08

295 24 5
                                    

Gomawo semuaa💕

Happy reading💜
_______________________________________

Paginya,

Tae mengusap matanya, dia membuka matanya dan ia dapati dia msh tertidur di dalam dekapan Seokjin. Senyuman terukir di bibir Taehyung. Ada sedikit rasa sebak melihat wajah pucat hyungnya itu.

Dengan perlahan Taehyung turun dri katil, dia tidak mahu mengejutkan hyung nya yg sedang tertidur pulas.

Setelah turun, Taehyung menuju ke Toilet di dalam bilik rawat Seokjin.
*Fyi/bilik rawat seokjin ni VVIP maklumlah org kaya kan tak macam korangg. Tak tak gurau lah

Saat membuka pintu, tiba-tiba dia terserempak dengan Yoongi.

"Eh Yoongi hyung heheheh, emm sejak bila ada kat sini?"

"Baru sampai, igtkan nak kejut Tae tdi tp dah bangunkan so dah lah"

Taehyung hanya tersenyum kekeh

"Tae balik lah, biar hyung jaga Seokjin hyung kat sini"

Taehyung befikir keras ingin meninggalkan Seokjin di sini. Entah lah dia masih ragu dgn adik beradiknya yang lain.

Yoongi faham yg ada di fikiran Taehyung skrg, pasti ragu dan kurang yakin. Akhirnya Yoongi memegang bahu Yoongi.

"Jangan risau, hyung tau kau risau kan?. Bunuh hyung kalau hyung apa apakan Seokjin hyung nnti. Sekarang Tae balik, bersihkan diri faham?"

Setelah mendengar ucapan Yoongi, ia sedikit lega dan akhirnya menganggukkan kepalanya.

"Okey, Tae percayakan yoongi hyung okey? Kalau ada apa apa call terus tau"

"Yee Kim Taehyung, cepat pergi sana" kesal Yoongi

"Hyung halau tae eoh?!"

"Pergi skrg atau..."

"Okey okey tae balik dulu, jaga Seokjin hyung tauu" Kata Taehyung langsung berlari terburu pulang takut mendengar ancaman Yoongi

Yoongi melihatnya hanya tersenyum lalu masuk ke dalam ruang Seokjin.

Yoongi melihatnya hanya tersenyum lalu masuk ke dalam ruang Seokjin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Skip>>>>> Rumah

Taehyung merebahkan badannya ke sofa, penat seharian tidak sempat pulang ke rumah. Tapi demi hyungnya itu dia rela berpenat-penatan.

"HUARGHHHHH"

Taehyung terperanjat mendengar suara teriakan itu pun terjaga dan mencari sumber bunyi teriakan itu.

"Seokjin !" Jeritnya

"Namjoon hyung kenapa ni?" Tanya si bungsu yg terlebih dahulu sampai sebelum Taehyung.

Dreams [ BTS ]Where stories live. Discover now