IV.

220 7 0
                                    

Ráno do pouště ke skupince spících přišlo dost brzo na to že šli spát pozdě ikdyz to nevěděli přesně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ráno do pouště ke skupince spících přišlo dost brzo na to že šli spát pozdě ikdyz to nevěděli přesně. Buzení se trochu protáhlo protože nikomu se nechtělo vstát ale vyhlídka toho že jsou podle Thomase už jen kousek je donutila vstát. Nikdo z placeru skoro celý den nemluvil tedy pokud nepočítáme slova jako můžu se napít, díky, frase a dalších pár sprostých slov které buď řekl Minho nebo zrzka. Cesta byla po většinu doby rovná což všichni uvítali ikdyz by byli radši kdyby se někde mihl kopec který by udělal stín. Byla už tma když se skupina zastavila protože na cestu nebylo skoro vidět a taky pro to že většina byla unavená. Zastavili na rovině protože nikde v blízkosti nebyla žádná zřícena budova u které by se mohly schovat. Gwen se nelíbilo že musely být na takové rovině kde kdyby se něco stalo nemají šanci se schovat. Sedmice lidí udělala taky divný kruh ve kterém se všichni pokusili usnout. Newt spal s dívkou u sebe za což si Minho nemohl odpustit nějakou poznámku kterou všichni ignorovali teda až na zrzku která mu odsekla ať nezávidí. Zatímco Newt si spal s hlavou na svém batohu Gwendolyn mu spala na hrudi jak to měla teď hodně v oblibě a objímala ho. Nevěděli jak dlouho spali když je Thomas probudil.
,, Co se děje. "zeptala se zmateně Gwen ktera ještě byla stejně jako ostatní v polospanku.
,, Koukejte." odpověděl jen Thomas a ukázal na světla v dálce kterých si předtím skupinka nevšimla. Najednou se za skupinkou ozval hrom následovaný bleskem ktery nahnal všem strach. Všichni se rychle sbalili a rozběhli se ke světylkum kde mohla být pravá ruka nebo aspoň úkryt před bouřkou která byla za nimi. Továrna. Tak Gwendolyn připomínalo budova před nimi ve které se hodlali schovat.
,, Gwen. "výkřikl Newt když zrzku kterou před chvílí držel odhodil blesk který udeřil do země kousek od ní. Stejně na tom byl Thomas s Minhem který se válel na zemi stejně jako Gwen která byla zmatená. Thomas rychle pomohl Minho i který byl nejspíš v bezvědomí tak to brunetovi připadalo. Aris pomohl na nohy zrzce která se furt zmateně koukala okolo zatímco k nim přiběhl Newt který mu pomohl dívku přidržet aby nespadla. Skupina se pak rychle dostala do továrny kde už byli v bezpečí před blesky které málem o život připravili tři placeri.
,, Minho frase prober se ty čone blbej. "řekla Gwen když zjistila že Minho nereaguje narozdíl od všech ostatních. Všichni se ho pokoušeli probudit a nakonec se probudil úplně zmatený stejně jako Gwen potom.
,, Co to tu smrdí." zeptala se Theresa kterou Gwen ignorovala protože se zajímala o Minha který se posmíval zrzce a jejím vlasům které byli do všech stran.
Najednou Theresa zaječela protože se před ní objevil rapl na řetězu který se po ní vrhl. Druhá dívka zaječela chvíli po ní když se objevili další raplove na řetězech. Skupinka byla v obležení raplu na řetězech který se k nim snažili dostat ale nešlo jim to. Newt držel svoji zrzku za sebou protože nehodlal riskovat že by se jí něco stalo stačilo mu že před pár minutami kousek od ní dopadl blesk.
,, Už jste se seznámili s hlídačema. "ozval se hlas dívky která stála v místě kde předtím musely být dveře. Byl vidět jen její stín teda to viděla aspoň Gwen s její malou výškou a tím že před sebou měla ještě Newta, Thomase a Theresu kterou se za sebe snažil schovat brunet ale bez úspěchu. Dívka si v klidu prošla kolem žroutu ingorujici otázky které po ní Thomas křičel. Zrzka obdivovala jak se dívka nebojí projít kolem raplu kteří ji chtěli zabít. Brunetka se zastavila kousek před skupinkou kterou projela pohledem a kde se zastavila na Thomasovi a pak i Gwen která byla furt schovaná mezi kluky.
,, Vypadáte příšerně. Pojďte za mnou. "řekla dívka která byla zrzce hned příjemná stejně jako Aris. Gwendolyn se chtěla k dívce přiblížit ale Newt ji stáhl zase za sebe.
,, Nebo tu chcete zůstat s nimi." dodala  brunetka která se na ně zase otočila protože nikdo za ní nešel. Zrzka si povzdechla a než se Newt nadal stala kousek od brunetky která na ni překvapeně koukala stejně jako zbytek skupiny.
,, Já nevím jak vy ale já jdu s ní než abych byla tady s těmihle. "řekla Gwen když se otočila na skupinku která se koukla prvně na brunetka a pak na nejbližšího rapla který na ně vystartoval ale řetěz ho zadržel. Brunetka sledovala jak k dívce jde blonďák který si s ní hned propletl prsty na ruce a za ním zbytek skupiny. V čele skupiny byla brunetka a za ní Thomas následován ostatními kteří si prohlíželi budovu kde se ocitli. Vedla je k nějakému muži s jménem Jorge který je chtěl poznat teda to slyšela Gwen úplně vzadu. Nepříjemný pocit naplnil snad všechny placeri kteří se už možná cítili líp i u těch raplu. Muži kteří šli za skupinkou se koukali hlavně na zrzavou dívku kterou si Newt popostrčil před sebe aby na ni ti divný chlapi nekoukali. Dívka je zavedla úplně nahoru kde u rádia stal černoch kterému mohlo být kolem čtyřiceti. Zrzka byla docela naštvaná když s nimi šli i ti muži kteří byli skoro všem nepříjemní ale hlavně Gwen. Bruneta sledovala jak dlouhý blonďák dává své ruce na boky zrzky která se rozhlížela kolem sebe.
,, Myslíte že se proti vám svět spykl. Tři otázky. Odkud jste přišli, kam chcete jít a co z toho budu mít. Nemluvte všichni najednou. "řekl Jorge který si všechny puberťáky prohlédl než se se napil.
,, Míříme do hor, hledáme pravou ruku." řekl Thomas který našel jako první kuráž odpovědět.
,, Tak to se ženete za přízrakem. Otázka číslo dvě odkud jste přišli. "řekl Jorge který k nim přišel o trochu blíž. Gwen neunikl pohled který brunetka hodila po černochovi který ji ignoroval.
,, To je naše věc." řekl Minho který už pomalu litoval že sem šli idkyz být dole s raply taky nebyla výhra. Než se nikdo nadal na skupinku se vrhli muži kteří všechny popadli a drželi je. Blonďákovi se vůbec nelíbilo jak nějaký muž držel Gwen která sebou furt škubala stejně jako všichni ostatní.
,, Dost jseš jako děcko. "řekla brunetka směrem k Thomasovi kterému skenovala něco na  krku.
,, Co je to." zeptal se nebo spíš zařval Thomas na dívku ktera si ho nevšímala a něco zkoumala na čtečce.
,, Měl jsi pravdu. "řekla dívka a Jorge si od ní vzal přístroj na kterém si přečetl to co dívka.
,, V čem pravdu o čem to mluví. "zeptal se Thomas který už byl jako ostatní volný.
,, Promiň kamaráde ale vypadá to že máš štěnici. Přišli jste ze zlosinu a to znamená  že máte velkou cenu." řekl Jorge něco co jeho může donutilo ještě víc obklíčit skupinku.

Hra o lásku  ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat