Když trojice vešla do budovy do druhého patra kde našli zbytek skupiny která se na ně otočila teda ti co byli při smyslech.
,, Co jí je. "zeptal se Panvička Newta který se i s dívkou posadil na gauč na kterém už seděl černoch.
,, Vypila ten driak." odpověděl Newt a prohlédl si Brendu která ležela na dalším gauči před kterým klečel Jorge který dívku kontroloval.
,, Chvilku si prospí stejně jako Thomas který toho měl z těch třech nejvíc a pak ona podle Brendy toho vypila dost." řekl Jorge který se přesunul k židli na které seděl Marcus.
,, Kde je Thomas." zeptal se Newt který začal zrzku jemně hladit po zádech za což si vysloužil od Minha úšklebek.
,, Ve vedlejším pokoji a je u něj Theresa. "odpověděl Panvička s protočením očí což skoro u všech přítomných vyloudilo úsměv. Mohla uplynout hodina když se začala zrzka na chlapci vrtět což vyvolalo smích u Minha hned potom co Newt tiše zaklel ale ne tak ticho aby to asiat neslyšel.
,, No dobré ráno zrzko. "pozdravil dívku Minho který schválně vstal a stoupl si za gauč aby na něj dívka pootm co otevře oči koukala.
,, Pane bože." vyjekla dívka která se lekla když uviděla obličej Minha který se začal smát potom co Newt zase zaklel z pohybu co dívka dělala nevědomky.
,, Minho nechci ti kazit iluzi že jsi hezky ale Gwen vyděsil jen pohled na tebe." řekl s úsměvem Panvička který se výrazem asiata dobře bavil stejně jako ostatní.
,, Neříkejte mi že on je Marcus." zavrčela Gwen když uviděla na židli přivazaneho může který je pustil dovnitř.
,, Jo je. "odpověděla Brenda která byla naštvaná na sebe když nepoznala že je to on. Gwen se na ni otočila aby zjistila jestli je dívka v pořádku a nic se jí nestalo za dobu co se rozdělili. Newt si dívku přitáhl za pás k sobě aby po tom muži nevystartovala a něco mu neudělala. Jorge se snažil z Marcus něco dostat nejmíň půl hodinu a to už se Thomas uračil probrat. Marcus jim neřekl to co chtěli ale řekl jim že pro ty děti vedle si vždy přijede ZLOSIN.
,, Můžu něco zkusit. "zeptala se Gwen která dostala nápad jak to z něj dostat aniž by se moc snažila.
,, Klidně." odpověděl Jorge který sledoval jak zrzka vstává ikdyz ji blonďák pustit nechtěl. Minho byl překvapen když si od něj Gwen vzala zbraň se kterou uměla sotva zacházet ale to věděli jen placeři.
,, Co mi může holka jako ty udělat." zeptal se Marcus který byl překvapen když dívka kopla do jeho kolena. Naráz na zem židle s mužem bylo slyšet dost dobře protože všichni byli ticho a čekali co se bude dít.
,, Zastřelit tě pokud nám nedáš odpovědi na naše otázky." odpověděla mu Gwen která zázrakem nabila zbraň která Marcus děsila.
,, Nevystřelíš." řekl Marcus který se modlil ať má pravdu ale kulka která těsně minula jeho hlavu ho přesvědčila o opaku.
,, To jsem mířila na rameno ale příště bych se trefila přesně takže chci odpovědi. " řekla Gwen která mířila vážně na rameno ale netrefil se ale i tak může vyděsila.
,, Dobře, dobře ale nic ti neslíbim."řekl Marcus když viděl že dívka znovu nabíjí. Jorge s Panvičkou postavili židli s mužem tak aby na něj všichni viděli.
,, Ty lidi se pořád stěhují a mají svou pevnost v horách ale je to dost daleko a máte za zadkem zlosin, tam se nedostanete." řekl Marcus který se na konci začal smát což se nikomu z přítomných nelíbilo. Gwen měla chuť vzít zase zbraň a namířit na něj ale bohužel nebo bohu dík ji držel Newt kolem pasu a když vycítil z těla zrzky napětí věnoval ji polibek na odhaleny krk.
,, Pěšky ne. Kde je Berta. "řekl Jorge s úsměvem který ale nikdo kromě Marcuse nemohl vidět.
,, Bertu ne." zašeptal Marcus který vypadal smutně narozdíl od Jorge který z něj po chvíli dostal polohu kde by se měla Berta nacházet .
ČTEŠ
Hra o lásku ✔︎
FanfictionDruhý díl série Skončili jednu hru a začali druhou. Daleko těžší a složitější která je buď zabije nebo zabije ještě bolestivěji. Chtěly žít už normálně ale to jim nebylo přáno. Ona už chtěla klid a žádné umírání někoho koho měla ráda ale to jí n...