnosti připoutana k posteli.
,, Nemůžu. Utekla bys a teď mi řekni jestli tě něco nebolí a být tebou jsem poslušná." řekla blondýna a odněkud vytáhla injekci která byla zrzce povědoma.
,, Co to je." zeptala se nedůvěřivě agwen která se pokusila od doktorky sedící u postele odtáhnout.
,, Tudle injekci tady dostane každá dívka. "řekla blondýna která si musela stoupnout aby mohla do dívky dostat hrot jehly.
,, Potřebuju na záchod. "řekla Gwen která chtěla zkusit jestli je ta blondýna blbá a nechá ji jít samotnou.
,, Vím že chceš utéct ale nepovede se ti to protože tam s tebou půjde nějaký voják." řekla blondýna která věděla že se zrzka pokusí utéct při první příležitosti.
,, Až na záchod." vydechla vyděšeně Gwne která při představě že by s ní šel i nějaký voják na záchod zbledla.
,, Ne jen před dveře do místnosti nepůjde a  místnost je dost zabezpečena. "uklidnila zrzku blondýna která z její reakce nebyla překvapena. Doktorka vyšla na chodbu kde stal nějaký voják kterému něco řekla a on pak za ní vešel dovnitř rovnou k zrzce. Než se Gwen nadala byla odpoutana a za zápěstí ji držel voják který se s ní vydal pryč z místnosti. Šli chodbou kterou Gwen ještě nešla ale i tak se snažila zapamatovat aby  při možnosti útěku věděla kde co zhruba je. Voják ji doslova vhodil do místnosti kde byli kabinky se záchody a kde kromě ní nikdo nebyl. Dívka se prvně rozhodla ulevit svému měchýři než začne hledat nějaký východ ven. V místnosti nebylo žádné okno kterým by mohla dívka ven. Byli tam jen větrací šachy které bohužel byli moc vysoko než aby se tam dívka dostala. Zrcadlo které vyselo nad umyvadlem ukázal dívce pohled na malou zrzku která měla i přes to že byla pod sedativi kruhy pod očima. Vlasy zrzky byli rozcuchane a ikdyz se je Gwen pokusila nějak upravit vypadaly furt příšerně.
,, Jdeme. "řekl voják který vtrhl do místnosti aby popadl dívku kterou musel odvézt zpět k blondyně. Voják ji nedržel moc pevně a toho dívka využila k útěku. Jednou dobře cílenou ranou do obličeje vojáka zmatla a ona se mohla rozběhnout ale bohužel pro ni se voják vzpamatoval dost brzo. Než Gwen stačila zahnout za roh do těla se jí dostala ohromná bolest kterou způsobil voják tím že po ní vystřelil z pistole s elektrickými šoky.
,,To ti nevyšlo. "zašeptal ji muž do ucha když se k ní sklonil aby ji zvednul. V náručí vojáka se Gwen necítila dobře tak jak ji bylo v náručí Minha ale hlavně Newta.
,, Co se stalo." zeptala se hned blondýna když uviděla vojáka se zrzkou v náručí jak ji pouta k posteli.
,, Chtěla utéct a být vámi uspím ji." odpověděl voják a potom co dívku spoutal odešel zase na chodbu. Blonďatá doktorka si jen povzdechla než dívce nasadila hadičky k nosu aby se jí lépe dýchalo zatímco do ji bude dávat různé věci. Theresa už tu hadičku na sobě měla protože se probrala když byla Gwen pryč a teď pozorovala jak zrzce dávají zase něco na spaní.

Hra o lásku  ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat