∆Rozdział 1∆

942 54 6
                                    

••••••••¥¥¥••••••••

- Mamo..?

- Uh.. Co?

-Bo...

-No co?

-Mogę iść z-

-Tak możesz, a teraz idź, mam dużo pracy.

-Dzięki..

-Mhm..

Tak wyglądało Twoje życie odkąd skończyłaś 11 lat. Matka Cię znienawidziła i stała się po prostu oschła

Dostałaś sie do U.A. z czego ojciec był dumny ale to nie oznaczało, że Cię nie bił. Matka miała wszystko gdzieś, a Ty z resztką nadziei wierzyłaś, że kiedyś się zmienią i zostaniecie szczęśliwa rodziną.

••••••••¥¥¥••••••••

Obudził Cię dźwięk budzika, z spokojem go wyłączyłaś zerkając, która godzina. (6:31)  Wstałaś z łóżka , ubrałaś swoje kapcie oraz poszłaś do toalety się trochę ogarnąć. Gdy wyszłaś podeszłaś do szafy i wzięłaś jakieś getry i bluzkę, żeby było Ci wygodnie. Związałaś włosy w koczka i wyszłaś z domu.

U.A. było ogromne . Byłaś podekscytowana tą szkołą jak nigdy.

Zauważyłaś Kirishimę rozmawiającego z Miną, więc szybko do nich pobiegłaś przytulając każdego z osobna.

-Hejka! - krzyknęłaś.

-Hej! - odpowiedzieli.

-Um.. Widzicie tego zielono-włosego chłopaka.?

-Gdzie?

-No ten "kłócący" się z tym blondynem. Idę do nich.

-[T.I] nie idź! -

-Zaraz przyjdę!

Z czego usłyszałaś rozmawiali o tym jak słaby jest ten... Deku? Gdy ten drugi chciał go uderzyć pociągnęłaś go za włosy i spadł na ziemię.

-He?! Kto to kurwa zrobił?!

-Może trochę grzeczniej,co?

-A kim ty niby jesteś?!

-[T.I][T.N] , miło mi!

-Zamkniesz się?!

-Uh... Jaki idiota...

-Coś mówiłaś?!

-Nie skąd

Chciałaś pomóc zielono-włosemu chłopakowi ale przerwał to ci głos jakiegoś nauczyciela.

Wszyscy ustawili się na miejscach. Pierwszą zaś "rundą" była wspinaczka. Dzięki swojemu daru mogłaś przewidzieć gdzie stawić stopę, żeby nie spaść. Byłaś 5 ale to i tak dobrze, inni mieli lepsze do tego dary. Byłaś z siebie zadowolona. Druga runda- chodzenie po linach. Znowu użyłaś daru do tego samego co wcześniej. Tym razem byłaś 9. A teraz była kolej na egzamin. (To była rozgrzewka) Musieliście pokonywać roboty. Była za 3,2 punkty i dodatkowy za 0 punktów, który miał na celu przeszkadzać uczestnikom. Nie wiedziałaś co zrobić, racja mogłaś sprawdzić co się stanie, gdy ruszysz na robota ale postanowiłaś sprawdzić co się stanie, gdy weźmiesz jakieś szczątki i będziesz atakować je nim. Tak też zrobiłaś. Miałaś już 49 punktów, co cię pozytywnie zaskoczyło. Byłaś lekko zmęczona, cóż to? Ten zielono-oki chłopak chce uderzyć tego dużego robota za 0 p.? Szybko sprawdziłaś co się stanie i podbiegłaś do Momo,aby stworzyła dużą poduchę. Podała ci ją i szybko w miejsce upadku chłopaka położyłaś dużą poduchę. Udało się. Chłopak o dziwo miał złamaną rękę i ogólnie był poturbowany. Pojechał do szpitala. Dowiedziałaś się, że nazywa się Izuku Midoriya.

Kirishima x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz