GİRİŞ

626 76 342
                                    

Yepyeni bir kurguya hepiniz hoş geldiniz!

Kurgum yetişkin içerik olmamasına rağmen, bir polisiye kitap ne kadar şiddet ögesi içerirse o kadarını içeriyor. Gerekli görülürse ibareyi ekleyebilirim.  

Kitabın içerisindeki karakterler, olaylar, mekanlar ve kurgu tamamen hayal ürünü olup bana aittir. Gerçekle benzerlikler tamamen raslantıdır.

Yeni bölümü kaçırmamak için kitabı kütüphanenize ekleyip beni takip etmeyi unutmayın. 


Okumaya başladığınız tarihi buraya atın!


 🎧= Klergy, Valerie Broussard- The beginning of the end


SAKLI DOSYA

Kadere inanır mısınız?

Bunun cevabı benim için keskin değil. Seçim hakkımız olduğunu ve bu seçimlere göre kaderimizin şekillendiğini düşünüyorum.

Peki ya karşımıza çıkan yolu değil de diğerini seçseydik? Geleceğimiz ne kadar değişirdi?

Yaşayacağımız olaylar, tanışacağımız insanlar, hissedeceğimiz duygular... Ne kadar değişebilir ki?

Tek bir seçim, ne değiştirebilir?


Claire binaya girerken heyecanla bütün bedeninin ağrıdığını hissediyordu. Üzerindeki üniformayı giymek için değil aylar, yıllarca çalışması gerekmişti. Biraz geç olsa da polis akademisi bittikten sonra beş yıl görevini yapmış ve sonunda hayalini kurduğu işe sahip olabilmişti.

Sırf Başkent Genaliva'da görev yapmak istediği için ailesiyle ,nişanlısı ve iki köpeğiyle, buraya taşınmıştı. Nişanlısı Finn beş yılı aşkındır aynı şirkette çalışan bir gazeteciydi. Bağlı olduğu şirketin başkentte bir şubesi daha olduğu için bu açıdan hiçbir sorun yaşamamışlardı. Claire, Genaliva ana merkezinin en çok iş alan ve en enteresan davaları çözen bürolardan biri olduğunu biliyordu. En gelişmiş teknolojiye sahip aletler ve işinde en uzman kişiler buradaydı.

Tabii ki bütün bir bina cinayet bürosuna ait değildi. Kendine özgü pek çok büro vardı ama Genaliva ana merkezinin adını duyurmasını sağlayan durum dedektiflerinin ne kadar iyi olduğuylaydı. Diğer bölgelerdeki davalarda anlaşılmazlık olduğunda buraya gönderilir, ilk destek buradan alınırdı.

Claire'in ilk atamasının buraya olması kolay olmamıştı. Hem teorik hem de fiziksel derslerinde en iyi notları alarak buraya gelmişti. İyi bir öneri ve destek mektubuyla uzman dedektif olarak ancak deneme sürümüne kabul edilebilmişti.

Kapıdan içeri adımını attığı an içerinin kalabalıklık sesiyle kulakları doldu. Onu karşılayan geniş bir giriş bölümü vardı ardından ortadaki büyük masanın iki yanından koridor ayrılıyor ve sol taraftakinde görebildiği kadarıyla ofisler bulunuyordu.

Koridordan koridora sohbet ederek ilerleyen polisler, laboratuardan çıktığını düşündüğü beyaz önlüklü araştırma görevlileri ve dedektiflere yardım etmek için etrafta koşuşturan polis adaylarıyla dolu bir bina...

Claire, kızıl dalgalı saçlarını sağ kulağının arkasına sıkıştırırken ikisi kadın biri erkek olan hemen karşısındaki büyük masada oturup işlerini yapmakta olan kişilere doğru ilerledi. Omzundaki çantasını sıkıca tutarken masanın önünde gelmesiyle, oturan kadınlardan biri gözlerini önündeki monitörden Claire'e çevirdi.

SAKLI DOSYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin