V.

202 3 0
                                    

Kašlani

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Kašlani. Kašlání dvou osob bylo slyšet prostorem zavalenym zbytky budovy které po výbuchu zbyli. Po chvíli tmu projasnilo světlo díky baterce kterou měla Brenda u sebe.
,, Jste v pořádku. "zeptala se brunetka která začala svítit na prostor ve kterém se nacházeli.
,, Jo je mi bezva." odpověděl ji Thomas který čekala na odpověď od zrzky která furt neodpovídala a to vyvolalo v obou dvou přítomných strach. Brenda posvitila na místo kde by podle jejího úsudku měla být zrzka která tam byla ale v bezvědomí.
,, Sakra." zandavala brunetka která se snažila zrzku společně s Thomasem probudit ale zatím marně.
,, Jestli je mrtvá Newt nás zabije." řekl Thomas který měl už vážně strach z toho že je zrzka mrtvá. Brenda se na něj překvapeně podívala protože mluvit o tom že je mrtvá je moc brzo. Facka. Dvě facky přistáli Gwendolyn na tváři od brunetky která se jí snažila probudit zatímco Thomas měl slzy na krajíčku. Zelené oči se dívali zmateně na Brendu která dívce zase chtěla vrazit facku v domnění že ji probudí ale zarazila se protože zrzka na ni koukala.
,, Pane bože tys nám dala. "řekla Brenda a než se Gwen nadala měla ji kolem krku v objetí.
,, Já už přemýšlel jak nás Newt zabije." řekl Thomas a taky se vrhl kolem krku zrzky která byla ještě furt překvapená.
,, Newt nás zabije stejně takže co kdyby jsme se odsud nějak dostali. "řekla Gwen která několikrát při své řeči kašlala stejně jako zbylí dva.
,,Jorge půjde k Marcuovi který by měl vědět přesnější informace o pravé ruce a mi tam dojdeme možná o trochu déle než oni." řeka Brenda a vstala že země prodávající ruku zrzce která ji hned přijala. Brenda z batohu vytáhla další baterku kterou podala Thomasovi který ji hned rozsvítil.
,, Proč nám pomáháš." zeptal se Thomas kterého Gwen po téhle otázce nakopla protože tímhle by mohl brunetku odradit od toho aby jim pomáhala.
,, Věř mi není to můj nápad. Jorge si myslí že jste naše jízdenka do bezpečného nebe. No víš něco jako ráj v bezpečí před sluncem a tou nákazou. Práva ruka bere do hor děti už roky ale jen ty imuni. "odpověděl Brenda která si na záda dala svůj batoh než se začala pořádně rozhlížet v úmyslu najít cestu pryč.
,, Víš kde to je." zeptal se znovu Thomas který už čekal že ho zrzka znovu nakopne ale nic se nedělo protože Gwen byla myšlenkama jinde.
,, Ne ale Jorge zná toho Mercuse který nam to řekne." odpověděla brunetka která se vydala chodbou někam hlouběji aby našla poklop do tunelu. Druhá dívka šla pomoct brunetce které nešel otevřít poklop který musel vést do podzemí. Dívkám se po chvíli povedlo otevřít poklop který pak Thomas někam posunul aby jim nepřekážel.
,, To nezní dobře. "poznamenala Gwen když uslyšeli křik který musel patřit nějakému raplovi.
,, Jo tam dole prodělavají přeměnu." vysvětlila Brenda bez tam skočila následovaná Thomasem a pak i zrzkou. Za Brendou šla Gwen která by šla nejradši úplně vzadu ale to nedovolil Thomas který nehodlal riskovat že by se jí něco stalo.
,, Žijou tady dole lidi." zeptal se Thomas který byl překvapen když se na něj otočila  zrzka s překvapením v obličeji. Gwendolyn mad chlapcem jen zakroutila hlavou než se otočila zase k dívce která se na bruneta taky koukala.
,, Sluneční bouře zahnala většinu lidí  pod zem. Jorge tvrdí že většina tunelu jsou obydleny. "odpověděla mu Brenda která měla víc trpělivosti než zrzka která věděla že tady lidi budou když slyšeli ten křik.
,, Ten Jorge je tvůj otec." zeptala se Gwen kterou todle vážně zajímalo protože podobní si vůbec nebyli.
,, Něco takovýho. Vlastně ani nevím odjakživa se o mě stará a já dělala co chtěl ikdyz mi to přišlo hloupý." odpověděla Brenda která se pak společně s Gwen a Thomasem otočili protože uslyšeli další křik.
,, Podle tebe práva ruka neexistuje." zeptal se Thomas brunetky která furt svítila do chodby odkud slyšeli křik. Neodpověděla ale rozešla se dal do tunelu který je měl odvést k Marcusovi.
,, Myslím že naděje je nebezpečná. Zabila víc mých přátel než erupce a spaleniště dohromady. Uvědom si že Jorge je chytřejší. "odpověděla Brenda za chůze kde se obezřetně rozhlížela kolem sebe stejně jako Gwen která cítila v kostech že cesta k ostatním nebude snadná.
,, Sakra." zanadavala brunetka když došli k odbočce která vedla jak do prava tak i do leva. Thomas se rozešel následovan dívkami které se ale koukali i do jiných chodeb ve snaze najít východ.
,, Brendo, Gwen. Gwendolyn." řekl nebo spíš potichu zařval Thomas když zjistil že u něj nejsou dívky.
,, Neříkej mi Gwendolyn." ozvala se zrzka která až na podruhé slyšela své jméno které ji celé lezlo krkem tedy pokud ji takhle neoslovil Newt. Spolu s Brendou dívka našla nějaký provazce které vypadaly jako žíly.
,, Co to je." zeptal se Thomas který už byl docela zvyklý na leda cos ale tohle bylo divný. Nikdo mu neodpověděl protože obě dívky byly zabrane do sledování žil na stěnách tunelu které čím byli hlouběji víc.
,, To je člověk ." zeptala se zrzka když si všimla že žili obmotavaji lidské tělo které bylo nejspíš mrtvé. Brenda posvitila kousek dál a odhalila další mrtvé tělo zamotane v žilách ještě víc než to předtím.
,, Jo a nejspíš i mrtvý." odpověděla Brenda která se prudce společně s Thomasem a Gwen otočili k malému tunelu odkud byl slyšet křik. Koukali do něj do doby než z něj vylezla malá krysa která se dívce zdála divná protože nejspíš byla uštknuta. Krysa byla trojici dost zaujata a když se přiblížila k zrzce s brunetkou tak byla překvapená když ji Brenda odhodila.
,, Je divné že mi přijde roztomilá. "zeptala se Gwen když si krysu pořádně prohlédla a došla k názoru že kdyby nebyla žrout tak by se jí líbila mnohem víc a možná by si ji i pohladila.
,, To jako vážně." řekla Brenda které přišla ta krysa nechutná a odporná. Vůbec nechápala co na té kryse zrzka vidí protože na těle měla místa bez srsti a taky byla nakažena. Trojice byla překvapená když tu krysu popadla ta mrtvola která nejspíš mrtvá vůbec nebyla a chtěla zvíře sníst. Zrzka vykulila oči a couvla o krok dozadu stejně jako Brenda která byla scénou znepokojena jako ona. Krysi bylo dívce líto protože ona si ji i za tu minutu co jí viděla a sledovala oblíbila. Další mrtvoly se probudili a tím vyděsili trojici která teď už měla nahnano. Každou chvíli se objevovali další o kterých trio nemělo ani ponětí a nejhorší bylo když se trojice otočila že utečou a za nimi byl další žrout. Thomas popadl něco z batohu Brendy kterou pak postrčil společně s Gwen pryč zatímco zaútočil na  rapla. Bohužel pro trojici tím že Thomas zaútočil na jednoho z nich upoutal pozornost všech ostatních raplu. Útěk. Gwen měla pocit že utíkají pořád už v labyrintu utíkali teda běhali pro najítí východu a teď v poušti taky. Raplove byli v těsném závěsu za nimi když doběhli na světlo. Málem všichni tři spadli protože rovná  cesta nejdnou končila a byla tam jen zřícena cesta. Kousek od nich byla vysoká budova která už měla kusek k tomu aby spadla ale držela ji druhá budova na druhé straně o kterou byla budova opřena.
,, Pojďte. "zavelela Brenda a začala šplhat k budově kterou by se mohly dostat do druhé a pak rovnou k Marcusovi. Gwen se otočila na raply kteří se už dostli ke srazu ve chvíli kde jeden shodil svého kamaráda teda pokud se tak dali nazývat. Ostatní za nimi začali lézt ale šlo jim to hůř než trojici která se už dostala do budovy následovaná raply. Thomas s Gwen se museli schovat když Brenda nedopatřením schodila kus nábytku který nejspíš zabil dva raply. Lezení po suti v budově bylo horší než utkání na které zrzka v duchu před několika minutami nadávala.
,, Jste v pořádku. "zeptala se Brenda Thomase a Gwen když spadlo několik sutin kousek od nich.
,, Jo." ozvala se zrzka a chvíli po ní i Thomas který se dostal už ke schodům následován zrzkou. Lézt po schodech které byli nakřivo bylo dost hektické protože bohatě stačilo že ta budova je nakřivo a nemá daleko ke spadnutí.
,, Do hajzlu." zařvala dívka když se kousek od ní objevil rapl kterého pak majzla kusem železa který našla na zemi. Rapl spadl dolů mezerou mezi schody kterou lezl nahoru.
,, Brendo." zařval Thomas když brunetka spadla na sklo který pod váhou dívky trochu prasklo.
,, Jsi v pořadu." zařvala Gwen která si stoupla na druhou stranu dveří kde nestal Thomas který pozoroval jak Brenda leží na skle.
,, Chvíli počkej pokusíme se najít cestu dolů a nehybej se." příkazal Thomas kterého zastavila ruku Gwen když chtěl vlézt do místnosti kde byla brunetka.
,,Jdu já a ani slovo." řekla Gwen která hned vlezla do místnosti kde se začala opatrně sklouzavat po podlaze přidržující  se sutin.
,, Brendo nehybej se. "řekl Thomas když sledoval jak se brunetka i na jejich příkaz postavila.
,, Podej mi ruku. "řekla Gwen která k dívce podala volnou ruku zatímco se druhou držela sutiny která by se neměla hejbat.
,, Davje pozor na raply. "nařídila Gwen chlapci který si teprve teď uvědomil že tam jsou s nimi i raplove. Brenda uz skoro držela ruku zrzky když se že shora ozval nadávajíci Thomas který se snažil zbavit rapla.
,, Gwen rozbij to okno ať se ho můžu zbavit." nařídil Thomas dívce která sotva držela Brendu která kývla na tyč kousek od hlavy zrzky.
,, Jestli tím oknem propadneme i mi dvě tak si mě nepřej." řekla zrzka která potom co jí Brenda pustila sáhla po tyči se kterou se pak pustila. Zrzka byla překvapená když na ně letěl rapl který naštěstí dopadl na jiné sklo než se vrhl na Brendu. Gwen stala na skle které bylo na štěstí v pořádku zatímco Brenda stala na skle které už bylo prasklé.
,, Chyť se mě. "nařídila Gwen brunetce která se jí chytla potom co odhodila rpala koiske dal. Zrzka rychle udeřila do skla na kterém byla jen půlka těla brunetky a rapl který spadl dolů. Tyč kterou doposud zrzka držela pustila aby mohla pomoct pořádně brunetce na sklo a pak i nahoru.
Objetí. To čekalo obě dvě dívky nahoře od Thomase který si oddechl že jsou obě dvě v pořádku. Trvalo jim půl hodinu dostat se do druhé budovy a pak i dolů na pevnou zem kde si Gwen hned sedla na zem. Brenda si sedla hned vedle ní kde z batohu vytáhla něco co měl být nejspíš obvaz.
,, Sakra kdy to ten rapl stihl. "zeptala se Gwen brunetky když zjistila že ji rapl kousnul. Thomas si hned sedl k nim sledující ránu po kousnutí a ránu po škrábnuti které si brunetka polívala vodou aby to aspoň trochu vyčistila. Gwen vzala dívce obvaz který opatrně začala obvazovat kolem nohy zatímco zraněná dívka zatínala pěsti od bolesti.
,, Díky. Teď musíme najít Marcuse. "řekla Brenda která se za pomoci Gwen postavila. Druhá dívka si to vyčítala protože kdyby ona stala místo ní mohla být kousnuta a Brenda mohla být v pořádku protože ona by měla být imunní.
,, Dobrá zkuste sem zapadnout." řekla Brenda když je zavedla na ulici kde bylo několik lidí kteří vypadali normálně. Gwen se držela u Brendy která se obezřetně rozhlížela stejně jako Thomas který měl v očích smutek.

᯾☯︎᯾

,, Vážně je to tady." zeptal se Thomas Brendy která je dovedla k něčemu co dřív musel být hotel u kterého teď bylo docela dost lidí v jejich věku.
,, Jdete na party." zeptala se blondýna skupinky která se na ni překvapeně podívala.
,, Ne hledáme Marcuse todle je jeho místo  ne." odpověděla Brenda která se zamračila na blondýnou která v ruce měla vlasy zrzky.
,, Todle je moje místo. "řekl muž který vylezl z vnitřku budovy ve které doposud musel být.
,, Jsi Marcus. "zeptal se Thomas který se zamračil na blondýnu která si hrála s vlasy Gwen která radši byla ticho.
,, Marcus už tady nebydlí." odpověděl muž který zrzavé dívce přišel falešný a jimi pobaveny.
,, Můžete nechat moje vlasy na pokoji. "otočila se Gwen už na blondýnu která se na ni jen usmála než nechala její vlasy být. Gwen nevnímala rozhovor mezi tím mužem a Brendou a Thomasem kteří z může nic moc nedostali.
,, Nehledal ho ještě někdo. Lidi tak v našem věku měly sebou tmavovlasku." řekl Thomas který při idenfikaci skupiny placeru s Jorgem popsat hlavně Theresu.
,, A vysokýho blonďáka." dodala Gwen která si od Thomase vysloužila zamračení a  Brendy uchechtnuti.
,, Myslím že budou tam uvnitř. '' odpověděl muž který že svého saka vytáhl flašku nějakého pití kterou jim nabídl.
,, Napijte se." řekl muž který držel ke skupince flašku která se ani jednomu z trojice nelíbila.
,, Co je to." zeptal se Thomas který to rozhodně nechtěl pít.
,, Něco jako vstupný. "odpověděl jim muž který když se k pití furt neměli zakřičel aby se napili. Brenda si vzala lahvičku jako první a napila se tekutiny která byla podle ní nechutná. Potom lahvičku dala Gwen která se prvně zamračila na může a pak i na lahvičku kterou si dala k ústum. Jako by nebylo hrozne že to musí pít ona ji musela tu lahvičku blondýna přidržet aby si dala pořádné loky. To stejné udělal blondýna i u Thomase který toho ale stejnak vypil víc jak obě dvě dívky. Muž je pustil dovnitř kde bylo šero ale i tak videí několik lidí v jejich věku jak tam tancuji nebo pijí.
,, Radši se rozdělíme aby jsme je rychleji našli. "řekla Brenda a než Thomas stačil něco říct brunetka zmizela stejně jako Gwen u které zahlédl aspoň její vlasy. Gwen se dostala na parket kde se snažila zahlédnout Newta nebo někoho jiného z jejich skupiny. Nevěděla jak dlouho tady byla ale bylo to víc jak patnáct minut  tím si byla jistá. Hlava dívku docela bolela a to dávala za následky tomu pití a hlasité hudbě která byla všude okolo.
,, Gwen. "ozval se hlas Newta kousek od ní kde chlapce neviděla když se tam otočila.
,, Newte." vykřikla zoufale zrzka která chtěla už najít svého prince.
,, Gwen. "ozval se znovu křik Newta který musel být někde blízko teda to si aspoň dívka myslela dokud ho neuviděla  na druhé straně tanečního parketu kam zahlédla jen štěstím. Newt byl šťastný když konečně uviděl zrzku kterou tu už delší dobu hledá společně s ostatními kteří se mu ztratili v hledání Thomase a Brendy. Procpat se k zrzce bylo těžší ale to chlapce neodradilo protože včera když viděl jak budova vybuchla myslel že se půjde rovnou zabít ale když mu Jorge řekl že se o ně Brenda určitě postarala. Zrzavé vlasy blonďákovi sloužili jako maják který mu ukazoval cestu k Gwen která se mu vrhla do náruče hned jak byla u něj. Chlapec vůbec nečekal že ho dívka začne líbat ale todle přivítání se mu líbilo stejně jako dívce.
,, Nezdáš se mi. "zeptala se Gwen Newta který se jen usmál než ji znovu políbil a chytil za stehna když si kolem něj dívka obmotala nohy.
,, Ne a teď tě dostanu do bezpečí. Pila jsi něco." řekl Newt který se snažil procpat skrz těla na parketu pryč z budovy.
,, Nějaký chlápek nám dal jako vstupný vypít něco z lahvičky." odpověděla mu Gwen která pomalu na jeho rameni usínala.
,, To byl určitě Marcus. "řekl Newt který zamával na Minha kousek od něj.
,, Co jí je. "zeptal se hned asiat kdyz k páru přiběhl a sledoval jak si dívka v klidu spí na rameni chlapce.
,, Dostala ten driak a našli jste Brendu s Thomasem ." odpověděl Newt který se rovnou zeptal na další dva který tady hledali.
,, Jo už je odvedli do vedlejší budovy aby jsme měly klid na výslech." odpověděl Minho který se pak vydal pryč z budovy následován Newtem který nesl Gwen. Blonďák byl šťastný protože měl zase u sebe Gwen a i Thomase který možná bude ve stejném stavu jako dívka.

Hra o lásku  ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat